POGODA

Reklama


Wydarzenia

Polskie Radio Szczecin • Wtorek [10.07.2018, 21:33:22] • Świnoujście

Zbiórka na nagrobek dla Stanisława Możejki, legendy „Solidarności”

Zbiórka na nagrobek dla Stanisława Możejki, legendy „Solidarności”

fot. Polskie Radio Szczecin

Dziennikarz Radia Szczecin organizuje zbiórkę na nagrobek dla byłego prezydenta Świnoujścia i legendy "Solidarności".

Stanisław Możejko zmarł ponad rok temu po długiej chorobie. Za odwagę, inteligencję i bezkompromisowość wobec nieuczciwości należy mu się pomoc - mówi dziennikarz Radia Szczecin Tomasz Duklanowski.

- Stanisław Możejko żył zawsze bardzo skromnie, nie przywiązywał wagi do rzeczy materialnych, nigdy nie dbał o swoje sprawy. Myślę, że pewnie dlatego dziś nie ma swojego nagrobka na cmentarzu w Świnoujściu. My, jako ludzie, którzy go znaliśmy, ludzie związani z "Solidarnością", na nas ciąży obowiązek by zrobić zbiórkę pieniędzy. By ten nagrobek mógł powstać jeszcze przed 1 listopada - mówi Duklanowski.

Zbiórka na nagrobek dla Stanisława Możejki potrwa przez wakacje. Szczegóły pod numerem telefonu 794 416 153.

Stanisław Możejko był antykomunistycznym działaczem "Solidarności". W czasach PRL pozywał Służbę Bezpieczeństwa za bezprawne przeszukania i część z procesów wygrał. Był prezydentem Świnoujścia w latach 1998-2000 oraz dwukrotnie radnym miejskim. W 2006 roku został odznaczony Krzyżem Oficerskim Orderu Odrodzenia Polski. Zmarł w wieku 63 lat.

2018-07-10, 10:31
Kamil Nieradka


komentarzy: 106, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-106 z 106

Gość • Piątek [13.07.2018, 13:52:29] • [IP: 62.69.229.***]

sory ale Stasio nigdy nie opłacał składek członkowskich gdyz uważał że nie musi tak samo jak czynszu za mieszkanie ale działkę za sprzedaż mienia komunalnego zawsze brał - bo mu sie należała

Gość • Piątek [13.07.2018, 13:27:35] • [IP: 93.94.186.*]

Niech się Urząd też dołoży.

Gość • Piątek [13.07.2018, 12:17:44] • [IP: 92.42.118.**]

to mu się należy, przynajmniej jak był Prezydentem miasta to rozwiązał tych nierobów czyli Straż wiejsko - miejską.

Gość • Czwartek [12.07.2018, 20:49:37] • [IP: 92.42.118.***]

ludzie nie piszcie bzdur, lezalam w tym czasie na chirurgii, wszyscy byli zaangazowani, zeby temu panu pomoc.ale pewnych rzeczy nie przeskoczymy, nie mamy takiej mocy.

Gość • Czwartek [12.07.2018, 15:35:11] • [IP: 185.210.39.**]

naraził się maluczkim bo miał facet duże, dobre pomysły na miasto. Mali ludzie mają małe horyzonty, najczęściej ograniczone do poziomu własnej kieszeni.

Gość • Czwartek [12.07.2018, 07:14:42] • [IP: 213.76.41.***]

Jak można twierdzić że tunel był jego pomysłem, są tylko dswie możliwości tunel lub most t tyle w temacie!!

Gość • Środa [11.07.2018, 21:58:34] • [IP: 109.173.159.**]

Pytanie powinno być sformułowane nie -" co właściwie Staszek zrobił takiego dla miasta", ale -" czego mu nie dali zrobić dla miasta właściciele naszego grodu". Tunel był jego pomysłem, nikt temu nie zaprzeczy, a oszołoma i nawiedzonego z niego robiono, bo ten uczciwy i ideowy człowiek był solą w oku świnoujskiego układu. Niczego się na prezydentowaniu miastu nie dorobił poza chorobą serca.

Gość • Środa [11.07.2018, 21:53:14] • [IP: 178.238.247.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Środa [11.07.2018, 20:12:58] • [IP: 89.1.97.**]

Pytam sie kto w powojennych latach nie walczyl, a kura, a kaczka, sami dzialacze AK.Pomniki wszystkim sie naleza.

Gość • Środa [11.07.2018, 20:12:48] • [IP: 95.129.225.**]

Wrogowie Możejki mogą teraz pluć, ale fakty są takie że był wizjonerem. To on jako pierwszy mówił o tunelu - i będzie budowany. O przeniesieniu handlu na autodrom za co go wtedy na taczkach wywieźli - a Żmurkiewicz i Michalska też to proponują z jakąś halą i włos im z głowy nie spada. czyli Żmurkiewicz tylko odtwarza to co dużo wcześniej wymyślił Możejko. Gdyby Możejko miał inny sposób sprawowania władzy i trafił na unijne środki to wcale nie jest powiedziane ze dużo więcej by w mieście było zrobione dla zwykłych ludzi a nie dla jakiś byznesmenów i celebrytów w których lubuje się obecny prezydent.

Gość • Środa [11.07.2018, 19:44:49] • [IP: 92.42.118.**]

nie przesadzajcie z ta legendą. Stanisław Możejko legenda nie był.

Gość • Środa [11.07.2018, 19:37:21] • [IP: 92.42.112.***]

Gdyby pan dziennikarz zaproponował budowę na tej czerwonej wyspie pomnika dla zaginionego kundla to by otrzymał same komplementy w komentarzach. Bo tablicę kundel już tu ma. Byle tylko nie wspominać komuchom o zmarłym Stanisławie Możejko, bo oni nawet po śmierci się Go boją.

Gość • Środa [11.07.2018, 19:03:26] • [IP: 93.94.186.***]

Jezeli tunel zostanie zbudowany, powinien mieć imię Stanisława Możejki. Paradoksalnie, może go otworzyć ekipa trzech " komunerów " ZSM - Ćili: zmurek - sujek - matalska.

Gość • Środa [11.07.2018, 18:13:59] • [IP: 176.221.122.***]

A jakiś numer konta lub kontakt internetowy?

Gość • Środa [11.07.2018, 18:05:16] • [IP: 89.1.97.**]

Czas film nakrecic o jednym takim co majac 13 lat sam rozwalal komune, to bedzie komedia na miare 21-go wieku i Oskar pewny. To jest jajcarz dopiero.

Gość • Środa [11.07.2018, 17:55:01] • [IP: 92.42.115.***]

Tunel kategorycznie POD NAZWĄ ---STANISŁAWA MOŻEJKO jestem za !!Żmurkiewicz obiecał dla emerytów po 300 zeta do końca czerwca!! i nic nie słychać?? KIEDY??

o wpisie komucha (2) • Środa [11.07.2018, 17:52:56] • [IP: 164.127.64.**]

Cytat: 11:08:10 • IP: 213.76.36.**" Mamy naczelnika państwa który przespał stan wojenny, mamy premiera który w wielu 13 lat sam powalił komunę na kolana". --- Odpowiem, choć robię to tylko ze względu na młodych, by nie wciskano im kitu. Otóż J. Kaczyński w końcu l.70 współpracował z pierwszą tak głośną i ważącą na historii późnej PRL grupą opozycyjną, jaka był KOR (założoną m. in. przez Macierewicza). Nawet sam kontakt z ta grupą mógł skutkować pobiciem przez SB lub zamordowaniem. Trzeba było mieć odwagę, by to wtedy robić, ryzykowac życiem, zdrowiem, karierą zawodową. Ok.16 XII zatrzymano J. Kaczyńskiego (wymykającego sie milicji), odmówił donoszenia na kolegów, jest fotokopia tej odmowy w internecie. Dlaczego SB nie internowała kilku tys, działaczy? Pośrednio tłumaczy to L. Duklanowski, strajkujący w Stocz. Szczecińskiej, ojciec Tomasza:" Niektórym SB pozwalała na działalność, żeby ich kontrolować. Mnie „tylko” wyrzucili z pracy tuż po spacyfikowaniu strajku w zarządzie portu."

Gość • Środa [11.07.2018, 17:50:41] • [IP: 92.42.115.***]

Niestety był b.biedny bo był prawym człowiekiem a tacy nigdy nie zamożni od 11-go do 1-go. Koniec głupot trzeba koniecznie zebrać na pomnik --NALEGAM!!

Gość • Środa [11.07.2018, 17:37:43] • [IP: 37.248.215.***]

Przepraszam, ale to chyba jakieś jajca !!

Gość • Środa [11.07.2018, 17:35:28] • [IP: 80.245.187.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Środa [11.07.2018, 17:31:36] • [IP: 31.0.39.***]

Mówi się że wiedział dużo o ludziach. Więcej niż SBecy. Dlatego pewnie go tak wrogowie po kostkach kopali.

Gość • Środa [11.07.2018, 17:27:43] • [IP: 92.42.119.***]

Może coś zostało z cegiełek zbieranych na tunel.

Gość • Środa [11.07.2018, 17:03:29] • [IP: 37.47.166.**]

Jestem za

Gość • Środa [11.07.2018, 16:53:24] • [IP: 83.135.81.***]

Środa [11.07.2018, 13:19:55] • [IP: 164.127.64.**]...komuszku pisowski. .temu waszemu morawieckiemu to najlepiej wychodzi plasanie w rytm rydzyka razem z tym nierzadem..fanatycy.

Gość • Środa [11.07.2018, 16:36:08] • [IP: 95.129.224.**]

Pan Możejko to Człowiek walczący z systemem powojennej Polski z PZPR, i z , , komunistami polskimi'' inaczej mówiąc członkami. Czyli obecnie jest bohaterem bo mało kto był tak odważny jak Stanisław. Moim zdaniem niezależnie od nagrobka powinien być upamiętniony pomnikiem, a rada miejska dawno powinna się tym tematem zająć..

Gość • Środa [11.07.2018, 14:48:38] • [IP: 176.221.123.***]

Do Propagandzisty (cyklisty) 164.127.64.** " Budowa nowego promu dla Polskiej Żeglugi Bałtyckiej na pochylni Wulkan na terenie Szczecińskiego Parku Przemysłowego Stoczni Szczecińskiej stała się w piątek faktem.Na uroczystość przyjechało do stoczni wiele ważnych dla polskiej polityki i gospodarki osób." To nie cytat z Trybuny Ludu w okresie 10 potęgi gospodarczej świata. To niespełnione obiecanki. Zamiast kombatanckich wspomnień co zamierzaliśmy, napisz co zrobiliśmy.

Gość • Środa [11.07.2018, 14:47:31] • [IP: 62.69.229.***]

panie duklanowski czy pana pogięło co STASIU ZROBIŁ DLA MIASTA A POZA TYM ON NIGDY NIE BYŁ CZŁONKIEM SOLIDARNOŚCI GDYŻ NIGDY NIE OPŁACAŁ SKŁADEK CZŁONKOWSKICH

Gość • Środa [11.07.2018, 14:29:47] • [IP: 77.252.46.**]

mam pytanie czy ten możejko to niema rodziny żeby mu nagrobek zrobić czy taki biedny był

Gość • Środa [11.07.2018, 14:28:53] • [IP: 62.69.251.***]

Chcą to niech sobie zbierają nawet na piramidę, ale od miejskiej kasy (czytaj: mojej kieszeni) WARA!

Gość • Środa [11.07.2018, 14:24:29] • [IP: 89.1.97.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Środa [11.07.2018, 14:15:10] • [IP: 213.76.36.**]

[IP: 164.127.64.**] ale żeś się naprodukował, przecież sam prezes powiedział że spał, drugi mówi to w taki sposób jakby sam obalił komunę, a ty to wszystko opisujesz jakby to byli jacyś Bożkowie. Więc nic nikomu nie ująłem z zasług, a ty się spieniłeś...!!

Gość • Środa [11.07.2018, 14:08:04] • [IP: 80.245.184.***]

Niewygodnych pytań tu nie można zadawać. Jak za komuny !!

Gość • Środa [11.07.2018, 13:48:06] • [IP: 188.146.2.***]

Tunel im. Stanisława Możejki

Gość • Środa [11.07.2018, 13:33:06] • [IP: 37.47.164.**]

Podajcie nr konta

o wpisie komucha (2) • Środa [11.07.2018, 13:19:55] • [IP: 164.127.64.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Środa [11.07.2018, 13:16:54] • [IP: 188.146.166.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Środa [11.07.2018, 13:13:20] • [IP: 80.245.184.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

o wpisie komucha (1) • Środa [11.07.2018, 13:12:25] • [IP: 164.127.64.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Środa [11.07.2018, 13:01:29] • [IP: 164.127.64.**]

11:52 - Ale ona nadaje sie do pomników, bo by oddać jej barwę włosów, to w sam raz nadaje się... czerwona farba.Pomniki w Polsce słyna z tego, że poznaczone są czerwona farbą, będzie pasować.

Gość • Środa [11.07.2018, 12:50:24] • [IP: 88.156.232.**]

a co nie ma rodziny

Gość • Środa [11.07.2018, 12:33:33] • [IP: 93.205.238.**]

Urząd miasta powinien zasponsorowac

Gość • Środa [11.07.2018, 12:30:41] • [IP: 37.47.178.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Środa [11.07.2018, 11:52:34] • [IP: 176.221.122.***]

W tym czerwonym mieście szybciej powstanie pomnik wiecznej kandydatki niż Możejki.

Gość • Środa [11.07.2018, 11:44:20] • [IP: 62.69.203.***]

I co komuchy?Przypomnieć wam wasze przekręty za naszą kasę?To on udowodnił jak komuchy podrzucali miny.Upamiętnić go nazwą ulicy.

Gość • Środa [11.07.2018, 11:22:12] • [IP: 31.0.71.***]

Może postawić nagrobek z pieniędzy zebranych na tunel.

Gość • Środa [11.07.2018, 11:18:04] • [IP: 109.241.63.**]

Tunel im. Stanisława Możejki - to dla niego byłby największy pomnik. Przez lata całe walczył z komuną i potem z postkomuną, znał każdego tutejszego UB-ka i donosiciela, układy i układziki, agenturę po KGB i komunistów. Nie złamali go nigdy. To on walczył przez lata o tunel, to dzięki niemu było głośno o konieczności budowy tunelu, ten tunel to jego dzieło o które walczył. Do końca niszczony przez postkomuszy SYSTEM, ciągany przez przegniłe sądy, stawiające mu kuriozalne i bezprawne zarzuty i wyroki. Okradziony z mieszkania w świetle bezprawia, utracił zdrowie broniąc się. Gdy trafił do świnoujskiego szpitala, córka i żona prosiły lekarzy, że skarży się na mocny ból w klatce piersiowej-żaden z lekarzy nie przyszedł gdy wiadomo, że to serce, więc zmarł na zawał-nie było tam politycznej woli, by ratować wielkiego człowieka-porozmawiajcie o tym z córką. Gdy zmarł, odetchnęli z ulgą ci, którzy go niszczyli i okradli, którym udowadniał bezprawie i małość. Dlatego ten tunel powinien być im. Stanisława Możejki.

Gość • Środa [11.07.2018, 11:17:15] • [IP: 37.248.211.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Środa [11.07.2018, 11:08:10] • [IP: 213.76.36.**]

Mamy naczelnika państwa który przespał stan wojenny, mamy premiera który w wielu 13 lat sam powalił komunę na kolana, teraz mamy redaktora który na oślep będzie stawiał wszystkim pomniki - przykra wiadomość dla Pana wszystkie in trafne stanowiska w spółkach rozdysponowane, brak wakatów!!. A przy okazji panie redaktorze gdzie jest prom dla PŻB, chyba był Pan zaproszony na uroczystości stępkowe, a może przeoczyli na liście!!

Gość • Środa [11.07.2018, 11:05:55] • [IP: 37.248.211.***]

Rodzina to gdzie jest?

Tutejszy • Środa [11.07.2018, 11:03:07] • [IP: 37.8.215.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

zibi • Środa [11.07.2018, 10:53:39] • [IP: 178.238.250.**]

Popieram budowę pomnika, ale za pieniądze zebrane przez Mozejke na tunel

Gość • Środa [11.07.2018, 10:48:01] • [IP: 188.146.47.**]

Wstyd żmurkiewicz. wstyd.

Gość • Środa [11.07.2018, 10:36:42] • [IP: 164.127.64.**]

9:56:07 - Otóż to. Ale zawsze tak jest że ludzkie szambo spływa w strone tematów, którymi poprzez ich komentowanie chce ono zapomniec o sobie, że jest szambem - więc oczernia innych.

Gość • Środa [11.07.2018, 10:30:17] • [IP: 178.238.253.***]

Pomnik NIE.

Gość • Środa [11.07.2018, 10:17:30] • [IP: 109.173.159.**]

Nie nosiłeś ulotek ! A jesli nawet ci sie przydarzyło, to nie na" polecenie" ! Szantażował cię, zmuszał, bił !? Wychodzi twoja esbecka przeszłość i mentalność ! Litr mleka w 1981 kosztował 2, 10 zł. przy średniej pensji 6000 zł, a w 1989 litr mleka 60 zł, a pensja 200.000 zł. Nawet żebrak mógł dzieciom je kupić. W latach 80 wielokrotnie odwiedzałam Staszka w jego mieszkaniu. Zyli bardzo skromnie, jeden pokój przedzielony przepierzeniem, by stworzyć pokój dla dzieci, mieszkanie ze wspólną z innym lokatorem kuchnią i łazienką. Jesli tak zyli magnaci PRLu, to urodziłeś sie po 1990 i o życiu w PRL wiesz tyle, co przedszkolak o seksie grupowym, albo dalej ci płaca, jak płacili, za sianie dezinfosów. Staszkowi nikt nagrobka nie postawi bez zgody rodziny, zacząć należy od spytania o zgodę żony, to jest kwestia savoir-vivre'u. Skoro był prezydentem, zasłuzonym opozycjonistą, powinien dostać z kasy miasta przynajmniej 75 % kosztów nagrobka. Już widzę te miny jak kot na puszczy !

Gość • Środa [11.07.2018, 10:16:44] • [IP: 62.69.229.**]

Nie doczekał nagrobka tak jak Kopiczyński. Ale zgodnie ze słowami wypowiadanymi na pogrzebie, w pamięci pozostają. Dziwne, że prezes nie reaguje.

Gość • Środa [11.07.2018, 09:56:07] • [IP: 95.166.56.***]

Przykro czytać niektóre komentarze. Kto nie chce niech nie wpłaca. Po co szkalować rodzinę? Chamstwem jest ingerencja w ich prywatne sprawy.

Solidarność Prawdziwa • Środa [11.07.2018, 09:47:28] • [IP: 188.146.35.***]

Tak sobie ja myślę..., że ten pomysł zbierania grosików na pomnik dla prawdziwego antykomunisty, jakim był niewątpliwie Stanisław Możejko, przez pis to kolejna" hucpa na grobie".Akurat pis w świnoujściu zawsze walczył, a nie w spółpracowal z byłym prezydentem St.Możejką, ani przed ani w czasie działalności Solidarnośći, ani po działalności w Solidarności i samorządzie miasta.Teraz znaczek Solidarnosći i Staniława Możejki chcieliby sobie przykleić na transparent wyborczy.UBrzydliwe!

Gość • Środa [11.07.2018, 09:43:34] • [IP: 95.129.224.***]

Nazwisko tego redaktora brzmi polsko. A poza tym. Skoro widoczny był tak dobry, to dlaczego dwa a nie cztery?

Gość • Środa [11.07.2018, 09:32:21] • [IP: 178.238.252.**]

Dużo mówił ale nic nie zrobił do normalnych ludzi-. Pomnik to mały pikuś ale dobrze że o NIM pamiętamy. TO MI SIĘ PODOBA. OK.

Gość • Środa [11.07.2018, 09:22:52] • [IP: 178.238.245.**]

To co miasta juz nie stac na nagrobek.

Marek • Środa [11.07.2018, 09:00:49] • [IP: 178.235.183.**]

Szkoda mi radia szczecin, bylo sensowne i trzymalo poziom, teraz to pisowska tuba propagandowa, tak jak telewizor ze szczecin Codzienny temat obowiazkowy to dowalic komus z po, codzienna propaganda drogowo -tunelowa. Ktos dobrze napisal, byla rodzina. .. i tyle. Kazda rodzina ma taki obowiazek.

Gość • Środa [11.07.2018, 08:51:59] • [IP: 62.69.251.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Brakuje • Środa [11.07.2018, 08:44:13] • [IP: 31.179.221.**]

Takich jak On. Bez względu na to, czy się z nim zgadzałem czy nie. Poza dyskusją jest, że był nietuzinkowy, wyrazisty, oddany pewnej idei. Bezkompromisowy, odważny, inteligentny, gotowy wiele poświęcić dla interesu publicznego. Jakże brakuje w tych czasach ludzi tego pokroju. Podziękujmy mu dziś za to chociaż w ten symboliczny ale jakże piękny sposób. Nagrobek byłby nie tyle laurką dla Niego co dla wartości które wyznawał. Warto. Proszę o nr konta

Gość • Środa [11.07.2018, 08:43:52] • [IP: 95.129.224.**]

Możejko powinien mieć pomnik w Świnoujściu a nagrobek to sprawa rodziny, chyba że nie stać.Założyć należy komitet budowy pomnika dla Bojownika Świnoujskiego Stanisława..

Gość • Środa [11.07.2018, 08:37:04] • [IP: 178.235.181.***]

kto chce niech daje ja NIE DAM

MaRiO • Środa [11.07.2018, 08:24:40] • [IP: 92.42.117.***]

Prosty, Porządny ale otaczający się debilami człowiek. To była jego największa wada, w jego wielkości. Nie umiał dobierać sobie współpracowników i uważał się za jedynego mądrego w swoich przekonaniach mając innych za nic.

Gość • Środa [11.07.2018, 08:20:12] • [IP: 93.94.185.***]

PAN MIAŁ ŻONĘ I DZIECI, MOŻE ONE SOBIE NIE ŻYCZĄ ABY MIAŁ POMNIK, MOŻE WOLĄ ABY ROSŁY NA JEGO GROBIE KWIATY.

Gość • Środa [11.07.2018, 08:12:12] • [IP: 164.127.64.**]

[10.07.2018, 22:41:51] • [IP: 178.235.182.***] Zamiast pisac instrukcje" styropianowcom", to pochwal sie ilu ubekom wystawiłes nagrobki, ilu towarzyszom, zdrajcom narodowym podporządkowujacym państwu ZSRR nasz kraj.

Gość • Środa [11.07.2018, 07:46:32] • [IP: 178.235.179.**]

njech mu ziemia lekką będzie, ale bohaterem to on na pewno nie był!

Gość • Środa [11.07.2018, 07:43:31] • [IP: 213.76.36.**]

Panie dziennikarzu bez przesady a zezwolenie na zbiórkę publiczną, jakąś prywatę ktoś tu urządza podając nr tel!!

Gość • Środa [11.07.2018, 07:41:19] • [IP: 213.76.36.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Środa [11.07.2018, 07:01:45] • [IP: 176.221.123.**]

... to jakis zart?

Gość • Środa [11.07.2018, 06:42:13] • [IP: 80.245.182.***]

Tu powinien być numer konta podany, a nie numer telefonu...

Gość • Środa [11.07.2018, 06:27:51] • [IP: 178.238.252.***]

Panie Duklanowski, proszę podać nr konta !!

Gość • Środa [11.07.2018, 06:27:29] • [IP: 92.42.114.***]

Brak nagrobka świadczy o JEGO rodzinie ? Pewnie ich zdaniem, ojciec nie zasłużył sobie na pomnik.

Gość • Środa [11.07.2018, 06:25:57] • [IP: 46.76.244.**]

Nagrobek to sprawa rodziny /ma syna/, widocznie nie chcą to i nic nie robią. Tak myślę.

Gość • Środa [11.07.2018, 06:08:45] • [IP: 93.94.185.***]

MA ŻONĘ DZIECI, TO JEST ICH OBOWIĄZEK POSTAWIENIA POMNIKA O ILE SOBIE ŻYCZĄ ABY TAKI BYŁ.MOŻE WOLĄ KWIATY ZASADZONE NA GROBIE.JEŻELI MA NAJBLIŻSZĄ RODZINĘ TO NIKT NIE POWINIEN SIĘ WTRĄCAĆ.

Stanisław Możejko • Środa [11.07.2018, 05:53:21] • [IP: 188.146.163.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Środa [11.07.2018, 00:41:07] • [IP: 37.248.213.***]

No i właśnie, kto ma życzenie ten da parę złotych a kto nie ma życzenia to niech zamilknie. Największy problem mają jak zwykle nieświadomi niczego ignoranci.

Gość • Środa [11.07.2018, 00:27:19] • [IP: 176.221.123.***]

do 123***, co ty za bzdury wypisujesz, siedziałeś chyba z bolkiem i skreślałeś numerki TOTO LOTKA.

Gość • Środa [11.07.2018, 00:17:02] • [IP: 178.238.246.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Środa [11.07.2018, 00:08:55] • [IP: 92.42.118.*]

Oczywiście, dołożę się, miał wady, ale w takiej sytuacji są ważne zasługi. Podajcie po prostu nr konta, a nie jakieś akcje z telefonem. Kto ma czas gdzieś wydzwaniać?

Gość • Środa [11.07.2018, 00:04:53] • [IP: 178.238.249.***]

Nie pamiętam żeby Możejko żył kiedykolwiek jak magnat. Był czlowiekiem mądrym, odważnym i uczciwym. Kiedy inni chowali głowę w piasek on nadstawial kark. Co, nie pamiętacie rynkowicze blokady na kanale? Kto inny jak nie on pomógł wtedy i kto wziął odpowiedzialnosc na siebie? Ptasia grypa zagrażala ówczesnemu ministrowi a pan Możejko miał jako jedyny odwagę temu przeciwstawić się i dokonał cudu. Granicę po paru dniach otworzono i ludzie mogli wrócić do pracy.

Gość • Wtorek [10.07.2018, 23:54:51] • [IP: 62.69.231.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Wtorek [10.07.2018, 23:18:37] • [IP: 92.42.115.***]

Jestem za popieram --sama mam 1260 zł ale parę zł się dorzucę !nadmienię że w kasie miasta maja ponoć 30 mil.zł Czy nie zasłużył sobie ten prawy --wspaniały człowiek tyle zrobił dla Ś--cia jestem za.

Gość • Wtorek [10.07.2018, 23:08:50] • [IP: 92.42.112.**]

Piekna idea prosze podac nr konta

Gość • Wtorek [10.07.2018, 22:59:42] • [IP: 37.47.145.***]

Należy mu się nagrobek, jestem za

Gość • Wtorek [10.07.2018, 22:57:25] • [IP: 176.221.123.**]

Stanisław Możejko, był prawdziwym BOHATEREM. Podziwiam Go za Jego działalność tą Solidarnościową i tą ujawniającą wszystkie przekręty. Zasługuje na pomnik od nas mieszkańców.Brakuje Jego mądrości i wiedzy. Był to prawdziwie uczciwy człowiek. Niech odpoczywa w pokoju. Panie Stanisławie - PAMIĘTAMY!. DZIĘKUJEMY. W Pełni zasługuje, aby Jego imieniem nazwać ulicę w Świnoujściu.

Gość • Wtorek [10.07.2018, 22:52:37] • [IP: 176.221.123.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Wtorek [10.07.2018, 22:51:56] • [IP: 37.47.186.***]

Nr konta poproszę

Gość • Wtorek [10.07.2018, 22:51:29] • [IP: 37.47.151.***]

Pamiętam czas gdy Mozejko był wrogiem nie tylko prokuratury czy urzędu ale przeciw niemu byli niemal wszyscy dygnitarze z. epoki komunizmu którym. tak b. przeszkadzał tworzono wobec niego niewidoczą sieć nagonki np. owa słynna Taczka pamiętam jego opisy w jego tygodniku jak to odpowiedni panowie atakowali go a którym to celem było " umilenie" mu źycia

Gość • Wtorek [10.07.2018, 22:47:57] • [IP: 178.235.182.**]

Przecież styropianowcy, koledzy i naprawiacze dziejów jak Kornel Morawiecki, Kapla, Kuchciński czy Mielczanowski do biednych nie należą, niech zapoczątkują ściepę na nagrobek o rodzinie nie wspominam.

Gość • Wtorek [10.07.2018, 22:41:51] • [IP: 178.235.182.***]

A co się stało z kasą kiedy pobierał pensję Prezydenta Miasta Świnoujścia Moi rodzice zabezpieczyli swoją starość itp

Gość • Wtorek [10.07.2018, 22:40:25] • [IP: 213.238.104.***]

Popieram akcję.Też się dołożę.Każdy wie gdzie rodzina...Jak nie rozumiesz akcji Gościu to się nie" produkuj".

Gość • Wtorek [10.07.2018, 22:39:47] • [IP: 178.238.252.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Wtorek [10.07.2018, 22:30:13] • [IP: 178.235.183.**]

To, że nie ma nagrobka, to sprawa rodziny... Może nie chciał go mieć, skoro nie przywiazywał do takich spraw uwagi.

Gość • Wtorek [10.07.2018, 22:30:09] • [IP: 95.129.228.***]

Ok jestem za

Gość • Wtorek [10.07.2018, 22:27:13] • [IP: 176.221.123.**]

Słusznie. Jestem za.

Gość • Wtorek [10.07.2018, 22:23:07] • [IP: 37.47.132.***]

Jestem ZA

Gość • Wtorek [10.07.2018, 22:20:02] • [IP: 192.38.130.***]

Piękna idea, generalnie wszystko fajnie ale pytanie dlaczego? Jak umrze osoba nam bliska to MY jako rodzina powinnismy zadbać o nagrobek i postawić swojemu bliskiemu „pomnik”. Dlatego takie typy akcje nie rozumiem bo wykorzystuje się dlatego ze dana osoba była znana...

Gośćpawel • Wtorek [10.07.2018, 22:10:54] • [IP: 94.254.225.***]

Proszę podac numer konta

Gość • Wtorek [10.07.2018, 22:04:14] • [IP: 94.254.225.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Wtorek [10.07.2018, 21:46:39] • [IP: 176.221.122.***]

Wspaniała inicjatywa. Nie interesuję się polityką ale wiem, że był to człowiek nietuzinkowy i kontrowersyjny. Miał ideały i chciał by Polska i Świnoujście było wielkie. Takich ludzi nasze miasto nie powinno się wstydzić a wręcz odwrotnie. Cześć jego pamięci.

Gość • Wtorek [10.07.2018, 21:46:39] • [IP: 178.235.182.***]

Piekna idea

Gość • Wtorek [10.07.2018, 21:44:37] • [IP: 77.252.46.**]

Nie mam nic przeciwko.

Oglądasz 1-106 z 106
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Nadzwyczajnej sesji Rady Miasta 29 kwietnia 2024 r. (poniedziałek) godz. 13:00, która odbędzie się w Miejskim Domu Kultury w Świnoujściu sala 315, II piętro budynek przy ul. Wojska Polskiego 1/1. Porządek obrad: 1. Otwarcie sesji. 2. Podsumowanie VIII kadencji Rady Miasta Świnoujście. 3. Zamknięcie sesji. Przewodnicząca Rady Miasta Elżbieta Jabłońska ■ Dargobądz, 18 kwietnia 2024 r. - Wczesnym rankiem o godzinie 6:14 doszło do poważnego wypadku na drodze krajowej numer 3 w miejscowości Dargobądz. Z nieustalonych dotychczas przyczyn zderzyły się dwa pojazdy dostawczy i bus. W wyniku zdarzenia poszkodowane zostały osoby podróżujące tymi pojazdami ■ Joanna Agatowska Prezydentem Świnoujścia w I turze! To historyczne zwycięstwo! Oczywiście musi być potwierdzone oficjalnymi danymi z PKW ale na podstawie protokołów z 27 komisji wyborczych w Świnoujściu Joanna Agatowska w mistrzowskim stylu pokonała trzech swoich konkurentów i w I turze została prezydentem Świnoujścia! ■ Ostateczne rozliczenie tunelu nie zostało jeszcze dokonane. Nastąpi po wydaniu Świadectwa Wykonania, co spodziewane jest ok. września br. Roszczenia obu stron w związku z prowadzonymi mediacjami są objęte tajemnicą mediacji - tłumaczy Jarosław Jaz Rzecznik Prasowy Prezydenta Miasta Świnoujście ■