POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Wtorek [22.01.2019, 08:05:51] • Świnoujście

Się buduje.....

Się buduje.....

fot. Sławomir Ryfczyński

Budowa Promenady Zdrowia oraz przebudowa Promenady Historycznej i przejść na plażę za ok. 50.000.000 zł. (w tym dofinansowanie ze środków UE w wysokości ok. 11.000.000 zł.) wzbudzała w roku 2018 wiele emocji wśród mieszkańców. Przypomnijmy również, że pod budowę Promenady wycięto dużo drzew. Za dużo, w stosunku do istniejących planów i to również wzbudziło wiele negatywnych emocji również wśród gości odwiedzających Świnoujście, a najwięcej wśród mieszkańców Świnoujścia.

Budowa Promenady Zdrowia miała zostać zakończona zgodnie z pierwotnymi harmonogramami w październiku 2018 r. Od tego jest uzależnione nawet dofinansowanie środkami unijnymi w wysokości 3,5 mln. zł. Jednak ślimaczy się od wielu miesięcy.

Się buduje.....

fot. Sławomir Ryfczyński

Spacerowicze obserwują występujące opóźnienia. Na Promenadzie Historycznej jednak jak widać prace również postępują. Ta inwestycja uzyskała dofinansowanie w wysokości ok. 7 mln. zł.

Się buduje.....

fot. Sławomir Ryfczyński

Obecnie wkopywane są na promenadzie ogromne zbiorniki na wody opadowe. Będą wykorzystywane do podlewania Promenady.

Się buduje.....

fot. Sławomir Ryfczyński

Przebudowa Promenady Historycznej powinna zakończyć się do czerwca 2019 r.

Się buduje.....

fot. Sławomir Ryfczyński

Jednak czy tak się stanie?

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 87, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-87 z 87

Gość • Niedziela [27.01.2019, 19:06:26] • [IP: 92.42.119.***]

Najlepszym zacieniaczem w naszej strefie klimatycznej jest drzewo. Rozumiem pomysły projektanta ale ktoś je przyjmuje. Będzie bardzo nowocześnie, ale bardzo sztucznie.

Gość • Piątek [25.01.2019, 11:42:08] • [IP: 149.156.152.***]

Skąd tyle jadu w komentarzach. Podoba mi się to chwalę. Nie podoba mi się to mówię to wprost, ale bez tego jadu. Ja też bym wolał więcej zieleni - nawet uporządkowane szpalery parkowych drzew. Ale ktoś ten projekt zatwierdził i basta. Osobiście widziałbym to zupełnie inaczej, niemniej każdy ma inny gust i każdemu podoba się co innego. Więc uszanujmy gust inwestora w sposób kulturalny. Najwyżej możemy te miejsca omijać. A beczki na deszczówkę to super pomysł.

Gość • Środa [23.01.2019, 21:15:18] • [IP: 176.221.123.***]

Ilu ludzi zmieści sie pod jednym zacieniaczem i czy bedzie obowiazkowe poztawanie w cieniu tego czegoś gdy eksperci stwierdzą zaczerwienienie skóry? Ile za godzinę przebywania w tym nowym cieniu?

Gość • Środa [23.01.2019, 20:35:50] • [IP: 185.210.36.***]

DRZEWA METALOWE

Gość • Środa [23.01.2019, 16:28:03] • [IP: 5.173.136.***]

Nie widać ogłoszeń że potrzebują kogoś.

Gość • Środa [23.01.2019, 16:13:16] • [IP: 80.245.178.***]

Jakosc powietrza w Polsce fatalna, a my zamiast sadzić drzewa wycinamy i stawiamy betonowe zacieniacze. Czy to jest normalne? Jako miasto powinniśmy wykorzystać nasze atuty: morze, plaża i powietrze. Ale jakie to powietrze będzie jeśli wszystko zalejemy betonem? Ludzie przez cały rok żyją w betonie, to na urlopie chcieliby być wsród drzew. Owszem, uporządkować cały ten teren, wyciąć krzaki, jakieś samosiejki, ale nie betonować! Poza tym, że te budowle są jak z koszmarnego snu, to absolutny brak drzew powoduje przeciagi, jak np. w przejściu obok Radissona.

Gość • Środa [23.01.2019, 14:03:41] • [IP: 77.88.191.**]

Ratunku! Chyba nigdy nie wyjadę stąd, Będzie pięknie!

Gość • Środa [23.01.2019, 08:08:30] • [IP: 37.248.163.***]

Jestem mieszkańcem Świnoujścia, jestem za rozwojem miasta ale uważam że za dużo wycina się w mieście zieleni. Drzewa na promenadzie osłaniaja przed wiatrem, dają dom zwierzętom, cieszą oko, naturalne olejki eteryczne z drzew dobrze działają na drogi oddechowe, oczyszczają powietrze. W zamian sadzi się w nielicznych miejscach drzewa ładne ale nic nie dające albo sądzi się trawy. Wczasowicze zawsze podziwiali nasze miasto za ilość zieleni, za ciszę w parkach. Uwielbiało dużo osób spacerować drogą w kierunku plaży dla zwierząt, podziwiali te stare niektóre krzywe drzewa robili zdjęcia. A i mieszkańcy bardzo często tam spaceruja.

Gość • Wtorek [22.01.2019, 23:05:38] • [IP: 178.235.190.***]

Dokonano masakry przyrody dla budowy betonowego szmelcu za tak ogromne pieniadze.

Gość • Wtorek [22.01.2019, 21:57:00] • [IP: 176.221.122.**]

mnie sie podoba

Gość • Wtorek [22.01.2019, 21:51:35] • [IP: 5.173.128.***]

Ro...li promenade oszolomy

Gość • Wtorek [22.01.2019, 20:46:38] • [IP: 37.8.215.***]

-->176.221.122 fajnie by było żeby toalety były za darmo. Zgadzam sie pod warunkiem, że ludzie zostawiali by je w stanie czystości. To jeszcze nie u nas drogi Panie. Do tej" dorosłości" dochodzi się przez kilka pokoleń.Trza by je sprzątać, a za to płacić ! Kto ma płacić - oczywiście miasto, zatrudnić sprzątaczki, najlepiej na etat, odprowadzać ZUS, dawać urlopy, a jak któraś na urlop to kibel zamykać! Tak to pewnie widzisz!? Pewnie urodziłeś się po 1989 i nie pamiętasz jak wyglądały publiczne toalety za komuny kiedy obowiązywał taki system!Gdybyś wiedział to nie pisałbyś o bezpłatnych toaletach. Przyjmij do wiadomości, żeby było ich ze dwie albo trzy jako bezpłatne (to pewnie dopiero w przyszłości) to reszta musi być płatna, żeby firma prywatna zajmująca się sprzątaniem wszystkich w tym rejonie utrzymywała ich w jako takim przyzwoitym jak teraz stanie. Zgadzam się z jednym, że to miasto ma zapewnić wybudowanie tych toalet i zapewnić odpowiednią infrastrukturę. I tak będzie z tego co mi mówią znajomi z UM

Gość • Wtorek [22.01.2019, 19:49:08] • [IP: 2.108.164.*]

Fatalnie... Beton zalewa coraz większą powierzchnię miasta. Serce pęka kiedy patrzy się na stare pocztówki Świnoujścia.

Gość • Wtorek [22.01.2019, 19:24:43] • [IP: 176.221.122.***]

do Gość • Wtorek [22.01.2019, 11:20:37] • [IP: 37.8.215.***] nie był by to żaden wychodek gdyby toalety były za darmo w sezonie co najmniej skoro ludzie przyjeżdżają na wakacje i zostawiają tu pieniądze to niech mają toalety za darmo... wychodek jak ma być to i tak będzie jak ktoś będzie tam chciał pójść załatwić swoje potrzeby. ..

Gość • Wtorek [22.01.2019, 19:18:52] • [IP: 176.221.122.***]

do Gość • Wtorek [22.01.2019, 18:24:34] • [IP: 185.210.39.**] drzew 100 lat temu nie było bo dopiero co je posadzili. ... czy je wadziłem ?? co roku je wadziłem bo tu mieszkam. .. proszę iść do Niemiec i posłuchać jak tam wiatr dudni na promenadzie a dlaczego bo nie ma drzew i nie ma tam dla nich miejsca bo tam praktycznie nie ma wydm u nas pas wydm to 100 m a u nich 20 m i taka jest tam różnica. ...

Gość • Wtorek [22.01.2019, 18:35:38] • [IP: 37.47.168.**]

uklad urzedniczo -hotelarski zadzi , a w Lunowie na przejscie dla ludzi to pieniedzy niema i nie bedzie

Gość • Wtorek [22.01.2019, 18:24:34] • [IP: 185.210.39.**]

Co wy z tymi drzewami?? Założę się że to z powodów polityki a nie innych. Czy widzieliście chociaż te drzewa na żywo?? A widzieliście jak Świnoujscie wyglądało 100 lat temu jak tam były wydmy i widok na morze był fajny.

Gość • Wtorek [22.01.2019, 17:56:22] • [IP: 92.42.114.**]

Właśnie zanim zakończą niech skończą bo nawet na projekcie było wielkie betonowe g...no.

Gość • Wtorek [22.01.2019, 17:48:07] • [IP: 178.238.253.***]

Spi***ala*cie wstrętni MaLkONtenCI! /! /!

Gość • Wtorek [22.01.2019, 17:24:41] • [IP: 23.226.237.*]

Cieszą się du*nie z urzędu, że grupa kilku roboli zakopała baniak na wodę w ziemi.

Gość • Wtorek [22.01.2019, 15:44:13] • [IP: 80.245.179.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Wtorek [22.01.2019, 15:27:53] • [IP: 23.226.237.*]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Wtorek [22.01.2019, 15:22:48] • [IP: 77.112.115.***]

wszystko dla turystów nic dla mieszkańców !!

Gość • Wtorek [22.01.2019, 15:17:37] • [IP: 185.210.38.**]

Jak sie ma 10 pracowników 5 robi Wojska Polskiego i 5 promenadę to bedzie to trwać jeszcze ze dwa lata.

Gość • Wtorek [22.01.2019, 15:10:57] • [IP: 94.254.224.**]

Super tak trzymac

Gość • Wtorek [22.01.2019, 15:09:22] • [IP: 37.47.191.***]

Zdjecie nr 3 - nowy bunkier.

Adam • Wtorek [22.01.2019, 14:59:11] • [IP: 5.173.200.**]

Powinni wyciąć wszystkie te dziko rosnące drzewa i zrobić jak nampocztowkach przedwojennych ze z promenady widać plaze

Gość • Wtorek [22.01.2019, 14:57:06] • [IP: 188.125.60.*]

Gość • Wtorek [22.01.2019, 08:25:45] • [IP: 176.221.110.***] "Jestem mieszkańcem i nie uważa że wycięto za dużo drzew..." Drzewa w odróżnieniu do tych parasoli, były i są naturalną częścią przyrody, które stymulują zjawisko fotosyntezy, czyli przetwarzają dwutlenek węgla na tlen tak bardzo ważny dla ludzi w mieście pełnym samochodowych spalin i dają cień latem oraz schronienie ptakom przed drapieżnikami. Tylko człowiek mało ogarnięty tego nie pojmuje, gdyż" betonowanie zieleni" nie daje tych korzyści jakie zostały w/wym..

Gość • Wtorek [22.01.2019, 14:34:46] • [IP: 188.146.112.***]

Masakra jak już drzew brakuje na wydmach.

Gość • Wtorek [22.01.2019, 14:23:28] • [IP: 37.47.141.***]

Beton, beton...

Gość • Wtorek [22.01.2019, 14:18:45] • [IP: 62.69.253.**]

Jestem mieszkanką i jednak uważam że za dużo drzew wycięto! ;/

Gość • Wtorek [22.01.2019, 14:09:21] • [IP: 46.239.160.***]

MAM JUŻ DOSYĆ TEGO BETONU WSZĘDZIE! KIEDYŚ BYŁO PIĘKNIE I ZIELONO. POZA TYM ROZWÓJ, ROZBUDOWA, MODERNIZACJE WCALE NIE OZNACZAJĄ REZYGNACJI Z PRZYRODY I ZIELENI NA POCZET SZAREGO BETONU, TO TYLKO W ŚWINOUJŚCIU TAK SIĘ DZIEJE I MIASTO NA TO PRZYZWALA.

Gość • Wtorek [22.01.2019, 14:04:58] • [IP: 92.42.114.***]

Kiedy czytam wypociny mieszkańców miasta z ich pomysłami, to wydaje się, że nie mają pojęcia o czym piszą. Jeżeli w dzielnicy nadmorskiej mamy za dużo betonu, to po co jeszcze kładka na wydmach. Budowlana ciasnota, zieleń w pień wycięta. Kilka krzaków w donicach i parę kwiatków nie ozdobi tych miejsc. Może wrócimy do projektu miejsc zielonych sprzed 100 lat. ..

Gość • Wtorek [22.01.2019, 13:47:52] • [IP: 5.172.236.***]

tu Dubaj, a w Karsiborzu trzeci świat. Nie ma nawet oświetlenia ulic. Ale co ja gadam, tu nie ma nawet ulic. To jest dzielnica wstydu i hańby. Karsiborzanie nie mają powodu by kochać Pana Prezydenta,

Gryf • Wtorek [22.01.2019, 13:39:46] • [IP: 176.221.123.***]

Nie chcę bronić redaktora czy moderatora tego artykułu ale uważam, że więcej mają obiektywizmu niż my, czytelnicy. Ja też jestem wieloletnim mieszkańcem tego miasta i mam swoje zdanie na temat zabudowania naszej promenady. Uważam, że zabudowa promenady jest takim misz maszem, czyli" artystycznym" dziwactwem, który porównałbym do paru naszych mieszkańców, którzy deptali po naszych ulicach ubrani w stylu meksykańskim, czyli w kilka spódnic, sukienek i kapeluszy naraz z dużą ilością frędzli. Ładnie wygląda, ale nie ekonomicznie i nie z obowiązującymi trendami. Zabudowa tych promenad jest technicznie z rozmachem rozbudowana, ale jest kosztowna i podatna na liczne awarie. Ponadto, wielu z nas zapomina, że naszym największym skarbem jest nasze morze, plaża i zieleń czyli NATURA a my zamiast wzbogacać nasz drzewostan i wkomponować plażę, drzewa, kwiaty i liczne ścieżki w ten klimat nadmorski, stawiamy na sztuczne kwietniki, liczne bajery i deptak w odległości kilometra od morza.

Gość • Wtorek [22.01.2019, 13:39:16] • [IP: 95.91.214.***]

Jak bykam latem w Swinoujsciu to lecialy mi lzy z wscieklosci, co oni z ta piekna przyroda zrobili. Kiedys jak jakies dziecko poszlo w te przyrode zrobic siusu to placilo sie kare a dzisiaj wycinaja wszystko w pien. !! Tyle lat jezdzil czlowiek tu nad morze ale teraz? Tu jest gorzej jak w Bala Mann na Majorce

Gość • Wtorek [22.01.2019, 13:10:53] • [IP: 93.94.186.***]

To nie jest wg redaktora to zostało stwierdzone p Michalska dużo mówiła na ten temat

Gość • Wtorek [22.01.2019, 12:20:49] • [IP: 93.94.190.***]

Glupki i tak beda glosowac na to betonowe towarzystwo nie ma czym sie przejmowac.

Gość • Wtorek [22.01.2019, 12:18:43] • [IP: 83.11.77.**]

No to Niemcy się ucieszą, że tam gdzie oni to jest coś ładnego (chyba). Natomiast" zwykły, szary obywatel miasta nadal dziurawe chodniki, połamane ławki, brak parkingów o dziurach w jezdniach nie wspomnę. NIECH ŻYJĄ radni i prezio.

Gość • Wtorek [22.01.2019, 12:18:36] • [IP: 178.235.182.**]

Michalska do pudla za wycinki i lanie betonu

Gość • Wtorek [22.01.2019, 12:17:53] • [IP: 92.42.119.***]

[IP: 176.221.110.***] ty trepie drzewa w tej wsi to owoc który masz na codzień czyli powietrze ale ty jesteś taki tępy że tego nie rozumiesz tobie trzeba wyciąć migdałki bo chrapiesz pajacu

Gość • Wtorek [22.01.2019, 12:17:23] • [IP: 188.146.107.**]

BETON...

Gośćrico • Wtorek [22.01.2019, 12:03:27] • [IP: 83.11.173.***]

nie ma co narzekac niedlugo wiosna i bedzie pieknie

Gość • Wtorek [22.01.2019, 11:35:18] • [IP: 77.88.191.***]

Przedłużenie kładki nad morzem w obydwie strony byłoby bardo dobrym posunięciem no i oczywiście BUDOWA MOLA - kiedy to będzie p. Prezydencie ??

Gość • Wtorek [22.01.2019, 11:27:32] • [IP: 80.245.187.**]

Do 176.221.110 Za dużo drzew wycięto według planu zagospodarowania i według mnie, mieszkańca też - nie wypowiadaj się w imieniu wszystkich mieszkańców.

Gość • Wtorek [22.01.2019, 11:20:37] • [IP: 37.8.215.***]

Bardzo dobrze, że powstaje coś nowego w miejscu, które było publicznym wychodkiem. Dziwię się tym co są przeciw. Pewnie bliższe były im zarośla pełne ekskrementów, podpasek, śmieci - bo to miejsce było tak traktowane.Brawo Pan Prezydent, że pomimo tych wszystkich oszczerstw jakie na siebie przyjął - nie ustąpił i realizuje plan zagospodarowania tego kwartału miasta! Tak trzymać! Widzę, że mój głos w wyborach na Pana nie był zmarnowany!. Brawo!!Niech się Pan nie przejmuje zawistnikami, którzy tego nie rozumieją! Ciekaw jestem, czy Is opublikuje mój komentarz, który nie krytykuje Prezydenta Miasta tylko go chwali??

Gość • Wtorek [22.01.2019, 11:16:45] • [IP: 92.42.114.**]

Ale piękne muchomorki hahaha :D I ten wszech obecny beton :)

Gość • Wtorek [22.01.2019, 11:14:26] • [IP: 37.8.215.***]

Bardzo dobrze, że powstaje coś nowego w miejscu, które było publicznym wychodkiem. Dziwię się tym co są przeciw. Pewnie bliższe były im zarośla pełne ekskrementów, podpasek, śmieci - bo to miejsce było tak traktowane.Brawo Pan Prezydent, że pomimo tych wszystkich oszczerstw jakie na siebie przyjął - nie ustąpił i realizuje plan zagospodarowania tego kwartału miasta! Tak trzymać! Widzę, że mój głos na Pana nie był zmarnowany!. Brawo!!Niech się Pan nie przejmuje zawistnikami, którzy tego nie rozumieją!

Gość • Wtorek [22.01.2019, 11:11:20] • [IP: 171.25.193.***]

Komentujący jest mieszkańcem Świnoujścia i jest zatrudniony w UM z perspektywą szybkiego awansu zależnym od ilości sponsorowanych wpisów-NIEPRAWDAŻ?

Student • Wtorek [22.01.2019, 10:54:42] • [IP: 212.109.132.***]

A może by poczekać na finalny efekt zanim wylejemy litry swojego kwasu na te inwestycje ? Ciężko by teraz wyglądało to teraz szałowo skoro to jeden wielki płac budowy a z projektów widać, że zostaną tam posadzone kwiaty i ozdobne krzewy. Plus będzie sporo nowości jak teznia czy zegar wodny.

Gość • Wtorek [22.01.2019, 10:46:49] • [IP: 77.88.191.***]

To prawda że pisząc wkłada się swoje myśli w nasze usta - mieszkańców. Jestem mieszkańcem i tak jak wielu innym bardzo podobają się zmiany na całej promenadzie. NIE OCENIAJCIE POCHOPNIE zanim zostanie zrobione i oddane.!! Nawet robiąc zwykły remont w domu wiąże się z bałaganem - więc nie czepiajcie się budowlańców.

Gość • Wtorek [22.01.2019, 10:46:47] • [IP: 178.235.187.***]

Na porębie wydmowego lasu wyrastają metalowe grzyby. Chybaśmy całą Europę prześcignęli? W pomysłach z całą pewnością. Czyżby to twórczość tej samej osoby od leżanek i krzywych latarni na betonplatzu, betonowych półgłówków przy parkingach ulicznych, rowerowych ścieżek z rozsypującego się polbruku, jednokierunkowych jezdni i tym podobnych wynalazków urozmaicających urbanistykę miejską?

Gość • Wtorek [22.01.2019, 10:46:08] • [IP: 94.254.224.**]

Super ta promenada głównie dla mieszkańców prosimy o więcej Panie prezydencie

Gość • Wtorek [22.01.2019, 10:41:07] • [IP: 74.82.47.***]

Komentujący jest mieszkańcem Świnoujścia i jest zatrudniony w UM z perspektywą szybkiego awansu zależnym od ilości sponsorowanych wpisów-NIEPRAWDAŻ?

andrzej • Wtorek [22.01.2019, 10:40:35] • [IP: 78.133.244.**]

stare mohery będą siedziały na ławkach pod muchomorami zacieniaczami, brzydkie to i dziwaczne, ale może jak już będzie ukończone to jakoś będzie wyglądać.

Gość • Wtorek [22.01.2019, 10:38:23] • [IP: 157.25.141.**]

mi się podoba, po ukończeniu będzie pięknie !

Gość • Wtorek [22.01.2019, 10:29:57] • [IP: 31.0.125.***]

ty 176, 221, 110 ty jesteś wazelina a nie mieszkaniec jeśli pewnych spraw nie widzisz tylko kogoś atakujesz jeśli ktoś opisuje sytuacje aktualną a nie kogoś...a to ty próbujesz się wypowiadać w imieniu mieszkańców lepiej do roboty się weż bo na wazelinę zabraknie. ...

Gość • Wtorek [22.01.2019, 10:17:13] • [IP: 91.199.250.**]

Tradycyjnie : " najlepiej " narzekać. Czy zrobią tak czy inaczej > narzekać. Jest wiele pozytywów !! ale trzeba umieć je dostrzec i mieć z nich satysfakcję. Pozdrawiam :)

Gość • Wtorek [22.01.2019, 10:15:44] • [IP: 185.210.38.***]

Za mało betonu.

Gość • Wtorek [22.01.2019, 10:08:02] • [IP: 176.221.122.***]

A ja uważam że wycieli za dużo i w ogóle ze wcieli juz kiedyś tu pisałem zamiast w lesie zrobić trzy ścieżki dla rowerzystów pieszych i biegaczy i o wiele lepiej by to wyglądało to wycieli drzewa i wylali beton w cudzysłów oczywiście bo to będzie chodnik ale to nic nie zmienia no bo przecież inaczej się nie da. ... a ja teraz słyszę ze kolejna część która prowadzi do parkingu w stronę granicy ze tam w lesie mają być robione ścieżki / może ktoś to potwierdzić? / to o co chodzi tu się nie dało a tam się da. ... jak ktoś nie miał wizji promenady ZDROWIA to wylał beton nie ważne jak się robi byle by zrobić. .. i te zacieniacze to jest jakieś bllllleeęeeeeee sztuczne promenada zdrowia kojarzy się z czym zdrowym beton to nie jest zdrowy produkt a drzewa juz tak. ... jeszcze bym przełknąć ze zamiast albo na chwile te zacieniacze do czasu wyrośnięcia drzew które będą tam sadzone i właśnie one beda tymi zacieniaczami.. ... niezdrowy beton to metafora oczywiście. ..

uder • Wtorek [22.01.2019, 10:04:04] • [IP: 89.182.76.**]

czekam kiedy to sie zawali !! glupota goni glupote ! normalni ludzie malo co korzystaja z tego, , betonu, ,. ..drogi miedzy blokami. .makabra np. Matejki, Witosa i okolice ! i dalej. ...

Gość • Wtorek [22.01.2019, 10:03:59] • [IP: 31.183.160.**]

Te" pieczarki" czy inaczej zacieniacze to pomysł rodem z gier komputerowych. Najlepszym zacieniaczem od tysiącleci jest drzewo. Ba jeszcze stwarza mikroklimat i przyciąga ptaki śpiewające. Pamiętacie tę fraszkę Kochanowskiego" Na lipę" ? No właśnie. Nie zdziwiłbym się gdyby te" pieczarki" emitowały z głośniczków szum liści i śpiew ptasząt. Ech...

Gość • Wtorek [22.01.2019, 10:00:17] • [IP: 79.191.74.***]

WSZYSTKO DLA TURYSTÓW NIC DLA MIASTA ŚWINOUJŚCIA I JEGO MIESZKAŃCÓW - PRZYKRE.

Gość • Wtorek [22.01.2019, 09:56:14] • [IP: 93.94.184.**]

Pies z kulawą nogą tu nie przyjedzie na wypoczynek za parę lat. Tanie zakupy i choduuu !!

Gość • Wtorek [22.01.2019, 09:52:23] • [IP: 37.47.9.**]

Syf kiła i mogiła komuchy

Gość • Wtorek [22.01.2019, 09:42:34] • [IP: 37.47.157.***]

Wita rozumita, to lato trzeba odwołać i kwita !!

Gość • Wtorek [22.01.2019, 09:35:41] • [IP: 178.235.178.***]

Patrzmy jak to będzie wyglądało po zakończeniu prac a nie wtrącajmy się w proces budowy. Szczególnie milczeć powinni ci co się na tym nie znają i z bożej łaski ekolodzy z których miasto i mieszkańcy nie mają żadnego pożytku.

Gość • Wtorek [22.01.2019, 09:24:57] • [IP: 84.233.191.***]

Niech prezes da kolejna nagrodę michalskiej

Gość • Wtorek [22.01.2019, 09:24:52] • [IP: 176.221.123.**]

Czy była zgoda Ministerstwa na przeznaczenie tak dużego obszaru leśnego na taka inwestycję ? Rada Miasta nie posiada kompetencji do uchwalenia mpzp zezwalającego na wycinkę drzew lasu nadmorskiego ?

Gość • Wtorek [22.01.2019, 09:23:01] • [IP: 77.252.46.**]

To co zrobiono z Promenadą to można nazwać" barbarzyństwo" w wykonaniu kiepskich urzędników. A nazwać to promenadą zdrowia to czysta kpina z ich strony.

Gość • Wtorek [22.01.2019, 09:19:31] • [IP: 178.238.252.***]

Wycieto za duzo drzew !! Wybudowano za duzo kolosow na wydmach, nic to sie ma do architektury nadmorskiej!! Kto to widzial budowac takie wysokie domy !! Okropienstwo !! Jestem mieszkancem !!

Gość • Wtorek [22.01.2019, 09:18:34] • [IP: 2.26.254.**]

Bedzie pieknie...rozwijac miasto.Pozdrawiam

Gość • Wtorek [22.01.2019, 09:17:00] • [IP: 37.47.162.*]

Gościu z 8:25 ogarnij się mieszkancu. Sam Zmurkiewicz powiedział że dokonano" rzezi drzew"! Po co bronisz przegranej sprawy? Więc redaktor miał prawo tak napisać a ty skoro już się chcesz podlizac to się chociaż podpisz. Wtedy może zyskasz uznanie u Zmurkiewicza.

Gość • Wtorek [22.01.2019, 09:12:59] • [IP: 178.238.252.**]

08:24:25]...oczywiście, że kładka na wydmach by wystarczyła.Początkowo mówiono, że będzie przedłużana...zaczęte i nie skończone.

Gość • Wtorek [22.01.2019, 09:07:56] • [IP: 23.226.237.*]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Wtorek [22.01.2019, 09:06:28] • [IP: 37.47.163.***]

Pomysł pod Niemca walą wałki na budowie ale gruba kopertę przytulił jeden czyli 8 do 10 % inwestycji a kto hmm

Gość • Wtorek [22.01.2019, 09:04:49] • [IP: 91.199.250.**]

50 000 000, dla turystów. Gro inwestycji jest pod turystów. A kiedy dla mieszkańców? Turyści przyjeżdżają na kilka kilkanaście dni a mieszkańcy muszą tu żyć cały rok. Przykro mi patrzeć na niektóre dzielnice miasta, dziurawe chodniki, jezdnie. Zabrakło 12 mln na kanalizę w Karsiborze a jest 50 na ścieżkę zdrowia. Przecież podstawowym obowiązkiem miasta jest zaspokajanie potrzeb jego mieszkańców. Warszów, z niego ściągane są najwyższe podatki. z których nic nie ma. Oczywiście że Świnoujście żyje z turystyki ale nie może się to odbywać kosztem mieszkańców. No nie powiem, jest Dzielnica Nadmorska wycacana, wychuchana sliczna. Ale co mi po niej jak idąc do pracy potykam się o dziury w chodniku

Gość • Wtorek [22.01.2019, 08:58:19] • [IP: 31.0.32.**]

wybraliście betona to teraz macie betonowe miasto, bez drzew, bez klimatu XIX wiecznego uzdrowiska tylko z betonem, betonowymi 14 pietrowymi hotelami w strefie uzdrowiskowej A i inwestycjami nad morzem pod niemców bo na pewno nie pod MIESZKAŃCÓW miasta

Gość • Wtorek [22.01.2019, 08:58:18] • [IP: 176.221.122.**]

ZAWSZE ZNAJDĄ SIĘ MALKONTENCI KTÓRYM BĘDZIE WSZYSTKO PRZESZKADZAŁO...ZAPYTAJCIE SIĘ SAMI SIEBIE - A CO JA ZROBIŁEM DLA MOJEGO MIASTA?

Gość • Wtorek [22.01.2019, 08:54:59] • [IP: 37.248.63.***]

50 000 000 na coś takiego? A nie lepiej było wydać kasę na drogi? Dojazd do promenady - dziura na dziurze albo połatane byle jak! Co z tego że są piękne apartamentowce jak droga do nich to totalny wstyd!!

Gość • Wtorek [22.01.2019, 08:50:13] • [IP: 178.235.180.***]

NIECH PAN NIE WYPOWIADA SIĘ W NASZYM MIESZKAŃCÓW IMIENIU.MU NIE UWAŻAMY ŻE WYCIĘTO ZA DUŻO DRZEW.

Gość • Wtorek [22.01.2019, 08:41:54] • [IP: 79.223.173.***]

Podoba mi sie plaza z przed lat, gdzie mozna ja bylo podziwiac z promenady a nie jakis las, nie wiem czyj byl to wybryk samosiejek czy socjalizmu, przeciesz trzeba bylo wszystko schowac przed okiem wroga, nie jestem znawca, takie moje mysli i chrzanie gramatyke.

Gość • Wtorek [22.01.2019, 08:41:36] • [IP: 80.245.188.***]

I po co to komu potrzebne?

Gość • Wtorek [22.01.2019, 08:25:45] • [IP: 176.221.110.***]

Jestem mieszkańcem i nie uważa że wycięto za dużo drzew. Dlaczego redaktor wypowiada się w imieniu mieszkańców? Niech będzie w artykule że wg redaktora za dużo ponieważ wyciął je Żmurkiewicz. Komentarz się pojawi czy znowu niewygodny i nie przejdzie moderacji?

Gość • Wtorek [22.01.2019, 08:24:25] • [IP: 178.238.253.**]

Pomysły rodem z piekła i dla kogo?, bo dla mieszkańców nie. Było by super gdyby przedłużono kładkę na wydmach do wiatraczka i do granicy korzystali by z niej wszyscy i widok byłby piękny, no ale cóż taką mamy władzę.

Gość • Wtorek [22.01.2019, 08:19:12] • [IP: 92.42.119.***]

Rozdupcza i tak będą robili do ubrane... śmierci. dotacja chapnięta drzewa wyrób... kasa pobrana do barmana schowana TO SIE TERA BEDĄ ŚLIMACZYĆ A KTO BOGATEMU ZABRONI. A TURYSCI I NAWET MŁODZI BYLI ZNIESMACZENI WYCINKĄ I ROBIENIEM ZE SWINOUJSCIA DUBAJU ALBO HOLIŁUD. O K R O P N O Ś Ć JA NIE MOGE PATRZEC NA TĄ NIBY PROMENADE ZDROWIA WOGÓLE SKĄD TA GŁUPIA NAZWA BRRRRR

Gość • Wtorek [22.01.2019, 08:11:22] • [IP: 178.238.253.**]

Okropieństwo co się dzieje w dzielnicy nadmorskiej, wszystko niszczą.

Oglądasz 1-87 z 87
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Na poniedziałek 6 maja 2024r. Komisarz Wyborczy w Szczecinie zwołał I sesję Rady Miasta Świnoujście IX kadencji. Obrady odbędą się w sali numer 315 Miejskiego Domu Kultury przy ulicy Wojska Polskiego 1/5. Początek o godzinie 10.00. Porządek obrad 1. Otwarcie inauguracyjnej sesji rady. 2. Wręczenie zaświadczeń o wyborze na radnego. 3. Złożenie ślubowania przez radnych. 4. Stwierdzenie kworum i przyjęcie porządku obrad. 5. Wybór przewodniczącego rady. 6. Wręczenie zaświadczenia o wyborze na Prezydenta Miasta Świnoujście. 7. Złożenie ślubowania przez prezydenta. 8. Zakończenie obrad ■ Joanna Agatowska Prezydentem Świnoujścia w I turze! To historyczne zwycięstwo! Oczywiście musi być potwierdzone oficjalnymi danymi z PKW ale na podstawie protokołów z 27 komisji wyborczych w Świnoujściu Joanna Agatowska w mistrzowskim stylu pokonała trzech swoich konkurentów i w I turze została prezydentem Świnoujścia! ■ Ostateczne rozliczenie tunelu nie zostało jeszcze dokonane. Nastąpi po wydaniu Świadectwa Wykonania, co spodziewane jest ok. września br. Roszczenia obu stron w związku z prowadzonymi mediacjami są objęte tajemnicą mediacji - tłumaczy Jarosław Jaz Rzecznik Prasowy Prezydenta Miasta Świnoujście ■