POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Niedziela [17.03.2019, 18:31:02] • Świnoujście

Gdzie jest lekarz?

Gdzie jest lekarz?

fot. Sławomir Ryfczyński

Najpierw Pani doktor miała być na 19, potem na 20, na 21. Jest godzina 21.30 z minutami, a my nadal czekamy – pisze nasza Czytelniczka po wizycie na izbie przyjęć świnoujskiego szpitala.

W imieniu swoim jak i wszystkich pacjentów, którzy czekali dzisiaj pod gabinetem lekarskim na izbie przyjęć, proszę o zainteresowanie się naszą sprawą - napisała do nas 25 lutego nasza Czytelniczka. - Pani doktor Chrobok odmówiła pojawienia się na dyżurze na izbie przyjęć ponieważ "ma temperaturę i źle się czuje". Pani doktor szukała zastępstwa, lecz niestety nikogo nie znalazła. Pani pielęgniarka zapytana kiedy będzie Pani doktor, odpowiedziała że "Pani doktor źle się czuje, ma temperaturę oraz nie znalazła zastępstwa" i rozłożyła ręce. Czeski film, nikt nic nie wie.

Po chwili Pani pielęgniarka skierowała nas na izbę przyjęć dla oddziału dziecięcego - czytamy dalej w liście. - Wyszedł Pan ratownik z głupawym uśmiechem na twarzy i odmówił zbadania dzieci. Po chwili wyszedł i powiedział, że jak Pani doktor z oddziału pediatrycznego będzie miała chwilę, to zejdzie i zbada dzieci. OK, czekamy. Po ok. godzinie czekania i miotania się między jednym a drugim gabinetem izby przyjęć, postanowiłam przejechać się na oddział pediatryczny i zapytać, kiedy możemy się spodziewać Pani doktor. Na oddziale pediatrycznym nikt nic nie wiedział, nie było żadnego telefonu, a tak poza tym to dowiedziałam się że Pani doktor jest zajęta na oddziale (na którym panowała głucha cisza). Nikt nie zejdzie zbadać choćby dzieci. I teraz siedzimy i czekamy na panią doktor, czy łaskawie się pojawi czy nie. Najpierw Pani doktor Chrobok miała być na 19, na 20, na 21. Jest godzina 21.30 z minutami, a my nadal czekamy. Nie wiadomo czy się doczekamy.

Bardzo proszę o zajęcie się tą sprawą, gdyż personel szpitala twierdzi, że to jest nagminna sytuacja związana z tą panią doktor i sami podsuwają pomysł o napisanie skargi – kończy swój list Czytelniczka.

Gdzie jest lekarz?

fot. Sławomir Ryfczyński

O odniesienie się do listu poprosiliśmy prezes zarządu szpitala Dorotę Konkolewską. Poniżej zamieszczamy odpowiedź Doroty Konkolewskiej, prezes zarządu Szpitala Miejskiego.

„Zarząd Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o.o. odpowiadając na pytania Czytelniczki i ustosunkowując się do Jej stwierdzeń i zarzutów uprzejmie informuje:

1. W dniu 25.02.2019r. lekarz dyżurujący z Poradni Pomocy Świątecznej i Nocnej nie zgłosił się na wyznaczony dyżur informując wyłącznie współdyżurujący personel pielęgniarski o chorobie i poszukiwaniu zastępstwa.

2. W tym czasie podjęto działania w celu zaopatrzenia pacjentów oczekujących na lekarza, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci. Powiadomiony lekarz dyżurny z Oddziału Pediatrii i Neonatologii poinformował, iż przyjmie najmniejszych pacjentów na Izbie Przyjęć po obchodzie u noworodków.

3. Nadmienić należy, iż pacjenci z Poradni Pomocy Świątecznej i Nocnej to osoby, które winny się zgłosić po pomoc tylko w stanach nagłych a mianowicie:

wysoka, utrzymująca się gorączka
uporczywy nieżyt żołądkowo - jelitowy
objawy duszności
nie dające się natychmiast sklasyfikować urazy
nasilające się, mogące zagrażać życiu i zdrowiu objawy
zaostrzenie dolegliwości choroby przewlekłej np. napad astmy oskrzelowej z umiarkowaną dusznością, podwyższony poziom glikemii z objawami hipoglikemii lub hiperglikemii
nasilone zaburzenia psychiczne.
W dniu 25.02.2019 r. ( poniedziałek) osoby, które zgłosiły się do Nocnej i Świątecznej Pomocy potraktowały tę poradnię jako Poradnię Podstawowej Opieki Zdrowotnej a nie pomocy nagłej. Niezrozumienie rodzaju udzielania pomocy dla konkretnych świadczeń, powoduje roszczenia kierowane do lekarzy oddziałów szpitalnych do świadczenia pomocy ambulatoryjnej mimo sprawowania przez nich opieki nad pacjentami z ciężkimi jednostkami chorobowymi. Pretensje pod ich adresem są całkowicie nieuzasadnione. Bardzo często w chwilach nieobecności lekarza z Poradni Nocnej i Świątecznej Pomocy (np.: wyjazdy na wizyty domowe) starają się pomóc oczekującym pacjentom, jednak pierwszeństwo mają zawsze pacjenci hospitalizowani lub przywiezieni do Izby Przyjęć w stanach zagrożenia zdrowia i życia.

4. Krytyczna ocena Czytelniczki co do nieobecności lekarza pediatry na oddziale jak również rzekomego „głupawego uśmiechu” ratownika jest oceną subiektywną. Oczekiwania przedstawiane w liście są nieuzasadnione. I choć rozumiemy, że lekarz z Poradni Nocnej i Świątecznej Pomocy postawił pacjentów i zarząd przed problemem trudnym do rozwiązania w kilka minut to jednak nie usprawiedliwia to złośliwości i wrogości. Należałoby zadać pytanie czy tam gdzie pacjentka zgłosiła akces wyboru lekarza uzyskała poradę o czasie i stan dziecka pogorszył się mimo diagnozy po 18.00 stając się przypadkiem nagłym? Czy też wybrała ten rodzaj pomocy jako rozwiązanie podstawowe oczekując działań nieadekwatnych do świadczonych w tej poradni?

Niezaprzeczalnym jest, iż decyzja lekarza dyżurującego o niepoinformowaniu o swoim stanie chorobowym przed czasem rozpoczęcia dyżuru a dopiero w jego trakcie jest karygodna. Podjęto w tym zakresie stanowcze działania dyscyplinujące. Za ten incydent należą się wszystkim oczekującym w tym dniu na lekarza słowa przeprosin. PRZEPRASZAMY!

Nie będziemy jednak akceptować skierowanych w stronę personelu medycznego ataków złośliwości, pomówień czy agresji. I choć rozumiemy zdenerwowanie, bo pracujemy pod presją każdego dnia to jednak szacunek i empatia obowiązuje obie strony. Prezes Zarządu Dorota Konkolewska”

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 131, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-131 z 131

Ratownik Izby Przyjęć. • Czwartek [21.03.2019, 03:31:51] • [IP: 80.245.179.***]

dyżurny zszedł do Pani i córki, po czym przyjął w oddział. IZBA PRZYJĘĆ przyjmuje pacjentów ZE SKIEROWANIEM do oddziałów szpitalnych oraz tych w przypadkach gdzie zagrożone jest bezpośrednio życie ludzkie – wtedy odbywa się to bez skierowania. Dodam też, że oczekuję od Pani oficjalnych przeprosin na iswinoujscie.pl, ponieważ oskarżyła mnie Pani publicznie o niedopełnienie obowiązków służbowych, za które w przypadku funkcjonariusza publicznego zgodnie z art.231 par.1 KK grozi nawet trzy lata pozbawienia wolności.

Ratownik Izby Przyjęć. • Czwartek [21.03.2019, 03:20:28] • [IP: 80.245.179.***]

noworodków (nie na pediatrii, na której panowała GŁUCHA CISZA). Prawda! Pielęgniarka oddziału pediatrycznego nie mogła mieć pojęcia o telefonie do lekarza, ponieważ informujemy osobiście dyżurnego o chorym dzwoniąc do gabinetu lekarskiego oddziału, nie dyżurki do której Pani się udała właśnie po to by uniknąć sytuacji braku zejścia wynikającego z nie poinformowania przez pielęgniarkę oddziału. Obarczacie Państwo pracowników izby przyjęć winą za nieobecność lekarza w nocnej opiece i wymagacie natychmiastowej pomocy często ubliżając nam w różny sposób. Mój ulubiony cytat, to: „Płacę na was podatki, więc macie mi pomóc”. Nie wiem czy zdajecie sobie państwo sprawę ale większość nas prowadzi jednoosobowe działalności gospodarcze, które pozwalają nam nie być „pasożytem” utrzymującym się z Waszych podatków. Wracając do tematu – uzyskała Pani skierowanie na oddział Pediatrii gdy dr Chrobok dotarła do pracy, prawda? Nerwowo mi je pani wręczyła, dodając: „Mamy teraz skierowanie i lekarz ma zejść.” Po chwili lekarz...

Ratownik Izby Przyjęć. • Czwartek [21.03.2019, 03:19:27] • [IP: 80.245.179.***]

Nie wiem czy mój uśmiech jest „głupawy” czy też nie ale bardzo lubię swoją pracę i z uśmiechem witam pacjentów, którzy z różnych przyczyn odwiedzają nasz szpital. Tak, ma pani rację odmówiłem zbadania dzieci, bo nie posiadam do tego stosownych uprawnień. Zapomniała Pani tylko dodać, że gdy zapytałem co się dzieje córce i usłyszałem o bardzo wysokiej temperaturze zaprosiłem Panią i pociechę do izby pediatrycznej, gdzie dokonałem pomiaru temperatury ciała – wynosiła 36, 7, prawda? Właśnie wtedy poinformowałem Panią, że gdy tylko dyżurny pediatra będzie miał chwilę, zejdzie i zbada dzieci. Tutaj muszę nakierować Panią na prawidłowy tok myślenia. Gabinet lekarza opieki nocnej NIE JEST częścią izby przyjęć, więc pisanie tutaj o „miotaniu się” między jednym a drugim gabinetem jest IP jest mylne. Chciałbym też podkreślić, że w momencie Pani „miotania się” pod gabinetem POZ, pediatra zszedł by zbadać dziecko co potwierdzą nagrania z kamer – nie było Was na poczekalni, więc udał się kontynuować wizytę na oddziale...

Gość • Wtorek [19.03.2019, 17:25:59] • [IP: 92.42.119.***]

Pani Chrobok słynie ze spóźniania się do pacjentów, taki ma szacunek do pacjenta.

Gość • Wtorek [19.03.2019, 15:14:51] • [IP: 77.253.130.**]

Pani Doroto K. nie chcę mi się czytać Pani wyjaśnienia, z tego co mówią na mieście ludzi chorzy to maja bardzo złe zdanie o naszym szpitalu.Może zacznie Pani bardziej zajmować się swoja pracą.Myślę, że nie przesiaduje Pani non stop u władzy miasta.Bardzo złe zdanie nawet dzisiaj wysłuchałam o doktorze ordynatorze z wewnętrznego.Czas chyba coś w tym szpitalu zmienić na dobre opinie.Dzisiaj była moja sąsiadka i zły wniosek wyniosła ze szpitala.

Gość • Wtorek [19.03.2019, 14:51:19] • [IP: 83.0.230.***]

Ja proponuje szanownym czytelnikom i czytelniczkom z katarem lećacym do szpitala aby tak skutecznie złożyli skargę żeby zamknięto szpital. Naprawdę im tego życzę! zobaczymy czy wtedy będą leciec do szczecina z katarem i co powiedzą. Jak jest tak zle, że nasz szpital jest do niczego to proponuje referendum kto chce zamknięcia szpitala? Dopiero by było super. ale by się niektórzy uaktywnili!!

Gość • Wtorek [19.03.2019, 14:26:49] • [IP: 92.42.118.***]

Gość • Wtorek [19.03.2019, 11:51:54] • [IWina leży zawsze pośrodku, tylko nie wiadomo po czyjej stronie leży środek.Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno

Gość • Wtorek [19.03.2019, 11:51:54] • [IP: 136.0.99.***]

Czytając komentarze wielu tu piszących można dojść do wniosku, że ich sposób postrzegania służby zdrowia determinuje osobista niechęć do osoby Pani Prezes. Nie potrafią nawet ze zrozumieniem przeczytać tego, co napisała w odpowiedzi. Ich nastawienie jest mniej więcej takie: pijak umiera na marskość wątroby - winny szpital i pani prezes do zwolnienia, palacz nałogowy umiera na raka płuc - winny szpital i pani prezes do zwolnienia itd. Ludzie ogarnijcie się trochę i zacznijcie używać szarych komórek. Udawanie, że się ktoś zna na wszystkim, nie jest modne, to po prostu wstyd.

Gość • Wtorek [19.03.2019, 11:30:51] • [IP: 46.134.40.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Wtorek [19.03.2019, 03:14:29] • [IP: 109.243.230.**]

17:52:27] • [IP: 62.69.203.***] Ta pani" zna się" na byciu w niszowych i dziwnych partiach i bywa na bardzo dziwnych marszach w sprawie aborcji, zdaniem wielu Polaków nielicujących z czymkolwiek związanym z służbą zdrowia (zob. film Iswinoujscie na YouTube pod jakby uciętym tytułem" Mieszkanki Świnoujścia po raz drugi wyszły na ulicę, w strajku udział", w 13 minucie, 7. sekundzie).

Ars • Poniedziałek [18.03.2019, 22:40:20] • [IP: 176.221.122.**]

Do Gość • Poniedziałek [18.03.2019, 12:04:32] • [IP: 178.238.249.**] Znawcy ? jak was dużo wszystko wiecie, widzicie no po prostu geniusze znający się na prowadzeniu szpitala na grafikach lekarskich, na tym jak ma praca w szpitalu wyglądać, kto ma przyjmować pacjentów i jak, a może by tak pacjenci którzy tak są oburzeni powiedzą z jakimi dolegliwościami tam przyszli ? czy to było zagrożenie życia ? Wydaje mi się, że pomocy lekarskiej w szpitalu należy oczekiwać jak zagrożone jest życie i stanie się coś nagle. Łatwo oskarżać, łatwo być anonimowymi i zwalniać wszystkich, to może troszkę pokory a przede wszystkim poznania wszystkich okoliczności. Szacunek dla Pani dyrektor wielki szacunek. ZNAWCO JAK PRZYJDZIE CI DZIECKO Z PRZEDSZKOLA Z GORĄCZKĄ I PO PODANIU LEKU NIC NIE POMAGA TO CO ROBISZ? CZEKASZ NA NASTĘPNY DZIEŃ I REJESTRUJESZ DZIECKO DO LEKARZA POZ? BURAKU PO TO JEST PRZYCHODNIA PRZYSZPITALNA I OPIEKA NOCNA I ŚWIĄTECZNA. A W RAZIE ZAGROŻENIA ŻYCIA JEST SOR. JEŚLI JEST INACZEJ TO PO CO JEST TA PRZYCHODNIA?

Gość • Poniedziałek [18.03.2019, 19:27:28] • [IP: 94.254.224.***]

No rzeczywiście nic nagłego się wtedy nie dzialo. Dziewczynka na moje oko 8-9 lat co pięć minut biegająca do toalety, pan z bólem w klatce piersiowej, pani z dusznością. Przecież nic im nie było zdrowia jak ryby.

Gość • Poniedziałek [18.03.2019, 18:59:08] • [IP: 77.88.191.**]

To skandal, ta Pani dyr. niszczy nasz Szpital i nie ma wstydu

Gość • Poniedziałek [18.03.2019, 17:52:27] • [IP: 62.69.203.***]

Pani dyr. pracowała w ZGM, a wczesniej w skarbówce to co Ona ma wspólnego ze szpitalem, na niczym się nie zna, niech zmieni pracę bo nic dobrego z tego nie wyjdzie, a jak widać jest coraz gorzej.

Gość • Poniedziałek [18.03.2019, 17:46:43] • [IP: 2.108.164.*]

„szacunek i empatia obowiązuje obie strony. Prezes Zarządu Dorota Konkolewska”. Pani prezes - lekarze są po to, żeby służyć ludziom chorym i wywiązywać się ze swoich obowiązków służbowych. Jeśli sam personel sugeruje napisanie skargi, to oznaczaże w szpitalu źle się dzieje. No ale wg pani prezes znów wszystko jest w jak najlepszym porządku ze strony szpitala.

Gość • Poniedziałek [18.03.2019, 17:45:38] • [IP: 176.221.122.**]

CZY CHODZI O TE SAMA PANIA DOKTOR??NA KTORA SIE CZEKA GODZINAMI, PRZYCHODZI I NAWET NIE POWIE PRZEPRASZAM, DOSWIADCZAMY TEGO UPOKORZENIA!!ZA CO BIERZE PIENIADZE?PRZECIEZ WYKSZTALCILA SIE ZA NASZE PODATKI I TO ZOBOWIAZUJE DO EMPATII WOBEC POTRZEBUJACYCH!!

Gość • Poniedziałek [18.03.2019, 17:26:22] • [IP: 83.20.253.***]

Ten szpital to jest śmiech na sali. Lekarze mający dyżur nocny bardzo często przychodzą spóźnieni. A odpowiedź p. Konkolewskiej to istna kpina z ludzi. Tej pani powinno się już podzękować.

Gość • Poniedziałek [18.03.2019, 17:06:01] • [IP: 81.204.98.**]

Szpital w Swinoujsciu to instytucja nie spelniajaca podstawowych zasad w leczeniu pacjentow...Jak z filmu Barei...I te belkoty wyjasniajace...koszmar jakis...wszystko mija sie z prawda.To wielka porazka wladz Swinoujscia, ze nie potrafia stworzyc szpitala normalnego...

Gość • Poniedziałek [18.03.2019, 16:21:03] • [IP: 5.173.128.***]

A ja mam odmienne doświadczenia.Lekarz pierwszego kontaktu przyjął bez czekania, ba nawet zostałem skierowany do chirurga, który zbadał, skierował na prześwietlenie i postawił dobrą diagnozę.To wszystko było w nocy.

Gość • Poniedziałek [18.03.2019, 15:42:00] • [IP: 185.210.38.**]

CYT:" W dniu 25.02.2019 r. (poniedziałek) osoby, które zgłosiły się do Nocnej i Świątecznej Pomocy potraktowały tę poradnię jako Poradnię Podstawowej Opieki Zdrowotnej a nie pomocy nagłej. " = może nie było miejsca w poradni pierwszego kontaktu?? Zdarza się to często, prawie nigdy nie ma miejsca jezeli zachoruje sie i w tym samym dniu potrzebna jest wizyta. U dziecka gorączka moze wystapić nagle. EMPATIA?? Oskarżanie o nadużycie usług NFZ matki z chorym dzieckiem!! Przerażające!!

Gość • Poniedziałek [18.03.2019, 15:32:30] • [IP: 37.47.132.**]

Na 100 tys. ludzi obsłużonych przez szpital pięciu niezadowolonych" doradców prezydenta". Już widzę jak prezydent biegnie i zwalnia panią dyrektor. Poco to tą swoją frustrację wylewać, lżej wam.

Gość • Poniedziałek [18.03.2019, 15:31:10] • [IP: 178.238.250.***]

A p. Prezes po raz trzeci umyla rączki, że to nie jej wina i wylicza choroby z którymi można przyjść po godz 18.Chore trzecia skarga na. Szpital a oni są bez winy

Gość • Poniedziałek [18.03.2019, 14:56:58] • [IP: 31.11.129.**]

Z tego wynika, że szpital jest chory czyli jego działalność.

Gość • Poniedziałek [18.03.2019, 14:23:06] • [IP: 5.172.237.***]

Gruz d..a i kamieni kupa

Gość • Poniedziałek [18.03.2019, 14:18:53] • [IP: 85.221.130.***]

Lekarzy brakuje, bo wyjeżdżaja za granicę. A uczyli się za nasze podatki. Wszyscy, którzy uczą się" za darmo" powinni odpracować swoje studia, jak za komuny.

Gość • Poniedziałek [18.03.2019, 14:14:03] • [IP: 5.173.144.***]

Mnie z gorączka ponad 39 stopni o 3 w nocy odeslano do lekarza rodzinnego 💁‍♀️

Gość • Poniedziałek [18.03.2019, 13:58:07] • [IP: 92.42.119.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Poniedziałek [18.03.2019, 13:46:09] • [IP: 31.11.129.***]

to wszystko prawda, ta Pani nagminnie robi sobie przerwy w pracy i to nie chwilkę lecz potrafi zniknąć na 1- 2- 3 godzin nawet jak ma dyżur nocny. Pielęgniarka wymyśla różne powody, żeby ją kryć no bo co ma niby powiedzieć. Dawno szpital winien się tym zainteresować.Ta Pani już dawno nie powinna tam pracować.

Gość • Poniedziałek [18.03.2019, 12:48:54] • [IP: 178.235.146.**]

Czyli wg p.prezes - odpieprzyć się, i nie zawracać d..., idźcie do znachora, pierwszego kontaktu..

Gość • Poniedziałek [18.03.2019, 12:35:34] • [IP: 83.23.247.***]

Niedziela [17.03.2019, 22:30:29] • [IP: 88.156.206.*] Zgadzam się w 100%, ci którzy podnoszą, że za komuny było gorzej w służbie zdrowia niż obecnie, to nie mają realnych porównań, lub znają to z tzw tendencyjnych opowieści. Ten sam budynek wtedy i dzisiaj to dwa światy. Oczywiście nie ma co winić ludzi się z tym zmagających i w tym pracujących, lecz system, który miał się zmienić na lepsze, a zmienił na gorsze. I to w znacznym stopniu na gorsze nie tylko w opiece szpitalnej i braku pogotowia ratunkowego, które w komunie znajdowało się w przychodni na ul Dąbrowskiego, a dopiero później przy szpitalu, ale i w normalnym systemie rejestracji w opiece doraźnej, kiedy do specjalistów rejestrowało się na Dąbrowskiego, w rejestracji według potrzeb, bez biurokracji z tyt. lekarza rodzinnego. Jak się coś stało można było przybyć na oddział i nikt nie odmówił udzielenia pomocy, mimo że nie było POZ, ani Nocnej i Świątecznej Pomocy. Szkoda że tak nie zostało. Brakuje też u nas hospicjum, to by może rozwiązało problem.

Gość • Poniedziałek [18.03.2019, 12:34:56] • [IP: 93.94.190.***]

Nie pierwsze takie zachowanie pani doktor

Gość • Poniedziałek [18.03.2019, 12:31:52] • [IP: 93.94.190.***]

Raz bylam z corka tam bo oczywiście miejsca nie bylo u lekarza rodzinnego.Mozna przywyknąć😏Ale wracając do sprawy gdy juz musiałam sie udac do naszego szpitala, zeby zbadac corke to czekalismy ponad godzine na Pania Dr.opisana w danym temacie.Nie szata zdobi czlowieka ale wszyscy co siedzieli w poczekalni mysleli ze to Pani od dbania tam o porządek.Zapytał ktos Pani czy bedzie Pani Dr. odpowiedziala ze bedzie i zeby czekali bo ona tez jest zmęczona po dyżurze w przychodni.I ze od badan sa przychodnie a nie szpital.Stali wszyscy w szoku bo do konca myslelismy ze to nie ona.Gdy juz byla moja kolej stwierdzila ze moglam isc gdzie indziej bo ona nie jest pediatra od dzieci.Byla bardzo nie mila.Zero podejścia do pacjenta.Skoro jest po calym dniu pracy to dlaczego bierze dyżury w szpitalu? Szpital nie pilnuje wogole ile godzin ta Pani siedzi w pracy.Sa chyba jakieś przepisy na to?Niech posadza lekarza ktory ma sile badać ludzi!A nie starszą Dr. która przychodzi jak za kare.

Gość • Poniedziałek [18.03.2019, 12:05:06] • [IP: 37.47.129.**]

Czy wam za ten hejt płacą opanujcie się ludziska, to lepiej jak by naszego szpitala nie było ? Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze.

Gość • Poniedziałek [18.03.2019, 12:04:32] • [IP: 178.238.249.**]

Znawcy ? jak was dużo wszystko wiecie, widzicie no po prostu geniusze znający się na prowadzeniu szpitala na grafikach lekarskich, na tym jak ma praca w szpitalu wyglądać, kto ma przyjmować pacjentów i jak, a może by tak pacjenci którzy tak są oburzeni powiedzą z jakimi dolegliwościami tam przyszli ? czy to było zagrożenie życia ? Wydaje mi się, że pomocy lekarskiej w szpitalu należy oczekiwać jak zagrożone jest życie i stanie się coś nagle. Łatwo oskarżać, łatwo być anonimowymi i zwalniać wszystkich, to może troszkę pokory a przede wszystkim poznania wszystkich okoliczności. Szacunek dla Pani dyrektor wielki szacunek.

Gość • Poniedziałek [18.03.2019, 12:01:12] • [IP: 37.47.129.**]

Możecie tylko podziękować tej władzy do nich miejcie pretensje.

Gość • Poniedziałek [18.03.2019, 11:59:25] • [IP: 37.47.129.**]

Trzeba lekarzy szanować i dać odpowiednie wynagrodzenie a nie kazać wyjeżdżać za granicę po lepsze zarobki. .. To co się dzieje w Służbie Zdrowia to tylko usiąść i plakac zawsze było mało pieniędzy a skoro teraz jest tak dobrze to dlaczego jest tak źle.

Gość • Poniedziałek [18.03.2019, 11:15:46] • [IP: 37.47.140.***]

Arogancja Konkolewskiej zwyżkuje, co komentarz to gorzej

Gość • Poniedziałek [18.03.2019, 11:09:59] • [IP: 93.94.185.***]

Sam dwa razy czekałem na daremnie kilka godzin pod tymi drzwiami, nie zgłaszałem, bo po co?, arogancja, arogancja.

Gość • Poniedziałek [18.03.2019, 11:03:11] • [IP: 178.238.253.***]

P.Dyrektor" szacunek i empatia" to cytat z pani wypowiedzi.Nic więcej na ten temat.

Gość • Poniedziałek [18.03.2019, 10:56:27] • [IP: 5.173.128.**]

tej pani chyba powinnismy podziękowac. ... jesli takie sa jej kompetencje jak te wyjasnienia. ...pani zawsze atakuje pacjentów i wg. tej pani za wszystko winę ponoszą pacjenci...

Gość • Poniedziałek [18.03.2019, 10:37:20] • [IP: 192.119.160.***]

Wpisy takich" cwaniaków" jak [IP: 193.69.22.**] czy [IP: 92.42.119.***] i [IP: 176.221.122.***] mówią wiele o ich inteligencji. No po prostu geniusze. Szkoda że to nie decydenci w mieście, bo żyło by się bajkowo.

Gość • Poniedziałek [18.03.2019, 10:12:50] • [IP: 92.42.119.***]

Skandal, sprawa powinna być zgłoszona do NFZ

Gość • Poniedziałek [18.03.2019, 10:07:13] • [IP: 157.25.141.**]

Panie Zmurkiewicz.Po tych wyjasnieniach Pani Prezes ze skutkiem natychmiastowym powinna zostać zwolniona z pracy.

Gość • Poniedziałek [18.03.2019, 10:06:55] • [IP: 5.173.144.***]

Mnie tylko zastanawia fakt iż jedni z pracowników spóźniają się do kilku godzin inni spóźnia się 5 minut i tracą stanowisko to jak to jest prawo pracy chyba wszystkich obowiązuje jednakowo

Gość • Poniedziałek [18.03.2019, 10:01:17] • [IP: 95.129.225.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Poniedziałek [18.03.2019, 09:53:04] • [IP: 136.0.99.***]

Tradycyjnie jak jest o szpitalu to sami znawcy tematu się wypowiadają. Jaki cel mają te artykuły? Czyżby. ..., ci co wiedzą to wiedzą.

Gość • Poniedziałek [18.03.2019, 09:49:13] • [IP: 79.191.56.***]

"szacunek i empatia obowiązuje obie strony" do kogo Pani kieruje te słowa, jak zostali potraktowani pacjenci to nazywacie szacunkiem i empatiom brawo!!. Konkretnie podać z imienia i nazwiska lekarza i jaką karę poniósł takie wyjaśnienia należą się chorym. Na marginesie jakoś dziwnie personel szpitala zapomina Pani również, że pensje, nagrody otrzymujecie z naszych pieniędzy i dzięki nim macie co włożyć do gara, wiec więcej szacunku i pokory!!.

Gość • Poniedziałek [18.03.2019, 09:44:01] • [IP: 185.28.178.**]

stan przedzawałowy jprd nie ma czegoś takiego pseudo znawco a wysoka goraczka bez drgawek nie jest stanem zagrozenia zycia

Gość • Poniedziałek [18.03.2019, 09:43:13] • [IP: 209.126.90.**]

Szpital powinien wystawiać wszystkim którzy przyszli do pomocy świątecznej i nocnej z" katarem" rachunki. Na fakt że pani doktor zachorowała to nikt ze szpitala nie miał wpływu, więc bicie piany w tym temacie uważam za zbędne.

Gość • Poniedziałek [18.03.2019, 09:26:47] • [IP: 37.8.231.**]

ja pierdziele znowu szpital, może NIK

Gość • Poniedziałek [18.03.2019, 09:22:48] • [IP: 89.231.19.***]

DNO i KUPA MULU Jednym slowem UMIERALNIA

Gość • Poniedziałek [18.03.2019, 09:14:00] • [IP: 185.210.39.***]

któregoś rogu, pierwszego stycznia rano w szpitalu z podejrzeniem złamania, kolejka w izbie przyjąć, na drzwiach karteczka, że jedyny lekarz dyżurny na wizytę domową sobie pojechał... za coś takiego i za narażanie życia pacjentów do pierdla wysłać!

Gość • Poniedziałek [18.03.2019, 09:06:51] • [IP: 193.69.22.**]

Prezes szpitala buhahahaha! Kobieto zrezygnuj z kurczowego trzymania się stołka i kasy, bo się ośmieszasz!

Gość • Poniedziałek [18.03.2019, 08:56:32] • [IP: 31.2.43.***]

Dalej niech PiS zabiera kasę na NFZ, dalej niech obcinają subwencję. Leki coraz droższe, , kolejki coraz dłuższe. Nie może być tak ze pacjent nie dostaje się do lekarza rodzinnego bo nie ma miejsc. To jakaś porażka. Co wtedy ma robić chory ? Idzie do szpitala po 18:00, tyle że on tam nie powinien trafić. Dlaczego nikt nie psioczy na brak miejsc u rodzinnego ? To tam zaczyna się problem

Gość • Poniedziałek [18.03.2019, 08:40:51] • [IP: 83.23.245.***]

Kiedyś niestety miałam do czynienia z tą lekarz Chrobok (doktor? Hehe) niestety niemiła, brudna, z tłustymi włosami. Opryskliwa i wrzeszczaca na dzieci. Ok, to można przeżyć, kiedy przychodzisz z dzieckiem z 40 st gorączki i anginą A ona przypisuje antybiotyk którego jak się okazuje nie wolno podawać dzieciom w dawce jak dla 90kg chłopa to jest przesada. Jak taka osoba może pracować w służbie zdrowia? Kto na to pozwala ?

Gość • Poniedziałek [18.03.2019, 08:29:44] • [IP: 92.42.119.***]

Ten Szpital to metry mułu i dno, tam brakuje dyrektora który by z głową i jajami zarządzał tą placówką

Gość • Poniedziałek [18.03.2019, 08:26:00] • [IP: 37.47.132.**]

Do Gość • Niedziela [17.03.2019, 22:54:00] • [IP: 31.0.41.**] jak byś przeczytał z uwagą i zrozumieniem tekst obok to byś wiedział że Szpital nie prowadzi POZ. I większość tam się udających powinna od Szpitala dostać rachunek za usługę. Tak jak za nieuzasadnione wezwanie pogotowia, może wtedy zaczęliby korzystać ze swoich POZ.

Gość • Poniedziałek [18.03.2019, 08:16:59] • [IP: 178.238.249.**]

Pan Ratownik z izby przyjęć to super facet, w tym temacie na pewno czytelniczka się myli.

Gość • Poniedziałek [18.03.2019, 08:01:49] • [IP: 31.0.38.***]

Kabaret kabaret i jeszcze raz kabaret

Gość • Poniedziałek [18.03.2019, 07:56:52] • [IP: 31.11.128.**]

Jurkiewicz już przejął sprawę i prowadzi osobisty nadzór.

Gość • Poniedziałek [18.03.2019, 07:46:46] • [IP: 93.94.187.***]

"W dniu 25.02.2019 r. (poniedziałek) osoby, które zgłosiły się do Nocnej i Świątecznej Pomocy potraktowały tę poradnię jako Poradnię Podstawowej Opieki Zdrowotnej a nie pomocy nagłej" Ja bardzo przepraszam ale skąd ona to wie? Może to były same nagłe przypadki?? Może małe dzieci miały bardzo wysoką gorączkę?? Może ktoś miał właśnie stan przedzawałowy/zawałowy? Ona ich nie przebadała to i skąd ma wiedzę że nikt nie był nagłym przypadkiem? A jak coś się stało po 18:00 gdzie POZ już nie przyjmuje to co? Czekać do rana?... Mądre wytłumaczenie...

Gość • Poniedziałek [18.03.2019, 07:29:30] • [IP: 158.26.131.**]

Znowu ten szpital...ciagle afery...a Pani Prezes cwierka jak to jest super!

Gość • Poniedziałek [18.03.2019, 07:24:51] • [IP: 62.69.203.**]

U niej to standard

GośćMarek • Poniedziałek [18.03.2019, 06:53:01] • [IP: 83.22.242.***]

Kochani zapamiętajcie jak jest, bo jeszcze jest super. Katastrofa w służbie zdrowia dopiero przed nami

xyz • Poniedziałek [18.03.2019, 06:51:51] • [IP: 5.174.121.***]

Lekarz powinien być na miejscu, nieważne kto był w poczekalni. Lekarza nie było i nie zdawał sobie sprawy jakie przypadki czekają. Nawet gdyby nie było żadnego pacjentka, lekarz tam powinien być i czekać.

Gość • Poniedziałek [18.03.2019, 06:51:01] • [IP: 31.0.37.**]

Jak to gdzie? Na prywacie. Albo na zwolnieniu lekarskim i na prywacie w tym czasie.

Gość • Poniedziałek [18.03.2019, 06:31:26] • [IP: 95.129.224.**]

Demokracja doprowadziła do niespotykaniej dotąd skali, rospas lekarzy sędziów nauczycieli itp. Tworzą oni kasty zawodowe źerujące na społeczeństwie. Winę za to ponoszą słabe rządy dla których pęd do koryt przesłania jakikolwiek rozsądek, i ulegają a my zwykli ludzie cierpimy i płacimy zdrowiem i bezsilnością wobec terroru kast.

Gość • Poniedziałek [18.03.2019, 04:21:52] • [IP: 77.88.191.**]

Wstyd Pani Doktr to żenujące, że nie przyszła pani do pracy z powodu kataru?!

Gość • Poniedziałek [18.03.2019, 03:39:28] • [IP: 37.47.132.***]

BIEDAK Był raz sobie, chory człowiek Miał gorączkę, coś go boli Łzy jak grochy mu z pod powiek Lecą, widać, cierpi nie z swej woli. A, że wiek dwudziesty pierwszy I to w naszym małym kraju Jaki pomysł jest najlepszy Wszyscy coś mu doradzają. Otwórz sobie telewizor To dopiero jest apteka On maść żółtą daje widzom Źel na stawy, też tam czeka. Lipiej odbierz esemesa Dziś Ci sprawdzą nawet raka Rentgen, wymaz, nawet stresa Wszystko darmo, opieka taka. Wtem ktoś szepnął, do lekarza Bo już biedak jest zielony, Głupi pomysł, lecz się zdarza Ale patrząc z drugiej strony. Dziś, lekarze, biznesmeni Nie ma czasu na porady Pięć dyżurów , zagonieni Nie masz kasy, nie da rady. I pamiętaj, idziesz rano Weż i obiad i kolację Jak się spóżni regułą znaną Powiesz, znowu miałeś rację.

Gość • Poniedziałek [18.03.2019, 00:07:03] • [IP: 176.221.122.***]

Temat jest wart, by go drążyć, ponieważ prędzej, czy pózniej każdy tam trafi.Ciekaw jestem jakie konsekwencje wyciągnięto w stosunku do pani doktor!!Swoją drogą, jak to możliwe, by w tak bogatym mieście był tak dziadowski szpital.Mysle, że tak długo jak instytucje miejskie typu OSiR, szpital beda przechowalnia nieudacznikow politycznych obsadzanych z klucza politycznego a nie prawdziwych menedżerów sytuacja jeszcze dlugo nie ulegnie zmianie.Pani Konkolewska pouczajc ludzi czekajacych kilka godz. w kolejce nie znajac ich stanu zdrowia po prostu sie KOMPROMITUJE.

Gość • Niedziela [17.03.2019, 23:48:22] • [IP: 5.173.145.**]

Nie zgadzam się z opinią jednego tu gościa odnośnie pań w rejestracji, Panie są miłe i uśmiechnięte, nie spotkałam się z ich nieuprzejmością.

Gość • Niedziela [17.03.2019, 23:04:42] • [IP: 178.238.245.***]

Pani doktór ? Zawsze tak robi. Cwanie . A widział ktoś ta gorączkę ? Nocka w domu lepsze to.

Gość • Niedziela [17.03.2019, 22:54:00] • [IP: 31.0.41.**]

Szanowna Pani Prezes. Wydaje mi się, że lekarz powinien być dostępny dla pacjentów POZ od godz. 18.00.To właśnie on powinien sklasyfikować chorego i ocenić jego stan zdrowia.. Opowiada Pani bzdury i tyle w tej sprawie.

Gość • Niedziela [17.03.2019, 22:53:02] • [IP: 5.173.136.***]

NO PRZECIEZ JEDZIE, ze Szczecina lub CZEKA W KOLEJCE NA PROM takie zeczy juz slyszalem.w tym szpitalu. W jakiej oracy mozna sie spoznic 2h i miec to w du..eeee juz dawno by sie kopa dostalo

Gość • Niedziela [17.03.2019, 22:46:00] • [IP: 176.221.123.***]

Nie jestem rolnikiem ale wydaje mi się że w snopowiązałce stosuje się sznurek a nie drut.Prawdą jest że lekarze POZ często przychodzą jak chcą.

Gość • Niedziela [17.03.2019, 22:38:36] • [IP: 62.69.231.***]

pani dok. Chrobok przyjmuje w UZNAMIE i też się spuznia

Gość • Niedziela [17.03.2019, 22:30:29] • [IP: 88.156.206.*]

Wszystkiemu winien jest Putin i Tusk, no i oczywiście komuna. Za komuny, chociaż było biedniej (nie było wypasionego sprzętu, komputerów itp.) problemy pilnej pomocy lekarskiej załatwiało pogotowie ratunkowe. W skład zespołu pogotowia wchodził lekarz, który załatwiał te sprawy od ręki. Miał bloczek druków recept i wystawiał je na miejscu. Nie było tak rozbudowanej biurokracji, " nowoczesnej organizacji pracy", głupich niezrozumiałych i nieżyciowych przepisów i wszystko sprawnie działało. Ludzie byli bardziej życzliwi i wyrozumiali. Lekarz też człowiek i ma prawo zachorować. Jestem ciekawy czy ci ludzie, którzy wszystkich krytykują, w swojej pracy zachowują się tak jak oczekują od innych. Nie dziwię się, że żaden szanujący się lekarz nie chce pracować w tym obłudnym, pełnym pieniaczy mieście.

Gość • Niedziela [17.03.2019, 22:30:07] • [IP: 37.30.24.***]

Ta kobieta ZAWSZE przychodzi po 3-4 godzinach. Od lat to trwa i nic!

Gość • Niedziela [17.03.2019, 22:15:59] • [IP: 37.47.147.**]

- nasilone zaburzenia psychiczne wg. P. dyrektor to wskazanie do przyjęcia w zarządzanym przez nią szpitalu. Jak się to stwierdzenie do ostatnio opisywanego przypadku pacientki?

Niedowiarek • Niedziela [17.03.2019, 22:13:24] • [IP: 178.238.250.**]

Wychodzi na to że pacjent zanim pójdzie do lekarza powinien rozpoznać na co choruje i czy jego stan grozi trwałemu uszczerbkowi na zdrowiu, kalectwu lub śmierci. A przecież to zarządzający szpitalem ma zapewnić obecność lekarza a nie analizować czy wizyta pacjenta była uzasadniona.

Swinoujscianka • Niedziela [17.03.2019, 22:00:44] • [IP: 31.1.249.**]

Pani prezes jak zwykle wybiela szpital. Kiedy to się zmieni ??

Gość • Niedziela [17.03.2019, 21:47:44] • [IP: 92.42.119.***]

ja byłem w sobotę po godzinie 18 i lekarz był i przyjmował i sobie chwalę

JUST ACT 447 • Niedziela [17.03.2019, 21:47:12] • [IP: 176.221.122.**]

LOOOL, NIEZŁY BURDEL. TO NIE MOGLIŚCIE KOCHANI PACJĘCI LECIEĆ DO NIEMIEC, ABY SKORZYSTAĆ Z ICH SŁUŻBY ZDROWIA. WŁADZE MIASTA I SZPITAL NA PEWNO ZAŁATWIĄ WAM POMOC MEDYCZNĄ W NIEMCZECH.

Gość • Niedziela [17.03.2019, 21:42:55] • [IP: 176.221.113.**]

Pani doktor Chrobok jest z tego znana, jest mistrzynią spóźnialstwo i nie dotrzymywania terminów.

Gość • Niedziela [17.03.2019, 21:39:08] • [IP: 37.30.24.***]

Jaka płaca taka praca w naszym szpitalu..

Gość • Niedziela [17.03.2019, 21:39:07] • [IP: 80.245.188.***]

21:06 co Ty P... NFZ finansuje z naszych składek ZUS usługi medyczne. Ludzie w cholerę pieniędzy na to odprowadzają Oni za dyżur mają minimum 2-3 1tys. Skąd Ty się ktosiu niezorientowany bierzesz żeby P...takie bzdury

Gość • Niedziela [17.03.2019, 21:27:30] • [IP: 31.0.46.***]

Ja bardzo rzadko chodzę do lekarza, tylko wtedy gdy naprawdę muszę...Nie cieszy mnie siedzenie godzinami pod drzwiami gabinetu wśród kaszlacych, czesto bardzo niefajnie pachnacych, jakby niedomytych ludzi... Jednak zgadzam się z tym, że w wielu przypadkach lekarze, zachowują się jakby byli pempkiem świata.bardzo często są niemili, arogandzcy A pacjent czuje się, jakby przeszkadzał i zawracam mu głowę.. Panie w rejestracji również bardzo często są niegrzeczne i nieuprzejme.Traktuja człowieka jak zawracajacy d..e kolejny numerek (nie wszystkie oczywiście) Do cholery płacimy niemałe składki zdrowotne więc ta służba zdrowia nie jest wcale darmowa!!

Gość • Niedziela [17.03.2019, 21:26:20] • [IP: 95.129.224.***]

A co Wam zmiana prezesa pomoże, jak lekarzy do pracy nie ma. Żaden prezes ich nie rozmnoży.

Gość • Niedziela [17.03.2019, 21:23:49] • [IP: 178.238.249.**]

Pani Dorota Konkolewska ma rację. Szpital to nie przychodnia z lekarzem rodzinnym udzielajacym porad również w celach profilaktycznych.

Gość • Niedziela [17.03.2019, 21:21:05] • [IP: 83.11.164.***]

Lekarze ze Szczecina przyjeżdżają za kasą do Świnoujścia

Gość • Niedziela [17.03.2019, 21:14:00] • [IP: 37.47.190.**]

Trzeba zachęcić porządnie absolwentów medycuyny. Mirszkanie plus dobra pensja i zadziała.

Gość • Niedziela [17.03.2019, 21:06:49] • [IP: 94.254.232.**]

Do Szczecina zap*alaj a nie się zalisz publicznie! Nikt za darmo nie będzie cię przyjmowac!! Wszystko za darmo by chciała! Wstyd!

Gość • Niedziela [17.03.2019, 20:30:11] • [IP: 79.186.207.***]

Płacić im za przyjętego chorego a nie pensyjka, dyżurek, prywatnie(na koszt NFZ) i paragonik.

Gość • Niedziela [17.03.2019, 20:28:09] • [IP: 37.47.134.**]

Najpierw sprawdźcie na stronie NFZ kiedy można udać się po pomoc do gabinetu NiŚP a potem narzekajcie, że musicie długo czekać. 3/4 osób które zgłaszają się do lekarzy wieczorem czy w weekend wogóle nie powinno się tam znaleźć - to pacjenci którzy nie zostali przyjęci w przychodni, albo nie odpowiadają im godziny pracy POZ bo wolą po południu podskoczyć do szpitala i się przebadać. Do niezadowolona czytelniczki mam pytanie - czy jest lekarzem/medykiem żeby oceniać, czy na oddziale działo się coś czy nie? Głupi naród :/

Gość • Niedziela [17.03.2019, 20:27:44] • [IP: 77.252.46.***]

Będzie jeszcze gorzej !lekarze nie chcą tutaj przyjeżdżać i pracować !Więc nie jest winna pani prezes !Taki jest system naszych kochanych władz !

Gość • Niedziela [17.03.2019, 20:20:41] • [IP: 178.238.252.***]

SZPITALNA PATOLOGIA

Gość • Niedziela [17.03.2019, 20:17:33] • [IP: 188.147.106.***]

Postkomuna tyle lat, i brak wielu profesjonalistow takze i w tym szpitalu

Gość • Niedziela [17.03.2019, 20:08:07] • [IP: 178.238.249.**]

I znów się tłumaczy, żenada

Gość • Niedziela [17.03.2019, 20:06:02] • [IP: 178.238.249.**]

Dobry lekarz to przyjmuje w Szczecinie

Gość • Niedziela [17.03.2019, 20:03:13] • [IP: 37.248.212.***]

jakiej klasy lekarz ze Szczecina chce przyjechać na dyżur do Świnoujścia? pytanie i odpowiedz prosta jak drut od snopowiązałki! {-:

Gość • Niedziela [17.03.2019, 19:58:11] • [IP: 37.248.166.***]

jakiej klasy lekarz ze Szczecina chce przyjechać na dyżur do Świnoujścia? pytanie i odpowiedz prosta jak drut od snopowiązałki! {-:

Gość • Niedziela [17.03.2019, 19:57:16] • [IP: 92.42.113.***]

Może warto jakiś konowałów z UPAdliny zatrudnić przynajmniej by się starali, na początku.

Gość • Niedziela [17.03.2019, 19:56:11] • [IP: 198.98.56.***]

Że też pacjenci muszą być tacy roszczeniowi...

Gość • Niedziela [17.03.2019, 19:55:20] • [IP: 91.66.45.**]

Do tej z 19:06: Wstydu kobieto nie masz do szpitala lecieć z bólem gardła!

Gość • Niedziela [17.03.2019, 19:47:47] • [IP: 185.210.36.***]

Z BYLE CZYM SIĘ ZGŁASZACIE NA IZBĘ -TO NIE LEKARZ RODZINNY NIE MA JUZ PIELĘGNIAREK NA ZAWOŁANIE ANI LEKARZY -SKOŃCZYŁY SIE TE DOBRE CZASY

Gość • Niedziela [17.03.2019, 19:44:33] • [IP: 31.0.83.***]

jakiej klasy lekarz ze Szczecina chce przyjechać na dyżur do Świnoujścia? pytanie i odpowiedz prosta jak drut od snopowiązałki! {-:

Gość • Niedziela [17.03.2019, 19:36:44] • [IP: 83.23.250.***]

Izba przyjęć w szpitalu to bajka w porównaniu z POZ na Warszowie. Kuszyńska spoźnia się godzinę do pracy, a potem śmie powiedzieć, że nie ma czasu na badanie pacjentów. Jest chamska, ordynarna i niestety nie ma konkurencji. Na izbie nigdy nie mieliśmy problemów z przyjęciem

Gość • Niedziela [17.03.2019, 19:32:01] • [IP: 77.88.191.**]

Szpital w Świnoujściu = KPINA

Gość • Niedziela [17.03.2019, 19:30:29] • [IP: 176.221.123.***]

pacjenci tez nie akceptuja braku profesjonalizmu i umiejetnosci zarzadzania u pani prezes, a jednak musimy z tym jakos zyc. a zeby zyc dlugo trzeba ten szpital omijac jak najdalej.

Gość • Niedziela [17.03.2019, 19:27:05] • [IP: 37.8.231.***]

Zaraz Pani manager zabierze głos i lud bedzie wiedział jak bylo😀😀😀

Gość • Niedziela [17.03.2019, 19:26:56] • [IP: 176.221.123.***]

Znowu winni pacjenci A nie szpital... Panie Prezydencie Żmurkiewicz, może pora zastanowić się nad zmianą dyrektora szpitala? Bo to co się tam ostatnio wyprawia, to aż brak słów na to.

Gość • Niedziela [17.03.2019, 19:25:34] • [IP: 79.175.193.***]

Do... cala obsluga, wszyscy z totalnego przypadku. Lepiej zamknac ten budynek nazywany szpitalem, nim zdarzy się tragedia. Z gory bedzie wiadomo, ze najlepiej szukac pomocy za miastem. Smiechu warte, wypowiedz kierującego " szpitalem" taka jak cały szpital- zlewajaco żenujaca.

Gość • Niedziela [17.03.2019, 19:25:15] • [IP: 94.254.225.***]

Ot taki przypadek... Przyjaciel trafia do naszego szpitala w styczniu.. Po około tygodniu zostaje wypisane do domu w stanie dobry. Po krótkim czasi trafia do szpitala po raz drugi.. Po dwóch tygodniach zostaje wypisane do domu w stanie dobrym... Po kilku dniach stan się tak pogorszył że nie zaryzykowalem na umieszczeniu go w naszej umierali lecz zawiozllem go do prywatnego lekarza w Szczecinie... Po przebadaniu karetka zabrała pacjenta na Piotra skargi.. Gdzie stwierdzono u niego trzy tętniaki..Jak skończyła by się ta historia gdyby nie lekarze że SZCZECINA

Gość • Niedziela [17.03.2019, 19:23:24] • [IP: 37.47.134.**]

Buahahaha! Jedzcie na ten cudny SOR do Szczecina - gwarantuje czas oczekiwania 3-4 godz albo dłużej :)

Gość • Niedziela [17.03.2019, 19:23:11] • [IP: 62.69.251.***]

czy ta pani dyr nie mozna zmienic?na wszystko ma odpowiedz a w ogole go..o prawda co mowi.filmiki sa i zaprzecza temu co ta kobieta mowi.Poaj sie Pani do...d...i.nie rob z siebie g...a.Daj komus madremu prowadzic ten szpital.Tam sie zycia ratuja a nie gra w lotki!

Gość • Niedziela [17.03.2019, 19:23:10] • [IP: 5.173.144.**]

Jedna pani doktor przepraszam, ale wygląda i cuchnie jak bezdomna. Aż mnie ciągnie na wymioty. Raz byłam to był upał. Myślę siedzi, gorąco to się spociła. Widziałam ją w sklepie i włosy jakby ktoś olejem posmarował. Trafiłam drugi raz z dzieckiem. Podejścia nie ma, antypatyczna i na dodatek brudna

Gość • Niedziela [17.03.2019, 19:22:41] • [IP: 5.173.152.***]

A będzie jakiś news na fb, może coś o Trollach i stóp pomawianie?

Gość • Niedziela [17.03.2019, 19:21:16] • [IP: 2.108.164.*]

I znów wg pani prezes wszystko jest w jak najlepszym porządku...

Gość • Niedziela [17.03.2019, 19:19:21] • [IP: 62.44.138.***]

zwolnic to budle z funkcji dyrektora szpitala bo po raz kolejny nie ma kontroli nad placowka. przychodnia ma byc otwarta dla wszystkich przypadkow i lekarz ktory powinien tam byc powinien ocenic czy przypadek jest nagly czy to tylko przeziebienie. ale go nie bylo po raz kolejny. i nikt na was nagonki nie robi poprostu jestescie zli w tym co robicie. ja bym petycje obywatelska napisal o zwolnienie panie dyrektor

Gość • Niedziela [17.03.2019, 19:15:33] • [IP: 77.115.99.***]

śmieszą mnie komentarze typu.. tylko Szczecin..., przeciez większość lekarzy w Szpitalu to lekarze Szczecińscy...krytykować i wymagać nam mieszkańcom coraz łatwiej, ale pomyśleć i nie lecieć z pierdołą na Poz np recepta juz trudniej. przecież MI sie należy i mam w nosie że lekarz pojechał np stwierdzić zgon lub wlasnie reanimuje na izbie. Pamiętajmy również że nas mieszkanców jest ok 40tys, a lekarzy specjalistow np ortopedów tylko 2! dla mnie rachunek prosty.

Gość • Niedziela [17.03.2019, 19:10:02] • [IP: 83.20.241.***]

Nie zgadzam się z w/w opiniami. Wczoraj miałam możliwość skorzystania ze świadczeń zdrowotnych zarówno w POZ jak i izbie przyjęć. Poczynając od recepcji a kończąc na oddziale wszystko odbyło się szybko i sprawnie. Proszę więc nie generalizować, tylko odnosić się do poszczególnych przypadków. Jeżeli taki ten szpital niedobry, nie spełniający oczekiwań to zawsze można skorzystać z usług szczecińskich szpitali.

Gość • Niedziela [17.03.2019, 19:07:32] • [IP: 31.11.128.***]

Dopóki lekarze prowadzący prywatną praktykę nie będą mieć dyżurów w szpitalu to tak będzie. Zawsze mówiły autorytety medyczne że poprzez dyżury w szpitalu lekarze podnoszą swoje kwalifikacje. Obecny rząd tak jak i poprzednie wiele obiecywał w tym temacie i jak zwykle nic. Zmienić to tylko może ustawa sejmowa.

Gość • Niedziela [17.03.2019, 19:07:32] • [IP: 46.215.62.***]

To jest prawda to co sie dzieje tam to jest poprostu nie normalne ja tez tydzien wczesniej czekalam 2 godziny na pania chrobok jeszcze dziecko z goraczka i marudne to jest niedopojecia żeby tak traktowali ludzi płacimy duże pieniądze na składki i jeszcze takie traktowanie szpital nasz w Świnoujściu to jest cos okropnego takie sytuacje tez bywaja w przychodni Nowa Med 2 dni dzwonilam żeby zarejestrować dziecko do lekarza to tylko słyszałam nie ma miejsc proszę dzwonić jutro rano rano dzwonie o 8.20 już nie ma miejsc to jakaś kpina jednym słowem dziadostwo jeszcze raz dziadostwo brak slow

Gość • Niedziela [17.03.2019, 19:06:15] • [IP: 37.8.230.***]

To nie pierwsza taka sytuacja, lekarz albo się spóźnia albo nie przychodzi wystarczy ludzi popytać sama jako pierwsza w kolejce czekałam 2 godz. Z mocnym bólem tragedia

meksyk jak w partii Petru • Niedziela [17.03.2019, 19:04:17] • [IP: 109.243.230.**]

Jakoś dziwnie często dochodzę do wniosku, że w placówkach publicznej służby zdrowia musimy miec przynajmniej średnie wykształcenie medyczne, by wiedzieć, czy idziemy z przypadkiem nagłym u dziecka, czy przypadkiem podstawowym. Kłopot jednak polega na tym, że nawet przypadki podstawowe moga zamienić się w przypadek nagły - zwłaszcza u dziecka - a nawet zaprzeszły, to znaczy trumienny. Ale czy moga to zrozumiec ludzie w służbie zdrowia, będący kiedyś w dziwnych, epizodycznych partiach oraz na czarnych marszach, żądających prawa do, użyję ich nowomowy, USUWANIA dzieci?

Gość • Niedziela [17.03.2019, 18:58:50] • [IP: 31.0.45.***]

Z szacunkiem i empatią stwierdzam, że po pomoc medyczną w tak zwanych przypadkach nagłych zdrowotnych, w porach nocnych i wieczornych plus święta, nie pozostaje nic innego w moim mieście Świnoujście jak tylko zapakować się w samochód i szybciutko jechać na SOR do Szczecina!! U nas w mieście jest dostępna i czeka na nas tylko tzw., , umieralnia". {-:

Gość • Niedziela [17.03.2019, 18:58:41] • [IP: 83.11.66.**]

W Świnoujściu brakujr lekarzy, jeśli nie rozwiążemy tego problemu, nic nie poradzimy.Musimy sprowadzić młode medyczne kadry do miasta.. .

Lutek Narożniak • Niedziela [17.03.2019, 18:57:07] • [IP: 31.11.129.***]

Trzeba było wezwać Policję żeby poszukali zguby i zbadali oddech na obecność alkoholu!Co to za podłe traktowanie pacjentów?A fe nieładnie Jaśnie państwo doktorzy, karma wraca.

Gość • Niedziela [17.03.2019, 18:56:48] • [IP: 94.254.232.**]

Kpina...tam ciagle jest problem...nie ma lekarzy i słyszy sie ze lekarz jest na wizytach domowych i trzeba czekać...a jak sie łaskawie zjawi to w drzwiach chcą pozbyć sie pacjentów... mi ostatnio tak przestraszyła doktor dzieci ze do dzis boja sie lekarza...arogacja to ich codzienność tam... nie wiadomo co jest gorsze strach przed choroba czy prżed takim lekarzem...i na wszystko maja wytłumaczenie. ..

Gość • Niedziela [17.03.2019, 18:54:13] • [IP: 31.0.84.***]

Z szacunkiem i empatią stwierdzam, że po pomoc medyczną w tak zwanych przypadkach nagłych zdrowotnych, w porach nocnych i wieczornych plus święta, nie pozostaje nic innego w moim mieście Świnoujście jak tylko zapakować się w samochód i szybciutko jechać na SOR do Szczecina!! U nas w mieście jest dostępna i czeka na nas tylko tzw., , umieralnia". {-:

Gość • Niedziela [17.03.2019, 18:45:34] • [IP: 78.10.206.**]

Przeciez na tej naszej izbie przyjec w koncu kiedys ktos umrze zanim doczeka sie na lekarza!! Tam powinien byc jakis lekarz i juz!!

Oglądasz 1-131 z 131
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Dziś obchodzimy Dzień Strażaka, święto, które jest hołdem dla niezwykłej odwagi i poświęcenia tych, którzy codziennie stawiają czoła ogniu i niebezpieczeństwom. Strażacy są nie tylko nieustraszeni w walce z płomieniami, ale także pierwszymi, którzy pojawiają się na miejscach wypadków, katastrof naturalnych i innych ekstremalnych sytuacji. Ich praca to nie tylko zawód, ale misja, którą wykonują z niezachwianą determinacją i odwagą ■ Joanna Agatowska Prezydentem Świnoujścia w I turze! To historyczne zwycięstwo! Oczywiście musi być potwierdzone oficjalnymi danymi z PKW ale na podstawie protokołów z 27 komisji wyborczych w Świnoujściu Joanna Agatowska w mistrzowskim stylu pokonała trzech swoich konkurentów i w I turze została prezydentem Świnoujścia! ■ Ostateczne rozliczenie tunelu nie zostało jeszcze dokonane. Nastąpi po wydaniu Świadectwa Wykonania, co spodziewane jest ok. września br. Roszczenia obu stron w związku z prowadzonymi mediacjami są objęte tajemnicą mediacji - tłumaczy Jarosław Jaz Rzecznik Prasowy Prezydenta Miasta Świnoujście ■