POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Niedziela [14.04.2019, 18:21:32] • Świnoujście

Strajkuje więcej pracowników, niż podał Urząd Miasta

Strajkuje więcej pracowników, niż podał Urząd Miasta

fot. iswinoujscie.pl

Informacje o strajkujących placówkach i liczbie ich pracowników, zamieszczamy na podstawie danych otrzymywanych z Biura Informacji Społecznych Urzędu Miasta Świnoujście. Podaje je Hanna Lachowska. Okazuje się jednak, że istnieją rozbieżności między stanem wskazanym przez UM a tym, który podała naszej redakcji Wiesława Osikowska- prezes Związku Nauczycielstwa Polskiego.

- Zgodnie z rozmową telefoniczną informuję , że strajkuje 5 przedszkoli. Pracowników przedszkola strajkuje w granicach 50-55. W dniu wczorajszym strajkowało 50 osób, a nie jak błędnie podano 29, a ogólnie wczoraj wszystkich strajkujących było 363 - informuje Wiesława Osikowska- prezes Związku Nauczycielstwa Polskiego.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 81, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-81 z 81

Gość • Wtorek [16.04.2019, 09:07:17] • [IP: 178.238.249.**]

W małym mieście pod warszawą zdenerwowani rodzice zebrali sie i poszli do szkoły i przeprowadzili" rozmowę " motywacyjną i powiedzieli im że wiedzą gdzie każdy z nich mieszka i nie będą mieć życia w tym mieście i poskutkowało i w naszym mieście rodzice też powinni tak zrobić bo strajk strajkiem ale żeby dzieci nie wpuścić do szkoły lub przedszkola to gruba przesada.

Gość • Wtorek [16.04.2019, 07:48:50] • [IP: 37.47.157.**]

Wiadomość z godz. 18.31 wszystko napisane krótko mówiąc na temat. Tak niech rząd zrobi. Praca wg kodeksu pracy. Nie będziemy słuchać że pracują w domu tyle godzin. Wtedy będzie 18h a 22h na sprawdzanie klasówek kartkówek układanie testów itp... Nie rozumiem właśnie tego _dlaczego nauczyciel nie mógłby pracować 8hdziennie.Jest wiele zawodów gdzie pracują z trudną głośną młodzieżą i to 40h.Poza tym w starszych klasach jest dość cicho w szkole bo prawie każdy uczeń ma nos w smartfonie... Ale bez przesady w szkole na przerwach zawsze było głośno... I tak powinno być Także nauczyciele do roboty a jak się nie podoba to na 40h do pracy.

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 18:31:27] • [IP: 37.248.160.**]

Usunąć kartę nauczyciela, niech pracują na zasadach kodeksu pracy. Zdjąć wszystkie przywileje i wydłużyć czas pracy do 40 godzin tygodniowo tak jak ma każdy człowiek. Zrobić 26 dniowy urlop płatny, reszta dni w szkole a potem pomyśleć o ewentualnych podwyżkach. Niech zarabiają tak jak inni. Przypominam, dyplomowany nauczyciel zarabia 3200 na rękę przy 18 godzinach tablicowego na tydzień czyli 100 zł na godzinę. To jest mało 🤔 Przypomnę minimalne wynagrodzenie wynosi 14, 70 BRUTTO

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 17:56:14] • [IP: 178.238.252.***]

Jak tak zazdroscicie nauczycielom TO wolna droga!! Badz i ty !! Nauczycielem!! Sa braki wiec przyjma Ciebie !!

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 17:54:41] • [IP: 178.235.146.*]

Nauczyciele! Jest bez sensu dyskusja z typowym chamskim hejtem. Jeżeli wrócicie do pracy, to należy przyjąć metodę t.k.z." bez wysiłku". Przecież ze szkół publicznych nie będzie profesorów, naukowców, prawników czy lekarzy. Tak jak dotychczas. Zdolniejsza młodzież pójdzie do szkół prywatnych. przecież już tak się dzieje. Ci wszyscy" specjaliści" powinni zapytać swoich mocodawców, do jakich szkół chodzą ich dzieci. Uczyłem to wiem. I nie są to dzieci podobne do waszych. Panuje dyscyplina i poszanowanie nauczyciela nie tylko prze młodzież ale i przez rodziców. Po prosty wiedza co chcą w życiu osiągnąć. To nie znaczy, wśród waszych dzieci nie ma bardzo dobrych przyszłych rzemieślników!! Ale zawodu będą się uczyć w szkołach zawodowych. Tam nie jest potrzebna analiza poezji laureatów nagrody Nobla. Stąd wysiłki obecnych nauczycieli idą na marne. Trzeba wreszcie zrozumieć" Jaka płaca taka praca"!! A misyjność pozostawcie fanatykom i innym zawodom!!

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 17:23:07] • [IP: 62.69.252.**]

Do gościa co pisze, ze jego żona zarabia w przedszkolu netto 3.200. Może ona gdzieś po godzinach pracuje, a Pan nic nie wie ot taka niespodzianka. Hańba to nie rozumieć drugiego człowieka i osądzać niesłusznie.

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 16:50:12] • [IP: 178.235.146.*]

No widzisz pisowski troll pisze, że jego żona w przedszkolu zarabia 3500 netto. Zobacz, zobacz, komuna miała sklepy za żółtymi firankami a pisowcom prawdopodobnie po cichu płacą jakieś specjalne premie!!

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 16:40:20] • [IP: 178.235.146.*]

Panie Ip:195.205.242.Nie stać cię na opiekunkę ? Radzę ci, co tacy jak ty radzą nauczycielom" zmień pracę!!" Może cwaniaczku w końcu zrozumiesz, czyjeś problemy a nie tylko swoje partykularne interesy !!

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 16:22:42] • [IP: 107.77.106.**]

Do niemiec jablka zrywac 500 euro tygodniowo pamietaj malzonku nauczycielki

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 14:48:24] • [IP: 31.2.57.**]

Moja żona jako nauczycielka zarabia 1850 złotych na rękę po 5 latach studiów, specjalizacji i różnych kursów, pracuje od rana do wieczora, kartkówki, prace domowe itd. I ma prawo strajkować jak każdy w tym kraju. Przestańcie kłamać OPŁACANE trolle na temat zarobków nauczycieli!

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 14:36:15] • [IP: 195.205.242.***]

STRAJKUJĄ NAUCZYCIELE. ALE TO CO SIĘ DZIEJE W PRZEDSZKOLACH WOŁA O POMSTĘ DO NIEBA! RODZICE MAŁYCH DZIECI MAJĄ UTRUDNIONE ZADANIE PONIEWAŻ PRZEDSZKOLA PRZYJMUJĄ OGRANICZONĄ ILOŚĆ DZIECI, KTO PIERWSZY TEN LEPSZY A RESZTA SZUKA OPIEKI NA WŁASNĄ RĘKĘ. W TEJ WALCE O PIENIĄDZE RODZICE I DZIECI STALI SIĘ ZAKŁADNIKAMI O ŻĄDANIA ZNP. PRZEZ TAKIE ZACHOWANIE MY RODZICE TRACIMY TERAZ PIENIĄDZE BO MUSIMY SZUKAĆ PŁATNEJ OPIEKI DLA DZIECI LUB BRAĆ WOLNE DNI. NIE LICZCIE, ŻE KTOŚ POPRZE TEN STRAJK Z ENTUZJAZMEM!

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 14:01:28] • [IP: 77.253.23.***]

do roboty drodzy nauczyciele. dorabiać w biedronce na kasie.

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 13:50:19] • [IP: 185.13.106.***]

Ci co nie strajkują z kler i katacheci zrobią se bunga bunga za srebrniki zarobione w czasie strajku.

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 13:06:36] • [IP: 176.221.123.***]

Ciągle tutaj wywlekacie temat KOREPETYCJI - a kto Wam kazał zapisywać na nie dzieci? Czy nauczyciel zmusza do brania korepetycji? Nie! Skoro jesteście tacy wspaniali i tak troszczycie się o swoje dzieci, to sami udzielajcie im korepetycji - pieniądze zostaną w Waszej kieszeni, i po problemie! Wszyscy mogą strajkować, więc dlaczego nauczyciele nie? Skoro są to takie" lenie i nieroby", to patrząc z Waszego punktu widzenia, można dojść do wniosku, iż lepiej, że dzieci nie przebywają z takim" elementem nauczycielskim". Polska szkoła, tak jak inne szkoły na całym świecie, powinna przede wszystkim UCZYĆ, a funkcje wychowawcze i opiekuńcze, to obowiązek rodziców. Patrząc na to co się dzieje, można dojść do wniosku, że rodzice, NIE WSZYSCY, najchętniej oddaliby na opiekę 24h/7 dzieci do szkoły, co by inni się z nimi" męczyli", a sami zabieraliby dzieci do domu, wtedy kiedy znajdą na to czas i ochotę.. To smutne, zwłaszcza, że dzieciaki tęsknią za rodzicami, którzy mają ich w głębokim poważaniu..

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 13:03:17] • [IP: 94.254.232.**]

SYNU OJCA SWEGO 231 O JAKIM PREMIERZE MOWA JEŻELI O TUSKU TO ŚMIECH, TUSK I LINIA FRONTU . ON MA NA*E W PAPIERKACH NIEKTÓRYCH . TYCH PRAWDZIWYCH NIEMA WCIEŁO.

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 12:47:32] • [IP: 95.41.19.**]

Jak się nie podobają zarobki to trzeba zmienić pracę a nie strajkować kosztem dzieci i młodzieży. W Świnoujściu jest pracy od zatrzęsienia, ogłoszenie za ogłoszeniem.

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 12:23:46] • [IP: 188.147.42.**]

W Lidlu na kasie iięcej zarobi. O co alrm. Ciepla posadka a i tak wszystko zwalają na rodziców. Kiedyś nauczyciel to był GOŚĆ teraz jest takim samym robolem, wieęc niech nie narzeka i wezmie się do pracy

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 12:16:02] • [IP: 77.252.46.***]

CZY WIĘCEJ PIENIĘDZY TO LEPSZA, WIĘKSZA WIEDZA? LEPSZY STOSUNEK DO DZIECKA ? WIĘKSZY SZACUNEK? BO TEGO BRAKUJE DZIŚ PEDAGOGOM SZKOLNYM I PRZEDSZKOLNYM. NIE SĄDZĘ ABY W TEJ KWESTII COŚ SIĘ ZMIENIŁO.BRAK CIEPŁEGO STOSUNKU DO DZIECI 6 LET.7 LET. SĄ NA STRACONEJ POZYCJI,

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 12:10:16] • [IP: 5.174.185.**]

a może by tak poprosić nauczycieli żeby ujawniali roczne zeznania podatkowe wtedy wszystko będzie jasne

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 11:52:14] • [IP: 157.25.141.**]

[15.04.2019, 08:08:13] • [IP: 5.173.152.**] Szanowna pani.Proponuje zmienic pracę.nikt nie trzyma na siłe w szkole.Wielu ludzi przebranżowiło sie.Takie czasy.A ile Pani wyciaga z korepetycji?Odprowadza Pani podatek?

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 11:10:32] • [IP: 46.76.228.**]

nie rozumiem co z tą opieką nad dziećmi. A jak jest w wakacje ? przecież rodzice nie biorą urlopu na 2 m-ce. Oczywiście co innego przedszkola ale o tym mało.

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 11:07:21] • [IP: 37.8.231.**]

Synu z 08.34 a czy ty kiedykolwiek strajkowałeś, czy agitowałeś za strajkiem, czy kiedykolwiek ruszyłeś swoja dupę by sie czemuś sprzeciwić, a gdzie byłeś w 1981, gdzie byłeś w 1939. Czy byłeś wraz z premierem na linii frontu? Wątpię. Nie zadawaj więc głupich pytań, tylko spójrz w lustro.

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 11:04:29] • [IP: 109.196.114.**]

Drodzy nauczyciele.Skończcie opowiadać bajki o swoich wynagrodzeniach pokazując nam jeden z pasków jakie dostajecie.Pokażcie swoje PITy związane z szkołą to wtedy będziecie wiarygodni.Moja żona pracuje jako przedszkolanka i po 15 latach pracy będąc przed 40 zarabia 3400 netto.Nie narzeka i cieszy się praćą z dziećmi.Wielokrotnie przychodząc do domu (jeszcze przed strajkiem) była zbulwersowana zachowaniem koleżanek które to nie potrafią nawet tych 4 godz przepracować dziennie zgodnie z programem.Wychodzenie po 3 godz w celu załatwienia różnych spraw czy też olewanie dzieci kosztem telefonu to norma wśród wielu pedagogów.Zabieranie jedzenia ze stołówki to też norma a p[rzecież tak wielu rodziców z rodzin wielodzietnych mogło by to robić (płacą za to).Godne zarobki TAK ale strajk kosztem nauki dzieci NIE.Nie każd7y nauczyciel zasługuje na równe traktowanie i wiemy to wszyscy. .Wy nauczyciele i MY rodzice.Każdy dzień strajku w tym wydaniu to HAŃBA !! Zabierać politykę do domu.KONSTYTUCJA!!

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 10:53:56] • [IP: 80.245.189.***]

ość • Poniedziałek [15.04.2019, 07:24:09] • [IP: 157.25.141.**] Nauczyciele to pikus w porownaniu z klerem.

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 10:52:50] • [IP: 83.255.39.**]

IP 162 wiesz dlaczego? Bo nauczyciele świadoma część społeczeństwa w przeciwieństwie do Ciebie myśli szerzej i ubolewać tylko że Ty nie myślisz perspektywicznie.

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 10:37:48] • [IP: 37.47.142.**]

Ale mamy wysyp trolli, że hej. Zauważyłem, że z artykułu na artykuł jest ich coraz więcej. Jak tam się wkręcić ? Wie ktoś może ? Ale tak, żeby i mnie płacili. Też mam duże pokłady jadu w sobie. Też mi się uszami ten jad wylewa. Obiecuję, że będę hejtował pod każdym artykułem. Ano właśnie, do czego to doszło. Do czego jeszcze może dojść. Tylko rejestracja komentatorów może zahamować ten hejt trolli.

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 10:10:43] • [IP: 178.238.247.**]

zwolnić nierobów, wszystkiego im mało, pazerni na kasę a wcale zle nie mają, jak by mi dali tyle co im to bym skakał jak kodziarze do góry

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 10:08:45] • [IP: 93.94.190.***]

Gdy rzad PO+PSL wprowadził prace za darmo, godziny karciane, a podwyżki pensji były bardzo małe (ostatnia w 2012 r., nawet w planie budżetu na r.16, który przygotowywał ten rząd, nie było mowy o podwyżkach), to ZNP milczało pokornie. Gdy natomiast cokolwiek zmienia prawica, PiS, zaraz się burzą, np.tak było z reforma wracającą do 4-letnich szkół średnich i 8-letnich szkół podstawowych. Broniarz bulgotał przeciw tej zmianie, choć gdy 20 lat wcześniej wprowadzano gimnazja (rząd centroprawicowy Buzka), był... przeciw ich wprowadzeniu. Broniarz, szef ZNP, który to związek kiedyś był częścią SLD (partii politycznej!), Broniarz, który brał udział w wiecach KOD-u i podpisywał apele przeciw rzadowi PiS-u. Polityczny komunistyczny śpioch, budzony do akcji specjalnych.

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 10:02:19] • [IP: 46.76.228.**]

obecna sytuacja to min skaza poprzedniego systemu. wtedy zarobki były spłaszczone. lekarz inżynier nauczyciel czy robotnik zarabiali podobnie a często robotnik więcej niż kierujący nim inżynier. w mentalności ciągle pokutuje: równe żołądki itp. W tym czasie byłem w Chile (Czile) wtedy kraju 3-go świata i tam nauczyciel zarabiał 2x tyle co robotnik i podobnie jeszcze więcej inżynier lekarz prawnik. Jest to sprawiedliwe no bo studia, odpowiedzialność i wiedza. a u nas obecnie lekarze, prawnicy odpowiednio się wybili ale już nauczyciel... sami wiecie. kasjer w Lidlu bez odpowiedzialności wiedzy i stresu (z obecną młodzieżą) ma podstawowe zarobki porównywalne lub wyższe. A dodać jeszcze pokonywania wprowadzonego ostatnio tzw reformą bałaganu organizacyjnego ! W tej sytuacji postępuje selekcja negatywna i co za tym idzie częste narzekania na jakość nauczania. Za poprzedniego systemy było to celowe ba niedouczonym społeczeństwem łatwo manipulować. A teraz. ..?? Komu chce się pomyśleć sam sobie odpowie.

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 09:54:55] • [IP: 37.8.231.**]

Zachęcam rodziców do podjęcia trudnej próby bycia non stop przez 4 godziny ze swoim kochanym synusiem nastolatkiem i realizowania rodzicielskiego planu dnia. Jeśli zdacie ten test wasze zdanie można uznać za obiektywne. Większość rodziców zapewne już po pół godziny podda się terrorowi małolata, a ten np.siądzie przed komputerem i w ten sposób wzbogacony stosownym słownictwem okaże pogardę swoim żywicielom. Nauczyciel pracuje z takimi przedstawicielami młodego pokolenia kilka godzin dziennie, bo to jego praca, tak jak twoim obowiązkiem jest wychowywanie swojego dziecka!!

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 09:52:44] • [IP: 178.238.249.**]

Czytałam dzisiaj że nauczyciel w dużym mieście na korepetycjach może zarobić nawet 15 000 złotych miesięcznie a w mniejszym mieście 2 do 4 tysięcy złotych czyli drugą pensje i oni jeszcze narzekają, wstyd.

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 09:41:35] • [IP: 157.25.141.**]

Proponuje aby ktoś zajął się tematem udzielanych korepetycji i" lewizn"na tym wyciąganych przez nauczycieli.Jak zaczną płacić uczciwie podatki, wtedy mogą sobie żądać podwyżek.

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 08:34:56] • [IP: 37.47.162.**]

Pytam dlaczego ani jedna szkoła nie protestowała jak Tusk i Kosiniak podnieśli nauczycielkom przejście na emeryturę o 7 lat każąc pracować przy tablicy do 67 roku życia. Wtedy powinien stanąć cały kraj ale Wy jesteście jak kukiełki na patyczkach.

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 08:24:50] • [IP: 176.221.122.***]

[IP: 37.47.108.***] to nie rodzice strajukują tylko marni nauczyciele, prawda jak się nie podoba wypłata to wypad do innej pracy, przyjdą inni

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 08:08:13] • [IP: 5.173.152.**]

Moje dziecko się zdziwilo, ze strajkujący nauczyciel chodzi normalnie do szkoły, mimo że nie dostanie pensji na czas strajku, choć wiadomo że mu sie nie przelewa. Rodziny nauczycielskie wiedzą o tym najlepiej. Jak już trzeba być zdesperowanym, by świadomie rezygnować z wynagrodzenia w imię wyższych celow? Strajk to nie wakacje! Jest mi bardzo przykro, ze innego wyjścia nie mamy i zostaliśmy zmuszeni do tak ostrego protestu bez widoków na zakończenie... I jeszcze jedno, nasz strajk nie ogranicza się tylko do walki o wyższe wynagrodzenia, kak trąbi publiczna TVP, ale postulujemy o wiele korzystnych zmian w systemie oświaty właśnie w trosce o ucznia! Szkoda, że część rodziców nie jest w stanie tego zrozumieć!

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 07:44:36] • [IP: 37.47.161.**]

Czyli ze Urzad oszukuje opinie publiczna zabijając liczbę strajkujących?? Oj nieładnie. W innych miastach prezydent wspiera strajkujących nauczycieli a u nas? Zwala się wszystko na dyrektorów.

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 07:26:35] • [IP: 5.173.128.***]

KOMUCHY I LIBERAŁY ZNÓW DUPA Z TYŁU PRZEWROTU NIE BĘDZIE . TU NAUCZYCIELE SIĘ NIE LICZĄ .

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 07:24:09] • [IP: 157.25.141.**]

Najpierw Państwo nauczyciele płaćcie podatki z udzielanych korepetycji, a potem żądajcie podwyżek, bo kombinujecie na lewo aż głowa boli

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 06:24:41] • [IP: 178.238.252.**]

22:09:08...Dokładnie

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 05:47:08] • [IP: 62.69.254.***]

Kazdemu rodzicowi oferuje darmowa asyste przez tydzien, u boku nauczyciela, tylko asyste, bez obowiazkow.Wtedy bedziemy mogli porozmawiac o nierobstwie i wygodnictwie nauczycieli.Kto pierwszy?Rodzice przedszkolakow, czy uczniow w szkole, prosze losowac.

zawiedziony jk • Poniedziałek [15.04.2019, 02:26:10] • [IP: 178.238.253.**]

To nie strajk lecz S R A J K. ZNP przez 4 lata milczał, nie przeszkadzały im głodowe pensje za rządów PO. To zwykła przedwyborcza zadyma, mająca na celu destabilizację kraju. Towarzysz Przewodniczący to marionetka w rekach PO i KODu. Rodzice powinni go i tych PRL-owskich rozrabiaczy do sądu podać.

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 01:47:07] • [IP: 178.238.249.**]

przyjąć nowych nauczycieli i po problemie

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 01:07:53] • [IP: 178.235.146.***]

Nikt nie ma obowiązku pilnowania waszych dzieci. Jeżeli sami nie macie na to ochoty, to proszę właśnie wynająć kogoś do pilnowania. A faktycznie jak was na to nie stać, należy zmienić pracę albo zatrudnić się w charakterze nauczyciela. Przecież świetnie im płacą i robota 2-3 godziny. Kanada. Wolnych etatów pełno. A dla was to bułka z masłem. Podobny krzyk był z lekarzami i pielęgniarkami. Posłanka z PISU w sejmie krzyczała " niech wyjeżdżają", no to posłuchali. Lekarzy nie ma, pielęgniarek również!! Szpitale 14 miliardów zadłużone, kolejka do specjalistów już całe lata. Mało wam było, wzięliście się za handlowców. Efekty widać. Na odcinku od CPN do placu, 50 sklepów zamkniętych i wywieszki" sprzedam" lub" wynajmę". Teraz nauczyciele na tapecie!! A za to płacimy wszyscy- CENAMI w sklepach i życiem, za chwilę w upadłych miastach!!

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 00:35:55] • [IP: 37.8.230.***]

Jestem za strajkiem okupacyjnym tylko tak możecie coś ugrać;) my z dziećmi sobie poradzimy w końcu jesteśmy rodzicami :)) trzymam kciuki

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 00:11:20] • [IP: 37.47.108.***]

Dokładnie wynająć prywatną opiekunkę. Nie stać was ? znieńcie prace.

Gość • Niedziela [14.04.2019, 23:49:03] • [IP: 37.47.141.***]

pan 176.221.123 w artykule na górze strony o Siedovie opisał się przed chwilą jako" 4 paski na pagonach" czyli wielki kapitan który pływał kilkadziesiąt lat temu do Arabii Saudyjskiej i współczuje Rosjanom a teraz nagle rodzic przedszkolaka. To jakiś albo stary ten przedszkolak bo już powinien być Pan raczej dziadkiem. Ale lipa, ale lipa w komentarzach. I oczywiście nawalanka na PiS. Oceńcie sami...

Gość • Niedziela [14.04.2019, 23:40:31] • [IP: 178.238.247.***]

nauczyciele nie podoba sie zmiencie prace proste ! i koniec cyrku !

Gość • Niedziela [14.04.2019, 23:25:19] • [IP: 176.221.123.**]

BRAWO MOJE KOCHANE PRZEDSZKOLE 11KA!! WYCHOWANEK I RODZIC WASZEGO PRZEDSZKOLAKA. JESTEM Z WAMI! Drodzy Rodzice. Macie klopot ze szkola lub przedszkolem? Widze, ze nie bedzie dla Was problemem zatrudnienie opiekunki a w pozniejszym czasie prywatnych nauczycieli. Przeciez stac Was na to! Dostajecie 500+ itd, wiec w czym jest problem. Wszak wszystkim wiadomo, że w posredniaku czekaja tysiace zdolnych inaczej zeby uczyc Wasze dzieci.(przepraszam ZDOLNYCH). Potrzebna jest tylko kolejna ustawa zalewskiej i wtedy dopiero bedziecie szczesliwi:-)))) Juz Tusk powiedział ze odbiera nauczycielom mozliwosc wczesniejszego przejscia na emeryture(nauczyciele zmilczeli). Tylko nie zdecydowal sie aby odebrac ten przywilej wojsku i policji aby nie zrobic im ''przykrosci"

Gość • Niedziela [14.04.2019, 22:51:55] • [IP: 188.146.51.***]

Do roboty nauczycielskie lenie.Nie podoba sie ta robota to zmienić pracę, wziąć kredyt.Wszystko w temacie

Gość • Niedziela [14.04.2019, 22:40:14] • [IP: 185.13.106.***]

Kler się odezwał ze pracuje dla dobra dzieci ZA JUDASZOWE SREBRNIKI NA STRAJKU KIESZENIE NABIJA.

Gość • Niedziela [14.04.2019, 22:31:01] • [IP: 178.238.247.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Niedziela [14.04.2019, 22:28:45] • [IP: 37.47.137.***]

powiem wprost nauczyciele- nic więcej nie dostaniecie niż to co podpisała Solidarność dlatego że inaczej Solidarność by się poczuła oszukana. Jak można być tak niewykształconym żeby tego nie rozumieć? Powtarzam, nie dostaniecie nawet 1zł więcej nawet jeśli będziecie protestować aż do lipca a jak wrócicie po strajku to najbardziej zaciekłych zwolnią i nie znajdziecie już pracy w mieście.

Gość • Niedziela [14.04.2019, 22:22:20] • [IP: 176.221.123.**]

Nauczyciela stwierdzili że mają za mało wolnego to zaczęli strajkować - w domu

Gość • Niedziela [14.04.2019, 22:20:01] • [IP: 176.221.123.**]

Ale tak szczerze, znacie jakiegokolwiek nauczyciela co zmienił pracę? A znalezienie pracy jako nauczyciel graniczy z cudem.

Gość • Niedziela [14.04.2019, 22:10:53] • [IP: 62.69.241.**]

21:30:52; 8000 tys zl =8000000zł.

Gość • Niedziela [14.04.2019, 22:09:08] • [IP: 37.30.5.***]

Ucze w szkole i nie strajkuję.Uważam ten strajk za głupi, bo nie tylko podzielił nauczycieli, ale pogorszył ich wizerunek w oczach rodziców i uczniów- to ostatnie wywołały m.in.infantylne występy" artystyczne" w internecie, a także agresja wobec niestrajkujących, jak" ścieżka zdrowia", którą szli nauczyciele, by ocalić egzaminy gimnazjalne. Najgorsze jednak jest wzięcie uczniów za zakładników - grożenie brakiem promocji 4-klasistów i gimnazjalistów. Protestować można inaczej.Nauczyciele (ci strajkujący) pogubili się zupełnie, nie widzą swojej śmieszności (te kret#y*ńskie śpiewanie w klipach) i okrucieństwa, efektu utraty wyczucia, co jest właściwe, że ten zawód jest podobny do zawodu pielęgniarek (jest z misją). A przecież podwyżki są i będzie ich ciąg dalszy. Wielu strajkujących nie dostrzegło też, że weszli w cudzą grę- polityczną, powiązanego z KE (=SLD) związkiem ZNP.Już Kramek opisał w planie destabiliz.rządu (punkt 2.i 3.) strajk nauczycieli w oparciu o ZNP.

Gość • Niedziela [14.04.2019, 21:56:48] • [IP: 95.129.225.**]

Zamiast krytykować nauczycieli szkół i przedszkoli publicznych zabierz im pracę i wyślij dziecko do prywatnej placówki, problem z opieką się rozwiąże. NIE STAĆ CIE ?? ZMIEŃ PRACĘ !!

Gość • Niedziela [14.04.2019, 21:30:52] • [IP: 176.221.123.***]

prezes Katolickiej oświatowej Solidarnosci miesięcznie netto zarabia 8000 tys zl

Gość • Niedziela [14.04.2019, 21:12:43] • [IP: 93.94.186.**]

Typowa polska komunistyczna mentalność...byle ktoś nie miał więcej odemnie, a nie daj Boże jak już ma, wtedy trzeba zniszczyć człowieka. Czytając niektóre komentarze, praca nauczyciela to złote góry, Eldorado i dostawanie wynagrodzenia za słynne 18 godzin tygodniowo. Skoro to taka świetna robota dlaczego jest niedobór nauczycieli, a na stronach kuratorium oświaty jest pełno ogłoszeń. Hejterzy, łatwo pisać jak się nie podoba to niech zmienią zawód, ale można spojrzeć też w drugą stronę, praca życia, kasa z nieba leci tylko się przekwialifikowac i podjąć wyzwanie :) I jeszcze jedna kwestia, szkoła jest po to, żeby młody człowiek zdobył odpowiednią wiedzę potrzebną do wejścia w dorosły świat, wiedzę która rozwinie jego inteligencję i pomoże obrać drogę w życiu, nie jest darmową opieką dla dzieci, których rodzice pracują, więc tego typu komentarze są mocno nie trafione.

Gość • Niedziela [14.04.2019, 21:08:15] • [IP: 176.221.123.***]

zlikwidowac karte nauczyciela i przywileje jesli chca az 30% podwyzek pensji, podniesc pensum godzin nauczania, niech poczuja jak sie pracuje obowiaqzkowo dluzej w zakladach pracy i nie kazdy ma nawet to najmniejsze uposazenie nauczyciela.Kazda praca ma swoje zalety i wady!! Ten strajk to nie troska o ucznia i prestiz nauczyciela tylko o kieszen z gotowka dla nauczycieli-czy to jest moralne niszczyc dzieciom zdrowie i nerwy!!

Gość • Niedziela [14.04.2019, 21:02:09] • [IP: 46.189.28.**]

Jak pokażą swoje PITy to okaże się, że to następna kasta, która żeruje na pracy innych Polaków.

Gość • Niedziela [14.04.2019, 20:55:48] • [IP: 95.41.19.**]

Weźcie się do roboty, a nie strajkowanie. Wszyscy wiemy ile zarabiają nauczyciele i z całą pewnością za ilość godzin pracy, płaca jest adekwatna. Jest pełno zawodów gdzie ludzie zarabiają znacznie mniej za znaczenie cięższą pracę a przede wszystkim za większą ilość godzin. Praca nauczyciela powinna trwać minimum 7 godzin, ale nie w domu tylko w budynku szkoły, tak jak inni pracują w zakładach pracy, a nie o godzinie 12 po mieście już latają.

Gość • Niedziela [14.04.2019, 20:41:34] • [IP: 188.146.234.**]

Chcą podwyżek to proszę bardzo.Ale najpierw odprowadzać podatek od korepetycji.A jak nie to mor.. W kubeł i do roboty.

Gość • Niedziela [14.04.2019, 20:33:28] • [IP: 37.47.150.***]

Przedszkole nr 10 też ma plakat i strajk prowadzi !!

Gość • Niedziela [14.04.2019, 20:29:23] • [IP: 188.147.81.***]

Całym sercem, w pełni zrozumienia jestem z protestujący i nauczycielami.

Gość • Niedziela [14.04.2019, 20:14:24] • [IP: 80.245.189.***]

Gość • Niedziela [14.04.2019, 19:04:28] • [IP: 83.23.185.***]...bo co wyjdzie szydło z worka... Wyjdzie falszydlo, , jak caly ten klamliwy rzad jak kler bedzie mial kasy fiskalne to cie popre.Dwa tygodnie temu jak zalatwialem pogrzeb ojca to skasowal 300 zl i schchowal do kieszeni.

Gość • Niedziela [14.04.2019, 20:09:06] • [IP: 176.221.122.***]

A ile jęczydło " Szydło" przez te 3 lata wzrosła jej pensja. Niech nauczyciele walczą rodzice sobie radę dadzą. Widać trole z PiS już się uaktywnili.

Gość • Niedziela [14.04.2019, 20:04:11] • [IP: 31.0.64.*]

Tak naprawdę niewiadomo czy strajkują czy mają wolne (a może za dużo tego wolnego) córki szkoła, , Czwórka, , już jutro ma tydzień przerwy przerwy przedświątecznej i pewnie 3 dni po bo, , zmęczeni, , nauczyciele są. Chyba od tego wolnego się męczą, a ludzie już mają po urlopach, a oni zaraz w maju 10 dni, od 21 czerwca do 01 września, potem od 20 grudnia do 07 stycznia, potem 2 tygodnie ferii i tak w kółko, a w tygodniu 18 lekcji. I za to chcą 8 tyś aha no tak...

Gość • Niedziela [14.04.2019, 19:50:12] • [IP: 5.173.136.**]

Strajk a w weekend w domu... dziady!

Gość • Niedziela [14.04.2019, 19:44:39] • [IP: 178.238.245.***]

I tak musza walczyc o swoje. Popieram. Jest dla wszystkich dla narodzonych dzieci i moga plodzic i nie zapiepRZC. .. a swoje na nie mają. ZyjA SOBIE NA ROBIENIU BACHORKÓW PRZY WODZI ZA TO. Emeryci mają , bony sA tRZYNASTKI SA. wIEC i dla nich musza być i to nie sto czy dwiescie. Prawidlowo. Jak dlugi to długi a oni tez płaca składki i okradani sa z ich dla kogoś.

Gość • Niedziela [14.04.2019, 19:42:26] • [IP: 83.23.245.***]

co tecza lgbt robi na szybie przedszkola, zamisat wpajac naturalne wartosci, normlanej rodziny promuja dewiacje i zboczenie

Gość • Niedziela [14.04.2019, 19:32:39] • [IP: 94.254.224.***]

Do roboty nieroby!! Wracać do PRZEDSZKOLI!! Co my Matki mamy zrobić z naszymi małymi dziećmi?? Czy rodzice nic z tym nie mogą zrobić? To są kpiny, żałośni są Ci co to niby mają wychowywać i uczyć nasze małe dzieci. Czego oni żądają i za co, nic nie robią a udają bardzo zapracowanych.

Gość • Niedziela [14.04.2019, 19:14:53] • [IP: 176.221.123.***]

Do roboty a nie strajkować i wydumane żądania jeszcze mają.

Gość • Niedziela [14.04.2019, 19:04:28] • [IP: 83.23.185.***]

Grzesiu kazał to zrobili strajk ja jestem za tym żeby dać im 26 godzin tygodniowo na etat i zakaz brania dwóch etatów jak chcą to niech mają i opodatkowac korepetycja czemu żaden nauczyciel nie chce pitu swojego pokazać bo co wyjdzie szydło z worka ile się zarabia a niestaty częśc społeczeństwa nie zauważa że w nauczaniu nie wiele się zmienia nic nowego w biologi czy chemi nie odkryli żeby program cały i nauczanie zmieniac w matematyce czy fizyce wzory się nie zmieniają a oni ciągle ile to pracy jest uczniowie pisza testy więc na sprawdzanie też już nie potrzeba nie wiadomo ile czasu propozycja była 15 % podwyżki tez chciałbym tyle dostać nie jeden pewnie by chciał ale nie też chciałbym 2 miechy urlopu latem i ferii i długich weekendów i jeszcze mało a czemu nikt nie mówi co daje karta nauczyciela zniżki rabaty to wszystko i ciągle mało a dzieci lekcjami coraz bardziej zawalone bo na lekci się nie chciało

Gość • Niedziela [14.04.2019, 18:50:46] • [IP: 185.13.106.***]

KTO TU KŁAMIE A ILU BYŁO ŁAMISTRAJKÓW Z KLER CO SIĘ DORABIA NA STRAJKU JUDASZOWYMI SREBRNIKAMI.

Gość • Niedziela [14.04.2019, 18:45:56] • [IP: 95.129.225.**]

A prezes pisowskiej Solidarności ile zarabia? też 12.000!

Gość • Niedziela [14.04.2019, 18:40:16] • [IP: 176.221.123.***]

Popieram razem z rodziną, nie czytajcie hejterów,

Gość • Niedziela [14.04.2019, 18:34:19] • [IP: 176.221.122.***]

ZA JAKĄ KONKRETNĄ ROBOTĘ SIĘ NIECH ZABIORĄ ICH GURU BRONISŁAW KOMOROWSKI TWIERDZIŁ ŻE ZAWSZE MOŻNA ZMIENIĆ PRACĘ LUB WZIĄĆ KREDYT W BANKU WIĘC O CO CHODZI JAK MAŁO TO SWETERKI NA DRUTACH SE SZYJCIE TO WAM WTEDY STYKNIE CWANIACZKI

Gość • Niedziela [14.04.2019, 18:32:00] • [IP: 176.221.123.***]

prezes Komunistycznego ZNP zarabia miesięcznie netto 12 tys zł

Gość • Niedziela [14.04.2019, 18:31:46] • [IP: 176.221.123.*]

I co to zmienia? Rodzice musza kombinowac, pracosawca konczy sie cierpliwosc. Nie kazdy ma szczescie do pracodawcy ktory zapewnia opieke dladla dzieci pracownikow (brawo Zdrojowa!!). A nauczycielom i tak zaplaca za dni nicw nierobienia... farsa ktora przynosi tylko straty dla rodzicow i dzieci. Kto i kiedy potem nadrobi ten material? Co skrocone wakacje? Zalosne.

Gość • Niedziela [14.04.2019, 18:29:23] • [IP: 37.47.92.**]

Popieram.;)

Oglądasz 1-81 z 81
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Nadzwyczajnej sesji Rady Miasta 29 kwietnia 2024 r. (poniedziałek) godz. 13:00, która odbędzie się w Miejskim Domu Kultury w Świnoujściu sala 315, II piętro budynek przy ul. Wojska Polskiego 1/1. Porządek obrad: 1. Otwarcie sesji. 2. Podsumowanie VIII kadencji Rady Miasta Świnoujście. 3. Zamknięcie sesji. Przewodnicząca Rady Miasta Elżbieta Jabłońska ■ Dargobądz, 18 kwietnia 2024 r. - Wczesnym rankiem o godzinie 6:14 doszło do poważnego wypadku na drodze krajowej numer 3 w miejscowości Dargobądz. Z nieustalonych dotychczas przyczyn zderzyły się dwa pojazdy dostawczy i bus. W wyniku zdarzenia poszkodowane zostały osoby podróżujące tymi pojazdami ■ Joanna Agatowska Prezydentem Świnoujścia w I turze! To historyczne zwycięstwo! Oczywiście musi być potwierdzone oficjalnymi danymi z PKW ale na podstawie protokołów z 27 komisji wyborczych w Świnoujściu Joanna Agatowska w mistrzowskim stylu pokonała trzech swoich konkurentów i w I turze została prezydentem Świnoujścia! ■ Ostateczne rozliczenie tunelu nie zostało jeszcze dokonane. Nastąpi po wydaniu Świadectwa Wykonania, co spodziewane jest ok. września br. Roszczenia obu stron w związku z prowadzonymi mediacjami są objęte tajemnicą mediacji - tłumaczy Jarosław Jaz Rzecznik Prasowy Prezydenta Miasta Świnoujście ■