POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Poniedziałek [15.04.2019, 19:23:51] • Świnoujście

Nauczyciele mają niesłabnące poparcie

Nauczyciele mają niesłabnące poparcie

fot. Organizator

Drugi tydzień ogólnopolskiego strajku nauczycieli nie oznacza, że wśród społeczeństwa nie zmniejszyło się poparcie dla całej akcji. W różny sposób można zaznaczyć solidarność z protestującymi. Mieszkańcy naszego miasta również będą mieli okazję zamanifestować wparcie dla nauczycieli.

Zapraszamy w środę 17.04.2019 r. o godzinie 18.00 na Plac Wolności. Kontynuować będziemy poparcie dla nauczycieli. Przyjdź Ty, zaproś sąsiadów, znajomych przyjaciół, rodziców i młodzież.

Nasza obecność ma znaczenie.


komentarzy: 141, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-141 z 141

Gość • Niedziela [21.04.2019, 10:29:52] • [IP: 176.221.122.***]

To akcja polityczna w roku wyborczym, nie" strajk". Nie popieram" apolitycznej" chucpy neomarksistowskiej.

Gość • Piątek [19.04.2019, 23:19:51] • [IP: 77.88.191.**]

Nie popieram tak niemądrych strajków, które uwidoczniły poziom naszych nauczycieli, strajków, które działają na szkodę naszych dzieci. Po prostu jest mi wstyd za nauczycieli. Jeśli nauczyciel pisze lekceważąco o pani na kasie, która więcej zarabia, to zapraszam do pracy i proszę też wiedzieć, że pani na kasie to też często pani mgr. Każda grupa zawodowa powinna więcej zarabiać i to powoli się dzieje ale też po przez pracę będziemy lub nie będziemy zasługiwać na czyjś szacunek.

Gość • Piątek [19.04.2019, 09:00:20] • [IP: 176.221.123.***]

Bogdan...Rybę załatwić.

Gość • Czwartek [18.04.2019, 13:47:33] • [IP: 62.69.203.***]

Walcie się nauczyciele.Korepetycji nie będzie?HA, HA, HA.

Gość • Wtorek [16.04.2019, 19:57:54] • [IP: 37.248.154.***]

Niech mi tylko któraś larwa z rady rodziców przyjdzie po składkę dla pani wychowawczyni na prezencik !

Gość • Wtorek [16.04.2019, 18:04:20] • [IP: 85.221.130.***]

"Panie doktorze... weszło kiedyś panu naraz do gabinetu trzydziestu roszczeniowych pacjentów?"

Gość • Wtorek [16.04.2019, 17:58:37] • [IP: 37.47.137.***]

najlepsze jak okazało się że Jan Guz przewodniczący OPZZ który jeszcze 2 tygodnie temu ściskał się i stał obok Broniarza zniknął jak się okazało że był w ORMO- Ochotniczych Rezerwach Milicji Obywatelskiej hahahaha. I tacy teraz uczą Polaków demokracji jak brali udział w pacyfikacji pałkami demonstracji za PRL.

Gość • Wtorek [16.04.2019, 16:13:32] • [IP: 5.173.136.***]

A ja popieram strajk...nie macie pojęcia o pracy nauczyciela, więc mam prośbę: nie wypowiadajcie się na ten temat!

Gość • Wtorek [16.04.2019, 15:54:32] • [IP: 37.30.26.**]

Nie popieram strajku.

Gość • Wtorek [16.04.2019, 13:51:55] • [IP: 77.252.46.***]

Nauczycielom nawet strajkować się nie chce. Bo to bardzo ciężko wytrzymać w pracy 2 godzin. Coraz więcej nauczycieli nie chcąc tracić pieniędzy zaczęło chorować i poszli na zwolnienia lekarskie, w ten sposób korzystając z naszych składek a więc oszukują i okradają nas. Czy ktoś sprawdzi te zwolnienia i ukarze kogo trzeba.

Gość • Wtorek [16.04.2019, 13:28:23] • [IP: 92.42.117.***]

Ja i cała moja duża Rodzina -POPIERAMY!!

Gość • Wtorek [16.04.2019, 13:27:40] • [IP: 109.243.198.*]

11:56 Ponizej sa moje posty mimo ze ucze w szkole - przeciw strajkowi. Ale bawią mnie brednie twojego wpisu o kokosach zawodu nauczycielskiego: dlugie wakacje? Popracuj z 9 lub wiecej klasami liczacymi każda 15-30 osob pochodzacych z rozmaitych rodzin od patologicznych po normalne, a zobaczysz, ze dlugie pauzy są konieczne, by zachować opanowanie, dobroć, empatię. Mamy za darmo szkołę, wyposażenie ? Sami niekiedy wyposażamy szkoły (własne laptopy, projektory, kiedyś nawet telewizory, własne materiały jak książki, ilustracje, nagrania), w wielu kserować trzeba za pieniądze, mieć własny papier. Co do rodzaju uczniów- Polska ma wyjątkowo mało szpitali psychiatrycznych dla młodzieży, długo trzeba znosić schizofreników, nerwicowców, itp., dopóki nie stanie się coś strasznego i np.opór rodziców przed ich leczeniem nie zniknie.Do szkół" ściekają" patologie rodziców i społeczne, alkoholizm, narkomania, uzależn.od smartfonów, brak miłości w rodzinach czy eurosieroctwo (ciocie, babcie wychowują np.16-let.chłopaków!)

Gość • Wtorek [16.04.2019, 12:24:55] • [IP: 31.0.46.***]

Ja i cała moja duza Rodzina-NIE POPIERAMY

Gość • Wtorek [16.04.2019, 12:06:14] • [IP: 109.243.198.*]

10:58..2.57 Zaliczam sie do nauczycieli, ale uważam za straszny błąd i za zanik poczucia misji zasłanianie się tarczą uczniów, groźbą ich nieprzystąpienia do egzaminu lub groźbą niepromowania ich do następ. klasy. To zbrodnia przeciw zawodowi i misji nauczyciela! (to jak odejście pielęgniarek od łóżek chorych).To nie wprost wyrażona zgoda na upodrzędnienie tego zawodu, postępujące od dawna, pogłębiane przeakcentowaniem praw ucznia, utestowieniem wiedzy (uczeń by zdać ma szukać klucza do zdania i grać w zgadywanie), dodawaniem kiedyś (PO+PSL) godzin karcianych, czyli pracy za darmo, w dodatku pozorowanej, bo uczniowie często nie pojawiali się na wydumanych zajęciach.Mnożono papierologię - to też upodrzędnianie zawodu - i gdy PiS zwiększył pensje, zmniejszył papierologię - przeciw niemu sie strajkuje za dziećmi- tarczami.

Gość • Wtorek [16.04.2019, 12:03:04] • [IP: 31.0.32.***]

Dlaczego p. Wałęsa nie każe" pałować" strajkujących? Aaa!! To koleś Tuska innych POpaprancow.

Gość • Wtorek [16.04.2019, 12:01:25] • [IP: 176.221.123.***]

10:11:26] • [IP: 109.241.63.**] " jak my mieszkańcy" - prawie jak Król Słońce.

Gość • Wtorek [16.04.2019, 11:58:52] • [IP: 94.254.224.**]

JAK TEN CYRK SIĘ SKOŃCZY BĘDĄ POZWY ZBIOROWE O ZMUSZANIE LUB UBLIŻANIE NIESTRAJKUJĄCYM.

Gość • Wtorek [16.04.2019, 11:56:50] • [IP: 109.241.63.**]

31.2.57.** - jaki zapierdziel? Jaka niska płaca?! Oni mają tylko uczyć, rok w rok tego samego. Czy muszą non stop uczyć się czegoś nowego? Nie! Fizyka, matematyka, historia, polski-od lat to samo. Raz przygotowane konspekty służą przez lata-nuda. Przy tym wszystkim, oni tylko uczą-nie interesuje ich, czy zarobią na ZUS ponad 1300 zł bo tego zupełnie nie czują, gwarantuje wysoką emeryturę oraz przywileje z karty nauczyciela. Wakacje mają tak jak uczniowie-długie, jak nikt kto prowadzi działalność. Nie interesują ich koszty utrzymania budynku szkoły, koszty ogrzewania i innych mediów, wysokość podatku od nieruchomości, VAT - dosłownie NIC. I oni mówią, że słabo zarabiają?! Ja bym im dał takie same warunki jakie mają prowadzący działalność-pensję po 10.000 zł, ale z niej mają sami opłacić ZUS, podatek od nieruchomości, sprzątaczki w szkole, ogrzewanie szkoły, ksero i inne. Jak im zostanie z tego 1500 zł na rękę-będą ziemię z radości całować. A tak - zupełnie nie doceniają warunków, w jakich mogą pracować!

Gość • Wtorek [16.04.2019, 11:50:25] • [IP: 85.221.130.***]

Na korepetycjach najwiecej kasy zarabiaja nauczyciel plastyki, języków mniejszosci narodowych, wychowania rodzinnego oraz wuefiści !! A nauczyciele religii zarabiają tyle szmalu, że nie opłaca im sie ani strajkować, ani dawać korepetycji :)))

Gość • Wtorek [16.04.2019, 11:48:34] • [IP: 62.69.252.**]

Ktoś pisze, że nikt nikogo nie zmuszał. .. Pewnie Ciebie też. To bardzo dobrze. Pomyśl coby to było gdyby każdy kto jest strajkującym nauczycielem nagle się przebranżowił. Ty byś przyszedł nauczać bo jesteś w tym kierunku wykształcony i zarobki nauczycielskie Cie satysfakcjonują. Ludzie skąd u as tyle jadu. Myślisz jeden z drugim, że jak kogoś obrazisz to jesteś górą. Pewnie jak pójdziesz do szkoły i staniesz przed nauczycielem swojego dziecka to wypowiedzieć się nie potrafisz a tu taki kozak. Wszystkim ma być lepiej i dzieciom i rodzicom i nauczycielom.

Gość • Wtorek [16.04.2019, 11:41:04] • [IP: 37.47.143.***]

JASNE ! szczególnie tu PO tych komentarzach widać niesłabnące POparcie :D Rodzice sami zaraz Was załatwią i wyrzucą na bruk. Do roboty lenie patentowane !

Gość • Wtorek [16.04.2019, 11:17:02] • [IP: 109.243.198.*]

9:40. ..244 Polityczność ma różne znaczenia. W znaczeniu" walka partyjna" czy polityczność jako wprzęgnięcie sprzeciwu społecznego w walkę wyborczą - jest w zestawieniu ze związkiem zawodowym i strajkiem na tle płacowym niedopuszczalna. Znamienna jest bierność ZNP gdy dokonywano wręcz zamachu na prawa nauczycieli, gdy drastycznie mocno przesunięto im wiek emerytalny i wmuszono prace za darmo, godziny karciane- za rządów PO i PSL w l.2007-15. Nauczyciele, ponieważ wielu z nich jest politycznie naiwnych, niektórzy bez poczucia misji (osobiście znam takich którzy negują interwencję, gdy jest podejrzenie ćpania przez ucznia, bo, cytuję, " nie jestem ich rodzicem")- dali się wykorzystać do polit.rozgrywki Broniarza, KOD, PO i różnych lobbies - by utrącić choć 1-2% poparcia dla PiSu.Jak ktoś powiedział:" nakarmili demony dotąd trzymane z dala od pokoi nauczycielskich - np. rozłamy polityczne. Strajk to wielki błąd!

Gość • Wtorek [16.04.2019, 11:00:16] • [IP: 88.156.234.**]

popieraja ich ubecy ich dzieci wnuki i prawnuki !!

Gość • Wtorek [16.04.2019, 10:58:14] • [IP: 31.2.57.**]

Ja ich tam popieram. Niska płaca za zapierdziel, o którym większość tutaj piszących trolli nie ma pojęcia. Kiedy mają niby strajkować? W wakacje, gdy nikogo nie będzie to obchodziło? Żeby strajk był skuteczny, to ma coś pokazać. A co się dzieje jak ich (nauczycieli) nie ma, to widać obecnie po każdym mieście w Polsce. Z rana puste ulice, dzieci u dziadków, lub samopas pochowane po domach i kompletny marazm. A Morawiecki ma się dobrze i ogłasza kolejną turę rozmów... po świętach. Rząd bierze strajkujących na przetrzymanie, bo chce ich finansowo zgnębić. Miejcie pretensje ludziska do ministerstw, do Morawieckiego, Szydło, Zalewskiej, " żartownisia" od pracy" dla idei", gdzie idą grube miliony w same nagrody i pokaźne pensje z Waszych podatków.

Gość • Wtorek [16.04.2019, 10:48:06] • [IP: 176.221.123.***]

Nikt nikogo nie zmuszał do" bycia"nauczycielem.Czas podjąć męską decyzję i przekwalifikować się.Chcesz NAUCZYCIELU zrobić PiS-owi na złość i popierać PO-wców? Idź pracować w innym zawodzie.Nastąpi zmiana lidera(partią rządzącą będzie PO)powróć do zawodu nauczyciela, zarządaj podwyżki (w zamian dostaniesz możliwość pracy do 70 lat lub zlikwidują kilka szkół abyś mógł konkurować z innymi podobnymi nauczycielami do walki o sanowisko).Życzenia bardzo szczere.

Gość • Wtorek [16.04.2019, 10:36:37] • [IP: 62.69.252.**]

Ja nadal nie mogę zrozumieć dzieciom za samo istnienie się należy, a nauczycielom za ciężką pracę nad tymi dziećmi nie. Wobec tego po co nauczyciele. Dzieci sobie narodzić i pieniądze będą i strajkować nie trzeba. No i pretensji do nikogo nie będzie. Niech Ci wszyscy co tak krytykują trochę pomyślą i pohamują swoje jakże niegrzeczne komentarze. Pozdrawiam nauczycieli i życzę by rząd zrozumiał ich sytuację.

Gość • Wtorek [16.04.2019, 10:30:38] • [IP: 176.221.122.***]

Nie popierają ci co chodzą do" przeczkola".

Gość • Wtorek [16.04.2019, 10:25:21] • [IP: 77.252.46.***]

No chyba żartujecie. Kto ich popiera. Właśnie udowodnili, jak bardzo zależy im na dzieciach. No nadają się nawet do opieki nad świniami. Udowodnili, że nie mają poczucia nawet odrobiny odpowiedzialności. A ten ich strajk po 2-3 godzin. dziennie. Żenada

Gość • Wtorek [16.04.2019, 10:20:21] • [IP: 178.238.247.**]

ludzie coraz bardziej mają dość broniarza i jego nauczycieli, im wiecznie mało, a pracują po pare godzin dziennie, wyrzucic z pracy i po strajku!!

Gość • Wtorek [16.04.2019, 10:11:26] • [IP: 109.241.63.**]

Komuniści z Koalicji Europejskiej chcą w środę zorganizować sobie drugi majdan, wykorzystując głupich nauczycieli. Ci dali się podpuścić komuniście Broniarzowi i jego dawnym towarzyszom z PZPR. Jakie to więc niesłabnące poparcie, jak my mieszkańcy, najchętniej byśmy ich z tego placu kijami po dolnych plecach pognali?! A komunistycznych strajkujących nauczycieli zwolnić, na biurkach dyrekcji piętrzą się stosy podań nauczycieli zwalnianych w wyniku likwidacji gimnazjów. Tacy nauczyciele nie są żadnym prawidłowym wzorem dla polskiej młodzieży, to teraz tylko wstyd i hańba, brać sobie uczniów za zakładników i udawać krowy, by wymuszać 1000 zł podwyżki, zawyżając tym samym średnią płacę krajową - a więc narzucając wszystkim ciężko pracującym, nowe wyższe składki na ZUS, liczone jak 60% średniej płacy.

Gość • Wtorek [16.04.2019, 10:10:56] • [IP: 185.210.39.***]

NIE POPIERAM STRAJKU NAUCZYCIELI TO STRAJK POLITYCZNY NAUCZYCIELE SIĘGNIELI DNA I TERAZ WALCZĄ Z DZIEĆMI I ICH RODZICAMI ABY WYMUSIĆ SWOJE ŻĄDANIA NA RZADZIE KAŻDY Z PRACUJĄCYCH CIESZYŁ BY SIĘ Z PODWYŻKI JAKĄ ZAPROPONOWAŁ RZĄD DLA ZNP PYCHA KROCZY PRZED UPADKIEM TAKI TO DZIŚ NAUCZYCIELA AUTORYTET

Gość • Wtorek [16.04.2019, 10:03:50] • [IP: 37.47.137.**]

założę się z każdym o 1000zł że nauczyciele nie dostaną więcej niż to co podpisała Solidarność bo inaczej poczuliby się oszukani. Dla mnie możecie strajkować nawet do wakacji ale wy nic więcej nie dostaniecie a fundusz strajkowy to ściema i tam nie ma kasy na pensje hahahahah. Jak myślicie dlaczego ZNP nie chwali się ile ma w funduszu? Bo tam jest raptem kilkaset tysięcy a to starczy po 10zł na nauczyciela hahahah.

Gość • Wtorek [16.04.2019, 09:55:22] • [IP: 94.254.233.***]

NIE NIE NIE !!

Gość • Wtorek [16.04.2019, 09:40:14] • [IP: 95.90.244.**]

Ja tez popieram. Tak, strajk jest polityczny. Po pierwsze dbanie o dobro wspólne jest właśnie nazywane polityką. Na przykład dbanie o osoby wychowujące i edukujące młodzież. Po drugie, każdy głośny strajk jest strajkiem medialnym, a wszystko co jest medialne od razu jest polityczne. Nie można zrobić strajku, który jest niepolityczny, bo polityczności wynika z samej istoty strajku. Strajkujący, zwłaszcza ci w sektorze publicznym, występują przeciwko swoim pracodawcom, którzy jednocześnie są politykami. Gdyby strajk sektora publicznego miałby nie być polityczny, nie mógłby zostać zorganizowany. Zarzucać strajkującym polityczność strajku, to jak zarzucać politykom, że prowadzą kampanię wyborczą. Niby można, ale po co?

Gość • Wtorek [16.04.2019, 09:37:56] • [IP: 176.221.123.***]

Prezes Komunistycznego ZNP zarabia 12 tys zł miesięcznie a Prezes Katolickiej Oświatowej Solidarności 8 tys zł a my co możemy zrobić A no trzeba się wypisac z tych Zwiazków Nauczycielskich bo z likwidują kartę nauczyciela i będzie Ustawa o Oswiacie i trzeba będzie pracować 40 godzin a nie 18

Gość • Wtorek [16.04.2019, 09:33:56] • [IP: 109.243.198.*]

Uczę w szkole i nie strajkuję. Uważam, że decyzja o strajku była przejawem naiwności lub głupoty, względnie (u niektórych) zaciekłości politycznej. Dlaczego ZNP milczał, nie strajkował, gdy zmuszono nauczycieli do późniejszego wieku emerytalnego (a mogli iść nawet przed sześćdziesiątką po wypracowaniu pewnej liczby lat), dlaczego godził się na godz.karciane - zmuszenie do pracy za darmo? Dlaczego tolerował małe i sporadyczne podwyżki pensji (ostatnia w 2012 r., następnej rząd PO+PSL nie wyznaczył nawet w ostatnim budżecie przez siebie planowanym na 2016r.)? Wiele wyjaśnia niegdysiejsza przynależność związku ZNP do SLD, kodowska aktywność Broniarza i dziwny plan destabilizacji rządu PiS-u opisany piórem bronionego przez KOD i PO, dofinansowywanego (jego fundacja) przez rosyjskie spółki Kramka - w 2.punkcie planu opisuje on strajk nauczycieli w oparciu o ZNP. Nauczyciele, walcząc o podwyżki, wzięlißcie za zakładników własnych uczniów - w Ściu P.Sujka musiał zdobywać zastępców do egzaminów.Skompromitowaliście się!

Gość • Wtorek [16.04.2019, 09:31:00] • [IP: 62.69.241.**]

nie popieram.

Gość • Wtorek [16.04.2019, 09:23:59] • [IP: 84.61.254.***]

a na korepetycjach zarabiaja na czarno 3 razy tyle co legalnie!

nieeeee • Wtorek [16.04.2019, 09:07:03] • [IP: 78.133.244.**]

NIE POPIERAM !!

Gość • Wtorek [16.04.2019, 09:06:02] • [IP: 176.221.123.***]

Nauczycieli można zrozumieć ale dać się wodzic za nos przez pana Broniarza kolegę iprzyjaciela PO który załatwia sprawy polityczne to wstyd myślałem że pedagodz są kwiatem inteligencji w naszym kraju

Gość • Wtorek [16.04.2019, 09:00:04] • [IP: 178.238.253.**]

Wprost przeciwnie 82% Polaków jest przeciw strajkowi i wykorzystywaniu dzieci i młodzieży zwłaszcza tej maturalnej, to są juz dorosli ludzie i mogą dochodzi swoich praw w sądzie,. no chyba że ktoś patrzy na słupki z gazety wyborczej albo tvn tam wszystko odwrotnie jak w samolocie!

Gość • Wtorek [16.04.2019, 08:55:57] • [IP: 31.0.43.***]

Kto ich popiera hahahaha

Gość • Wtorek [16.04.2019, 08:48:09] • [IP: 5.173.152.**]

Ja tylko powiem nauczycielom że to jest małe miasto. Maturzyści nasi mają prawo zdać egzamin dojrzałości. Politykę to niech sobie robią w Warszawie.

Gość • Wtorek [16.04.2019, 08:42:58] • [IP: 37.8.231.**]

Chyba skończy się ta drama jak maturzyści i ich rodzice się zdenerwują na to że rok w plecy! Lekko nie będzie nauczyciele!

Gość • Wtorek [16.04.2019, 08:42:28] • [IP: 176.221.122.***]

Nie jest to związane ze strajkiem. Ale mam pytanie do polonistów. Czy Was nie przeraża ogólne używanych słów: w dniu dzisiejszym, wczorajszym, dnia dzisiejszego. Nastęopnie: nie etycznie-Etyka to nauka o moralności ani stan ducha.Proszę o odpowiedź może się mylę.

Gość • Wtorek [16.04.2019, 08:40:11] • [IP: 93.94.187.***]

Kochani nauczyciele usiądźcie do rozmów o nowy lepszy kształt waszego zawodu w naszym kraju. Nie bądźcie jak wasi uczniowie nie, bo nie. Bardzo szanuję Waszą prace, ale nie możecie karać za niskie zarobki swoich uczniów. Nie możecie zabierać im roku życia, a tak się stanie jeśli nie wystawicie im ocen. Spokoju i rozwagi życzę.

Gość • Wtorek [16.04.2019, 08:36:25] • [IP: 5.173.128.***]

PRZECZKOLE NR 3 TA PANI WŁADZA NAMAWIAŁA USILNIE DO DO STRAJKU PRZEZ SWOJE UPRAWIENIA BĘDZIESZ ALBO WYNOCHA . TAKICH PRZYKŁADÓW JĘST WIĘCEJ . LUDZIE SĄ ZASTRASZANI JAK ZA CZASÓW TUSKA.CI CO NIE STRAJKUJĄ NIE DAJCIE SIĘ PONIŻAĆ I ZASTRASZAĆ TROCHĘ WY GODNOŚCI JESTEŚCIE W WIĘKSZOŚCI.

Gość • Wtorek [16.04.2019, 08:33:04] • [IP: 37.47.136.***]

Popieram ale... NIE w takiej formie i czasie. NIE, ponieważ ten strajk ma klasyczne cechy politycznego. NIE ponieważ to bardziej szantaż niż strajk, którego celem jest zaszkodzenie rządowi. NIE ponieważ ten protest firmują zdradzieckie mordy (KE), które popierają ten protest instrumentalnie a nie merytorycznie. Obawiam się, że gdyby rząd uległ i spełnił żądania ZNP (1000 czy też 30%) to zaraz ZNP chciałby 1500 albo 40%.

Gość • Wtorek [16.04.2019, 08:21:45] • [IP: 5.173.128.***]

CHYBA WAS OSZOŁOMY ZAKŁAMANE GŁOWA BOLI TE PUSTE, IDJ OTÓW Z SIEBIE ROBIĄ KABARETY JAKIEŚ SPIEWKI JAK CI IDJOCI W SEJMIE 2016. KRUTKO NIE POPIERAM TO NIE STRAJK TO WALKA Z RZĄDEM TO NASTĘPNA PRUBA PRZEWROTU NAWET KRAMEK I JEGO INSTRUKCJA NIE POMOŻE . DO PRACY -UCZNIOWIE CZEKAJĄ.

Gość • Wtorek [16.04.2019, 08:21:18] • [IP: 178.238.249.***]

Mojego poparcia NIE MAJĄ I NIEDOSTANĄ. absolwent.

Gość • Wtorek [16.04.2019, 08:19:33] • [IP: 37.47.128.**]

nieroby NIEROBY

Gość • Wtorek [16.04.2019, 08:14:29] • [IP: 77.88.191.***]

takie wysokie roszczenia jak podwyżki po 1 tys. zł to dno..małą łyżeczką Panowie i Panie, małą..

Gość • Wtorek [16.04.2019, 08:07:39] • [IP: 178.238.240.**]

Mają dostać podwyżki we wrzesniu, to niech poczekają, a nie stawiają warunki jako jedyna grupa zawodowa w Polsce, której należy się...nie pasuje to zmień zawód, możesz iść do Lidla

małagosia • Wtorek [16.04.2019, 07:36:28] • [IP: 5.173.145.***]

Nie popieram tego strajku. A dzieci moje są już dorosłe. Proszę więcej pracować będzie więcej pieniędzy. Żadna praca podobno nie hańbi. Tak kiedyś uczyli w szkole.

Gość • Wtorek [16.04.2019, 07:18:06] • [IP: 196.245.151.**]

47 - grubo się mylisz. Pracują 2 x więcej od większości zawodów. Wiem bo ja pracuje 8 godzin a moja żona po 5-6 godzinach pracy siedzi w domu po 3 godziny nad kartkówkami albo łazi na wielogodzinne rady pedagogiczne. Nie może wziąć urlopu kiedy chce tylko musi brać w lato co jej w ogóle nie odpowiada. Jesteś ignorantem i nic nie wiesz.

Gość • Wtorek [16.04.2019, 07:12:12] • [IP: 94.254.225.**]

Popieram nauczycieli

Gość • Wtorek [16.04.2019, 07:00:38] • [IP: 176.221.122.***]

Strajk z POLITYKĄ w tle! !! Uczniowie tracą, co z nieprzerobionym materiałem?

Gość • Wtorek [16.04.2019, 06:52:25] • [IP: 31.0.120.***]

Sami sobie wybrali zawód, a jeżeli nie patrzyli jakie są zarobki to ich problem, widocznie kiepsko u nich z orientacją (od wielu lat jest tak samo)...i twierdzą że są wielce wykrztałceni a ststystyk nie potrafią ogarnąć, nie mówiąc o innych rzeczach...

Gość • Wtorek [16.04.2019, 06:47:37] • [IP: 31.0.120.***]

Ciekawe kto robił tą statystykę?? Mało kto popiera nauczycieli. ... Mało pracują, idą na łatwiznę, tematy uczniowie sami mają opracowywać..." roczne chorobowe" płatne i ZUS się nie czepia...trochę przywilei się jeszcze znajdzie... Mam nadzieję, że Prezydent nie zmieni zdania i za dni strajku nie dostaną złamanego grosza

Gość • Wtorek [16.04.2019, 06:41:44] • [IP: 77.252.46.**]

Nie mają poparcia nie wprowadzajcie ludzi w błąd

Gość • Wtorek [16.04.2019, 06:38:14] • [IP: 37.47.169.***]

Do pracy rodacy!!

Gość • Wtorek [16.04.2019, 06:25:04] • [IP: 37.248.164.***]

Nie popieram !

Gość • Wtorek [16.04.2019, 05:50:18] • [IP: 95.129.224.**]

Owszem mają poparcie tej stałej grupy, , obrońców sędzìów"""kodomistów czy jak tam, ale na pewno nie rodziców. Rząd daje podwyźki i kaźdy to widzi ale broniarz chce 30% czyli 3 razy więcej niź budźetówka w tym roku dostała.Nauczyciele zarabiają mało, lecz przywileje mają jako jedyni w kraju olbrzymie a nie wszyscy traktują ten zawód powaźnie. Powinni być opłacani za efekty nauczania a nie wszystkim po równo...

Gość • Wtorek [16.04.2019, 01:25:29] • [IP: 185.210.38.**]

Popieram Nauczycieli! Wykonują ciężką i odpowiedzialną pracę.

Gość • Wtorek [16.04.2019, 00:43:46] • [IP: 31.0.47.*]

A za co popierać? Pracują 2x mniej od każdego, chcą zarabiać 2x więcej od każdego i przy tym mają 3x więcej wolnego. O co chodzi?

Gość • Wtorek [16.04.2019, 00:12:52] • [IP: 178.238.251.***]

Owszem podwyżki, ale praca też, a tu strajki z przesadą i z polityką w tle !

Gość • Wtorek [16.04.2019, 00:11:00] • [IP: 62.69.251.**]

POPIERAM!

Luki Ormo • Wtorek [16.04.2019, 00:09:37] • [IP: 94.254.225.***]

Kato licy

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 23:37:48] • [IP: 185.13.106.***]

POPIERAJĄ ICH ŁAMISTRAJKI Z KLER ZGARNIAJĄC JUDASZOWE SREBRNIKI ZA UDZIAŁ W EGZAMINACH. TO NIECH ODDADZĄ KASĘ I PRACUJĄ DLA IDEI!

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 23:33:22] • [IP: 92.42.112.***]

NIE popieram!!

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 23:29:58] • [IP: 31.11.129.***]

Absolutnie, nie popieram,.

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 23:29:04] • [IP: 188.29.165.***]

nauczyciele to marionetka w tylku im sie poprzewracało a malo to osob zapiernicza ostro w pracy i wiecej godzin wypracowuja od nauczycieli w ciagu miesiaca roku. Srednio nauczyciel w roku pracuje ok 170 godzin latwo obliczyc soboty niedziele swieta wakacje ferie. Nie musieli isc uczyc. Nie podoba sie to zmienic zawod tak jak to inni ludzie robia by lepiej im sie zylo by lepiej zarabiali Banda

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 23:18:55] • [IP: 37.8.230.**]

POPIERAM NAUCZYCIELI

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 23:12:22] • [IP: 37.47.135.**]

masz rację 188.146.165 o spotkaniu PiS kilka tygodni temu napisano dopiero po awanturze ze stoczniowcami czyli po całym wydarzeniu żeby czasem nikt nie poszedł a zdjęcia wiadomo kto zrobił czyli wiedział że coś będzie.

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 23:09:37] • [IP: 151.248.62.***]

Obyś ty cudze dzieci uczył...

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 23:08:47] • [IP: 5.173.152.**]

Maturzyści i ich rodzice zrobią nauczycielom poparcie jak nie otrzymają ocen i nie zostaną dopuszczeni do matury.. Chyba wejdą do szkół lekko zdenerwowani i pewnie nie wyjdą.

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 23:08:09] • [IP: 176.221.123.*]

Waldziu, chyba nie często chadzasz na zebrania, skoro się zdziwi. STRAJK JEST LEGALNY!

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 23:05:29] • [IP: 77.88.191.**]

Jakie poparcie ? nie żartujcie. Większość jest na was wkurzona.

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 23:03:38] • [IP: 77.88.191.**]

Ja też nie popieram, jak możne słuchać Broniarza co stoi przed Schetyną i Lubnauer, parodia..

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 23:00:06] • [IP: 176.221.123.***]

Szkoło nr 4 opamiętaj się! Moje dziecko chce się uczyć!

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 22:41:44] • [IP: 31.11.131.*]

" Ta banda nierobów" wychowuje - zajmuje się pól dnia przez pięć dni w tygodniu Waszymi dziećmi. Nauczyciele zamiast uczyć, znaczną część czasu lekcyjnego poświęcają na wpajanie dzieciom zasad dobrego wychowania. Jak tak bardzo zazdrościcie nauczycielom, proszę bardzo przekwalifikować się i przyjść do szkoły. Życzę wszystkim miłej i spokojnej pracy.

Schoolwysyn • Poniedziałek [15.04.2019, 22:36:48] • [IP: 5.173.152.***]

Olać komentarze tych anonimow, którzy nigdy 4.0 sredniej nie mieli i walczyć o swoje. Jak Szydlo swoim ministrom 65 tys nagrody przyznaje od pierwszego dnia pracy, a kazda z dwoch sekretarek szefa NBP ma 45 tys miesiecznie to nikt nic nie pisze. Posłowie 20 tys. kwoty wolnej od podatku, itd.

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 22:36:43] • [IP: 80.245.189.***]

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 22:17:04] • [IP: 188.146.165.*** Proponuje donos do ziobry..pisobolszeiku.

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 22:21:09] • [IP: 185.13.106.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 22:17:49] • [IP: 151.248.62.***]

Czytając tę wypowiedzi co niektórych to mam wrażenie że nasze społeczeństwo coraz bardziej cofa się w rozwoju widzą tylko swój nos ale skoro uważają że nauczyciele mają taką świetną pracę to czemu nie pójdą pracować w tym zawodzie a ponad to zapominają że ich dzieci to przyszłość kraju i im wyższy poziom edukacji to chyba lepszy w przyszłości stard

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 22:17:04] • [IP: 188.146.165.***]

Ryfczyński te bzdety to oPOwiadaj swojej rodzinie, może łykną kit.Zastanów sie facet co piszesz.Popatrz na komentarze.Wszyscy wiedza że jesteś PeOwiec, więc te bajki to sobie POoPOwiadaj dzieciom.Znając twoje frazesy dotyczące wolności i konstytucji wykasujesz komentarz jak zreszta to zawsze robisz.Z ciebie taki obrońca konstytucji i demokracji jak z Tuska biskup.

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 22:11:48] • [IP: 95.129.225.**]

POPIERAM NAUCZYCIELI!!

Waldziu • Poniedziałek [15.04.2019, 22:11:16] • [IP: 176.221.123.***]

Do roboty lenie!! Pracują połowę tego co normalny człowiek i pensje chcieliby mieć 2razy większa!! To sobie wykoncypowali cwaniaki. Czekam na zebranie oj czekam. Pani uczycielka się mocno zdziwi!!

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 22:09:59] • [IP: 83.20.255.***]

Pan pesudo" redaktor naczelny" eswinoujscie to powinien zostać ukarany za wyzwiska, podjudzanie społeczeństwa do agresji, szczególnie na Facebooku. Mocno przekroczył granice etyki zawodowej.

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 22:08:17] • [IP: 80.245.190.***]

Kto bierze za zakładników nasze dzieci nie może liczyć na poparcie rodziców.

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 22:06:03] • [IP: 37.47.135.**]

nazywanie bolszewią Solidarności to szczególne draństwo a ktoś kto tak mówi nie może być Polakiem...

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 22:01:06] • [IP: 37.8.231.***]

Nauczycielu! Nie idź tą drogą! Matura musi być 100 dni po studniówce!

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 21:53:01] • [IP: 176.221.123.***]

Dzieci tylko na tym ucierpia. Szkoły podstawowe będą miały od cholery zaległości. Będą gonieni z materiałem bo nauczyciele będą musieli się wyrobic. Maturzyści i ich rodzice zestresowani. Rodzice przedszkolaków wsciekli.

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 21:50:49] • [IP: 77.88.191.**]

NAUCZYCIELE UCZĄ MŁODZIEŻ NIEUCZCIWOŚCI..Mogli iść na studia BIZNESOWE JAK ZOSTAĆ PRZEDSIĘBIORCĄ . Biedy nie klepią jak 15 czy 20 lat temu. WSTYD pseudonauczyciele.

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 21:49:04] • [IP: 78.10.206.**]

Co za gl...poty tu sie pisze... jakie wsparcie??

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 21:47:57] • [IP: 5.174.88.**]

Tygodniowo 18 godzin pracują, są prace gdzie te swoje osiemnaście godzin w ciągu niepełnych dwóch dni zrobiliby. Nie czekajcie na Broniarza rozkazy, pomyślcie co robicie dzieciom i rodzicom.

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 21:46:06] • [IP: 37.47.157.**]

Ja również nie popieram.

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 21:44:34] • [IP: 37.8.230.***]

Nie popieram!!

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 21:43:08] • [IP: 5.173.144.***]

PSL też ma korzenie w przedwojennej Polsce, ale dziś bardziej wyrasta z niego bolszewicki korzeń komuszego ZSL-u, którego wierną towarzyszką była Ewa Kopacz.

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 21:41:15] • [IP: 5.173.187.***]

NIE popieram strajku nauczycieli !! Banda nierobów

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 21:39:29] • [IP: 62.69.241.***]

wezcie święconke bo nauczyciela nie stać zarabiając 100 złotych do 400 złotych na godzine

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 21:37:45] • [IP: 62.69.254.**]

Tylko frajerzy przyjda popierać to dziadowskie sldowskie ZNP, ten cały strajk nauczycieli to zagrywka polityczna Schetyny i Broniarza, a nauczycieli maja w du pie.

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 21:27:31] • [IP: 37.47.190.***]

NIE WSPIERAM PROTESTU NAUCZYCIELI !!

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 21:26:21] • [IP: 80.245.189.***]

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 21:08:18] • [IP: 5.173.144.***]ZNP ma korzenie w przedwojennej Polsce. A pisobolszewicka dzisiejsza solidarnosc...dudy??

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 21:23:55] • [IP: 176.221.122.***]

Banda nierobów, oszustów.gdzie rachunki za korepetycje?

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 21:19:26] • [IP: 37.8.230.***]

Jak sobie drodzy nauczyciele wyobrażacie współprace po strajku? jak spojrzycie nam rodzicom w oczy? nikt Was nie bedzie po rekach calowal za to ze wróciliście z łaską do pracy rodzice Wam wystawia laurke na koniec roku zero kwiatków prezencików i podziekowań bo nie ma za co !

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 21:19:18] • [IP: 176.221.122.***]

Wspieram nauczycieli, bo zasługują na godne zarobki i godne życie bez ciągłego lęku, że nie starczy do pierwszego.Mój syn zdaje w tym roku maturę, ale jeżeli nie będzie teraz zdawał, to zda później, ważne, żeby nauczyciele wywalczyli to, o co walczą!

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 21:15:56] • [IP: 176.221.123.***]

lizaczki Kaczorka nich siedzą w domu! ja-całym sercem popieram! Do zobaczenia 17-go na Placu!

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 21:15:46] • [IP: 94.254.233.**]

👎👎👎 nie popieram tej grupy zawodowej. Zadzieraja nosa pseudo inteligencja 👎👎👎.

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 21:08:18] • [IP: 5.173.144.***]

ZNP to postkomunistyczny twór, a popiera ich KODziarskie lewactwo.

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 21:04:58] • [IP: 94.254.225.***]

Ja też nie popieram akcji politycznych. KOD ich wspiera.

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 21:02:41] • [IP: 176.221.122.***]

NIE POPIERAM!!

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 20:58:29] • [IP: 37.8.230.***]

Nie no to chyba kpiny są kto ich popiera?rodzice maturzystów?rodzice dzieci przedszkolnych?bo błagam z kim nie rozmawiam jest wściekły rodzice już zaczynaja się denerwowac kto ich wspiera?

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 20:58:17] • [IP: 185.210.38.***]

Popieram całym sercem nie poddawajcie się walczcie o swoje pozdrawiam wszystkich nauczycieli

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 20:54:32] • [IP: 178.238.253.***]

Dajcie już spokój z tym łami|strajkiem.

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 20:53:56] • [IP: 188.146.52.**]

Przyjdźmy wszyscy, weźmy jajka i pomidory, szczególnie rodzice dzieci klas maturalnych

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 20:52:45] • [IP: 176.221.123.**]

Zwolnić wszystkich jak zrobiki to w Danii w 2014. Na kolanach przyjdą we wrześniu skomleć o pracę

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 20:50:59] • [IP: 37.47.160.**]

ZNP nie dostanie nawet złotówki więcej niż to co dostała nauczycielska Solidarność bo to Solidarność jest najpotężniejszym związkiem w Polsce który ma wszystkie zawody a nie tyko nauczycieli. Nauczyciele jeśli jesteście rozsądni przystąpcie do pracy jak 15 szkół dzisiaj w zachodniopomorskim bo nic więcej i tak nie wskóracie a ten Broniarz was po prostu oszukuje bo jest wściekły że się ośmieszył.

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 20:38:41] • [IP: 176.221.122.*]

Nie popieram !

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 20:37:26] • [IP: 178.238.254.***]

Nie wspieram!!

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 20:34:53] • [IP: 37.8.231.***]

Chcę zobaczyć jak nauczyciele będą sp...ć przed rodzicami maturzystów, których nie dopuszczą do matury. Oj zobaczymy jak będą muczeć i kwiczeć...

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 20:27:48] • [IP: 88.156.232.***]

Dlaczego portal umieszczając tak przewrotny tytuł mówi nieprawdę?! Nauczycieli popierają tylko sami nauczyciele, bo kto inny by nie chciał dostać 1000 zł więcej za 18 godzin etatu, mieć tak długie wakacje i święta, oraz przywileje z karty nauczyciela? W dodatku oni muszą tylko uczyć, nie interesuje ich ani utrzymanie szkoły, ani rachunki za media, dosłownie nic! I za to uczenie chcą podwyżki aż o 1000zł? Wstyd! W dodatku, powinni zdawać sobie sprawę z tego, że podnosząc wielkość średniej krajowej płacy, wymuszają na osobach prowadzących działalność gospodarczą konieczność płacenia wyższych składek na ZUS. Takie poparcie jest zwyczajnym draństwem, niczym nie usprawiedliwioną podwyżką składek na ZUS dla wszystkich którzy sami muszą ciężko pracować na chleb. Mam nadzieję, że na to spotkanie przyjedzie ktoś z wozem gnojówki-bo ci strajkujący nauczyciele i ci co ich popierają, na nic więcej teraz nie zasługują, podpuszczeni przez komunistycznych aparatczyków. 1000 zł podwyżki - w łbach im się od tego nauczania po

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 20:27:20] • [IP: 69.206.175.**]

niechce ale muszem bedem

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 20:22:28] • [IP: 5.60.246.**]

czyje poparcie chyba sami siebie popieraja 3 miesiace wolnego 26 dni urlopu 13 pensja i max 20 godzin w tygodniu soboty niedziele wolne nie wspomne ile zarabiaja na czarno na korkach 2 mensje bo czasu wiele

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 20:16:44] • [IP: 5.174.87.***]

A światełko nie udało się

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 20:11:04] • [IP: 31.11.130.*]

NIECH SIĘ ZA PRACĘ WEZMĄ, JAK IM NIE ODPOWIADA TO DO ŁOPATY PO 40 GODZ.TYGODNIOWO.NIECH SIĘ NIE WYSŁUGUJĄ DZIEĆMI.

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 20:09:32] • [IP: 2.108.164.*]

Nauczyciele - nie poddawajcie się! Podziwiam Was i całym sercem wspieram!

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 20:08:09] • [IP: 92.42.119.***]

Proponuję wesprzeć zakładników tzn.maturzystów.

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 20:01:42] • [IP: 95.41.19.**]

Dziwne, ja obserwuje znaczny spadek tego poparcia. Mojego na pewno nie będzie.

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 19:59:36] • [IP: 176.221.123.*]

Co za brednie!! Zapraszam do szatni przedszkolnej kiedy oddaje sie dzieci podopieke niewykwalifikowanego presonelu i liczy sie na lod szczescia. Bo od poniedzialku przedszkole mr 3 wprowadzilo limity ilosci dzieci ktore przyjmuja na dyzur... kto pierwszyten lepszy

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 19:54:46] • [IP: 37.8.230.***]

Chyba jakieś żarty?!?!kto ich popiera?rodzice tych dzieci które skończyły już edukację? żenada...

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 19:54:29] • [IP: 178.238.254.***]

To chyba jakiś żart... Ludzie tracą pracę przez ich protest... Muszą chodzić na zwolnienia lekarskie na opiekę i tracą swoje wynagrodzenie... Dzieci się stresuja się całą sytuacją... A oni myślą tylko o sobie... Żenada...

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 19:44:53] • [IP: 176.221.122.***]

AKURAT CHCIELI BY NIEROBY PRZYPATRZCIE SIĘ ILE MAJĄ WOLNEGO ILE KASY TAK NAPRAWDĘ ZARABIAJĄ LEŻĄ JAK BASIORY W EGIPCIE POWYWALANYMI SCHABAMI NA FACEBOOK POPATRZCIE UWAŻNIE NIE DO WIARY NIE POPIERAM ANI JA ANI MOI KOLEDZY I KOLEŻANKI Z PRACY NIECH ZMIENIĄ ZAWÓD ALBO NA ZMYWAK DO ANGLII JESZCZE SIĘ ZAŁAPIĄ LUB NA BUDOWĘ MAJĄ TYLE WOLNEGO ŻE ŚMIAŁO MOGĄ SWETERKI NA DRUTACH ROBIĆ I SPRZEDAWAĆ LUB DRUTY NA SWETERKI COŚ W TYM STYLU GŁOŚNO I NA TEMAT NIE POPIERAM

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 19:42:10] • [IP: 92.42.112.***]

Jak już tak zapraszacie, to zaproście też uczniów, niech też zaliczą tę szopkę!

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 19:41:22] • [IP: 178.238.247.***]

Maskra !! Do roboty, kiedy dzieci nadrobia zaległości ?? strajkowac w wakacje a nie teraz matury zaraz. Tyle kasy zarabiaj i podwyzki chca skandal i tyle wolnego maja ! Proponuje wakcje niepłatne ! to bedzie wtedy git a nie 150 dni wolnego !

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 19:37:52] • [IP: 178.238.251.***]

To chyba przesada, tak uważam !

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 19:37:11] • [IP: 131.255.7.**]

Dziękujemy iswinoujscie za wsparcie. Eswinoujscie jeszcze na nas pluje, gani nas i pisze obelgi.

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 19:34:12] • [IP: 188.202.201.***]

Darmozjady do kopalni, sprzedawać w biedronce w Lidlu tam więcej płacą ale tam się pracuje a nie tak jak wy po kilka chwil dziennie 6 kawek ciastka i lekcja na odpied... Dać wam tak miesiąc popracować jak to robi większość Polaków i szybko wrocicie do swojego za mniejszą kasę, tylko debili może ich popierać

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 19:32:48] • [IP: 31.0.70.**]

Precz z nimi!! Dużo ludzi chce też podwyżkę a nie ciągle. Oni Precz

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 19:28:44] • [IP: 176.221.122.**]

Zwolnić wszystkich, po wakacjach nowe umowy o pracę!.

Gość • Poniedziałek [15.04.2019, 19:26:17] • [IP: 176.221.123.***]

Nie wspieram!

Oglądasz 1-141 z 141
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ 2 maja Dniem Flagi Rzeczypospolitej Polskiej. Dzień Flagi Rzeczpospolitej Polskiej to święto ustanowione w 2004 roku. 2 maja Polki i Polacy malują Polskę i świat na biało i czerwono - jest to także Dzień Polonii i Polaków za Granicą. Prosty gest wyeksponowania flagi podkreśla naszą narodową wspólnotę i pozwala każdemu być ambasadorem polskości ■ Joanna Agatowska Prezydentem Świnoujścia w I turze! To historyczne zwycięstwo! Oczywiście musi być potwierdzone oficjalnymi danymi z PKW ale na podstawie protokołów z 27 komisji wyborczych w Świnoujściu Joanna Agatowska w mistrzowskim stylu pokonała trzech swoich konkurentów i w I turze została prezydentem Świnoujścia! ■ Ostateczne rozliczenie tunelu nie zostało jeszcze dokonane. Nastąpi po wydaniu Świadectwa Wykonania, co spodziewane jest ok. września br. Roszczenia obu stron w związku z prowadzonymi mediacjami są objęte tajemnicą mediacji - tłumaczy Jarosław Jaz Rzecznik Prasowy Prezydenta Miasta Świnoujście ■