POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Środa [17.04.2019, 09:55:41] • Świnoujście

Pytamy o wynagrodzenia dla strajkujących nauczycieli

Pytamy o wynagrodzenia dla strajkujących nauczycieli

fot. iswinoujscie.pl

Rząd i ministerstwo edukacji zapowiedzieli, że protestujący nauczyciele nie dostaną za dni strajku wynagrodzenia. Niektóre samorządy zdecydowały się jednak, że wynagrodzenie strajkującym wypłacą. Jak zachowa się w tej sytuacji świnoujski samorząd?

Według informacji podanej świnoujskiemu magistratowi przez dyrektorów placówek, akcja strajkowa prowadzona jest w 5 przedszkolach miejskich oraz 9 publicznych szkołach. Nie strajkuje przedszkole nr 10.

Sytuacja na godzinę 10, 16 kwietnia, wyglądała następująco: ogółem strajkujących nauczycieli - 233, w tym 32 w przedszkolach i 201 w szkołach. W przedszkolach pod opieką przebywa 410 dzieci (łącznie ze 196 w przedszkolu nr 10, którego kadra nie strajkuje) i 60 uczniów w szkołach.

Organizatorem strajku jest Związek Nauczycielstwa Polskiego.

Zapytaliśmy, czy strajkujący nauczyciele mogą liczyć na wynagrodzenie za dni protestu.

- Miasto przekazało świnoujskim placówkom oświatowym 100 procent środków na wynagrodzenia – informuje Hanna Lachowska z Biura Informacji i Konsultacji Społecznych. – W kwestii wypłat rekompensujących okres strajkowy, świnoujski samorząd aprobuje każdą formę wsparcia finansowego nauczycieli w ramach obowiązującego prawa.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 195, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-195 z 195

Gość • Sobota [25.05.2019, 18:10:16] • [IP: 77.88.191.**]

Wygląda na to, że wpisy nauczycieli są bardziej chamskie i bezrozumne.To dowód na to, że studia studiami bo ma je co drugi człowiek ale z inteligencją i kulturą człowiek się rodzi i nabywa to, czego we waszych wpisach nie widać. I" Obyś cudze dzieci uczył" -tak brzmi przysłowie. Przyznaję, że to trudne zadanie ale nie upoważnia do tak głupich i groteskowych zachowań, stąd ta ocena ludzi. Pamiętajcie, że każdy w tym kraju jeszcze za mało zarabia i cierpliwości!!, zarobki i tak się poprawiają, ludzie żyją lepiej i będzie coraz lepiej, bo w końcu ktoś zauważa problemy ludzi w tym kraju.

Gość • Piątek [26.04.2019, 10:48:32] • [IP: 31.11.128.***]

Powiem krótko do pisowskich hejterów" Krytykujesz strajk nauczycieli? Zrób im na złość i poślij dziecko do prywatnej szkoły, przedszkola. Nie stać Cię to zmień pracę - tak jak radzisz niezadowolonym nauczycielom".

Gość • Wtorek [23.04.2019, 18:55:25] • [IP: 37.7.25.***]

Dla tych pisowskich hejterów taka mała maksyma"Abyś obce dzieci uczył" podejrzewam że nie jeden z was nawet nie rozumie tej maksymy, dla tego macie echo zamiast rozumu, bo mózg to niestety ma każdy.

Gość • Poniedziałek [22.04.2019, 12:00:25] • [IP: 37.47.182.**]

Hmm... Pamietam jak pani od informatyki w mieszku uczyla nas jak obslugiwac gimpa xD Wielce przydatna umiejetnosc

Gość • Sobota [20.04.2019, 14:25:20] • [IP: 31.0.46.**]

Ja tez nie popieram strajku nauczycieli skoro tak maja zle prosze bardzo zmienic stanowisko pracy na inne a w naszym miescie jest tyle wolnych miejsc pracy ze kto by z nich chcial to znajdzie nie trzeba byc wyksztalconym pracownikiem zeby byc pomocnikiem murarza sprzedawac lody byc pokojowka itp.

Gość • Sobota [20.04.2019, 12:24:36] • [IP: 5.173.171.***]

Nauczyciele powinni mieć OBNIŻONE wynagrodzenie za ich pracę

Gość • Sobota [20.04.2019, 12:20:38] • [IP: 5.173.171.***]

Banda nierobów i jeszcze pieniądze dostaną...za co??

Gość • Sobota [20.04.2019, 09:54:41] • [IP: 176.221.113.**]

Jak można dostać wynagrodzenie jak się nie wykona pracy? Kto ma dać np taksówkarzowi jak strajkuje?

Gość • Sobota [20.04.2019, 03:09:35] • [IP: 83.23.255.**]

nie rozumiem aby strajkujacy nauczyciele mieli otrzymac wynagrodzenie, prosze bardzo niech prezydent da ze swojego prywatnego portfela, stac go na to dosyc chyba juz zarobil wiadomo na czym,

Gość • Piątek [19.04.2019, 22:54:52] • [IP: 178.238.252.**]

jak nauczyciele śmią narzekac że ciężko pracują albo że długo lub że mało zarabiają w s t y d - to wielkiej kary godne - ten strajk to próba wyłudznia i presja jak rząd się ugnie zaraz będzie strajk następnej grupy i końca nie będzie - rząd nic nie musi - nauczyciele niech pomyślą czy w ciągu jednego roku jest możliwośc dać WSZYSTKIM WSZYSTKO co chcą -" daj komuś grzędę - to powie jeszcze wyżej wejdę"NO CÓŻ PRÓBOA ZAWSZE WOLNO, CHCIEĆ TEŻ JAK MAŁE DZIECKO ZABAWKI

Gość • Piątek [19.04.2019, 22:34:16] • [IP: 77.88.191.**]

NIE popieram nauczycieli!! bo ich zachowanie nie zasługuje na szacunek i świadczy o ich kompletnym braku inteligencji. Ta ich grafomania to o brak wiedzy i poczucia taktu. Przy okazji tych strajków zobaczyliśmy jak niemądrzy ludzie uczą nasze dzieci (oczywiście chylę czoła przed większością z nich, bo też są nauczyciele z prawdziwego zdarzenia- dla nich wielki szacun!!) Proszę pomyśleć o dzieciach, może nauczać je tak aby 80% dzieciaków nie musiało korzystać z korepetycji bo to o czymś świadczy, prawda??

Gość • Piątek [19.04.2019, 13:07:26] • [IP: 176.221.122.***]

Tak to można dwa lata strajkować. Zenada

Gość • Piątek [19.04.2019, 12:02:06] • [IP: 158.26.131.**]

Znam takie co to niby jada na chorobowym do Sanatorium, a w rzeczywistosci szusuja na nartach... czas to chyba sprawdzic!

Gość • Piątek [19.04.2019, 11:59:41] • [IP: 158.26.131.**]

Niech pokażą wydruki z każdego etatu...pokazują kwitek z jednego etatu...nie podając ze to 3-4 godziny dziennie.Co z dodatkami funkcyjnymi, wychowawczymi, motywacyjnymi, wczasami pod grusza...co 7 lat płatny roczny urlop zdrowotny.50% zniżki na PKP. Zlikwidować darmozjada kartę nauczyciela i te ukryte przywileje...i kopa do roboty!

Gość • Piątek [19.04.2019, 07:38:27] • [IP: 89.64.21.**]

Prawo w tej kwestii jest jasne i klarowne za czas strajku nie nalezy sie wynagrodzenie. Gdzie zasada kostytucyjna ze wszyscy sa rowni wobec prawa ? Czy nauczyciele to swiete krowy ? Oczywiscie nauczyciele maja prawo do strajku tak samo jak i inne grupy zawodowe ale nie powinno zmieniac sie zasad tylko i wylacznie n apotrzeby polityczne. Strajk to nie praca wiec pytam za co placa ?

Gość • Czwartek [18.04.2019, 23:36:07] • [IP: 176.221.123.***]

Mnie tylkozastanawia dlaczego dawniej nikt nie musiał korzystać z korepetycji a dziś większośc dzieci tak

Gość • Czwartek [18.04.2019, 23:09:02] • [IP: 37.47.139.**]

Niech pracują w wakacje nieroby zmejszyc pensje a nie podwyżki zenada

Gość • Czwartek [18.04.2019, 21:57:18] • [IP: 31.11.129.**]

POPIERAM NAUCZYCIELI !!

Gość • Czwartek [18.04.2019, 20:27:21] • [IP: 178.238.251.***]

nie płacić tym nierobom

Gość • Czwartek [18.04.2019, 17:22:14] • [IP: 62.69.231.***]

ja też chcę nie pracować a otrzymać wynagrodzenie z dużą podwyżką

Gość • Czwartek [18.04.2019, 16:27:11] • [IP: 83.11.227.**]

TO I W KARSIBORSKIEJ DZIURZE SĄ KAPUSIE CO SIEDZĄ, PATRZĄ I DONOSZĄ, NIE WSTYD TOBIE CZŁOWIEKU, ALE KIJ MA DWA KONCE I KIEDYS TOBIE SIĘ OBERWIE.

Gość • Czwartek [18.04.2019, 15:42:04] • [IP: 37.248.153.**]

Popieram nauczycieli

Gość • Czwartek [18.04.2019, 15:16:18] • [IP: 80.245.188.***]

Wiecznie mało, w styczniu dostali 200 zł.

Gość • Czwartek [18.04.2019, 14:34:32] • [IP: 37.47.129.***]

umowa dla polonisty czy matematyka dla ucznia ostatniego roku liceum jest w rzeczywistości umową zlecenia nawet jeśli się tak nie nazywa. Każdy sąd" niekodziarski" przyzna że nauczyciel który zobowiązał się we wrześniu uczyć ostatni rok szkoły średniej przyjął zlecenie na doprowadzenie go do matury czyli do końca roku szkolnego inaczej jeden nauczyciel uczyłby miesiąc, potem przyszedł inny co uczył dwa miesiące i nikt by nie odpowiadał za przygotowanie. Dzbany niech się uczą a nie oglądają TVN.

Gość • Czwartek [18.04.2019, 12:16:47] • [IP: 185.210.39.***]

do: Gość • Czwartek [18.04.2019, 00:27:37] •bo nie realizuje umowy zlecenia [IP: 37.47.136.**], Nauczyciele nawet nie znają prawa. ..więc..."brawa" dla znawcy prwa. Dzbany też ktoś jednak nauczył pisać.

Gość • Czwartek [18.04.2019, 12:12:36] • [IP: 80.245.188.***]

W przepisach jest jasno zaznaczone- dni strajkowe nie są płatne, to chyba było jasne od samego początku i po co te spekulacje. Tak jak nauczyciele pracują tak strajkują w czwartek po dwie godziny i do domu-może tam będą strajkować?

Gość • Czwartek [18.04.2019, 11:18:08] • [IP: 5.173.137.***]

w wakacje niech pracują , zabrać przywileje KARTĘ NAUCZYCIELA

do tych "najmądrzejszych" • Czwartek [18.04.2019, 10:36:05] • [IP: 176.221.122.***]

Lenie to byliście wy, którzy tak się wypowiadają" ze znastwem i stanowczo" o nauczycielach. Jesteście matoły i imbecyle. Pozwalniajcie nauczycieli. Chociażby dzisiaj. Tylko kto będzie wam uczył wasze dzieci i wnuki, kiedy ich się doczekacie. Wy??!! To czego ich nauczycie?? Idźcie uczyć do szkoły, skoro uważacie, że to taki lekki i radosny" kawałek chleba". Zobaczyny czy wasz poziom inteligencji na to pozwoli. Nauczyciel, da sobie radę poza szkoła. Tylko czy taki jeden z drugim mądrala, da radę uczyć w szkole. WARA matoły od Nauczycieli. A Wy Nauczyciele wYTRWAJCIE. Walczycie o swoją godność. Nie przejmujcie się opiniami jakiś tam pisowskich trolli i innych" inteligentów, co to uważają, że szkoła ma ic wyręczać w ich obowiązkach i im dzieci wychowywać.

Gość • Czwartek [18.04.2019, 10:17:57] • [IP: 109.243.198.*]

8:38- możesz, na końcu zapłaci ci na podtrzymanie egzystencji pomoc społeczna, już po zaborze komorniczym.

Gość • Czwartek [18.04.2019, 10:14:43] • [IP: 77.115.21.***]

Żadnych pieniędzy !! nie pracują, nie zarabiają !! Inni mieszkańcy miasta podczas ich strajku ciężko pracują, a oni siedzą i piją kawkę cały dzień. Nie wspomnę, że robią to kosztem dzieci i młodzieży. Żenada

Anonymous • Czwartek [18.04.2019, 09:23:32] • [IP: 31.0.37.***]

Strajkują to im nie powinni za to płacić. Chyba że ktoś celowo im zapłacił za tą szopkę ?

Gość jk • Czwartek [18.04.2019, 09:01:12] • [IP: 37.248.253.***]

Skoro strajk w swoim zalozeniu ma byc uciazliwy dla spoleczenstwa to dlaczego z tego wykluczac nauczyciela? a oni to kosmici?Placi sie za prace a nie prace inaczej nikt nie bedzie pracowal bo i tak dostanie kase.Logiki to tu chyba nie brak.Ale nauczyciel to chcialby nic nie robic ale kase brac, tego to jeszcze nigdzie nie grali.

Gość • Czwartek [18.04.2019, 08:54:52] • [IP: 185.13.106.***]

PIS IM DA KOPA W DUPĘ I PA PA!!

Gość • Czwartek [18.04.2019, 08:49:07] • [IP: 176.221.123.***]

Zachowanie nauczycieli jest zle zabrneli w slepom uliczkę a jak jeszcze uda się przeprowadzić matury to mogą sobie strajkowac do wakacji a pieniądze niech im wyplaci pan Broniarz chyba cos odłożył przes te lata bycia szefem zwiazku tylko 14000 tysi co miesiac zresztą pomorze mu pan Setyna kumpel od lat to oni wymyslili plan na wybory zrujnawania pisu kosztem dzieci i rodziców

Gość • Czwartek [18.04.2019, 08:39:00] • [IP: 94.254.224.***]

Dajcie mi bo chce!!

Gość • Czwartek [18.04.2019, 08:38:20] • [IP: 37.47.128.*]

ja na swoim strajkowac nie moge i nikt mi nie zaplaci

Gość • Czwartek [18.04.2019, 08:05:57] • [IP: 157.25.141.**]

Do Gość • Środa [17.04.2019, 16:32:15] • [IP: 178.235.146.***.Każdy mierzy swoja miarą.Wiec jak widać to ty marny nauczycielino masz problem z alkoholem.Nikt za Was nie będzie pracował lenie smierdzące.nie ma to to mojej zgody aby z moich podatków opłacani byli ci marni nauczyciele.Won do roboty.A płacic to niech płaci wam komuch Broniarz razem z Żulem lwowskim

Gość • Czwartek [18.04.2019, 08:04:20] • [IP: 109.243.163.***]

Precz z Karta Nauczyciela.Ustanowić 14, 50 na godzinę i dać im 40 godzinny tydzień pracy.

Gość • Czwartek [18.04.2019, 07:58:25] • [IP: 89.174.73.**]

)d 2012 roku, gdy nauczyciele otrzymali 83 zł podwyżki nie dostali ani grosza. Za rządów PiS wywalczyli już trzy podwyżki i ciągle im mało. Niby z jakiej racji mieszkańcy mają płacić?

Gość • Czwartek [18.04.2019, 07:16:45] • [IP: 188.147.109.***]

Popieram nauczycieli.

Gość • Czwartek [18.04.2019, 06:43:58] • [IP: 176.221.123.***]

Za strajk się nie płaci. Takie jest prawo.

Gość • Czwartek [18.04.2019, 05:17:38] • [IP: 37.47.141.***]

X OPRAWCY CZY WYCHOWAWCY Wreszcie wyszło szydło z worka Dziś to inne i z rozporka Cały kraj jak z rozdzielnika Splugawiony z pod śmietnika. Jakie w kraju nauczanie Takie dziś elity Panie Zerknij chwile na tę młodzież Jak niechlujną noszą odzież. Głowy ciągle na mongoła To o pomstę Boga woła Bóg potrzebny do komuni Ale nie potrzebny w Unii. Nauczyciel, edukator Dziś typowy prowokator Jak wychowasz dziś człowieka Takie jutro na nas czeka. Dziadek

Gość • Czwartek [18.04.2019, 04:19:10] • [IP: 109.243.198.*]

21:47 - I jak można mertorycznie dyskutować z ignorantami? Tacy znają tylko fake newsy, powtarzane bezrozumnie kłamstwa. Pieniądze na" świnie i krowy" będą z BUDŻETU UNII, nie z budżetu państwa - pomyłka w tej kwestii jest testem, kto naprawdę zna dziedzinę o której pisze.Druga sprawa: badania komisji smoleńskiej (w porówn.z pensjami to jakiś promil kosztów), przecież działającej za rządu PO, nie miały finansowania z budżetu państwa. Trzecia kwestia: brak w tym gĺupim poście, będącym całkowicie obok tematu, odpowiedzi na główny zarzut: strajkujący wzięli jako zakładników niewinnych uczniów, swoich uczniów. To haniebne!

ARMIN • Czwartek [18.04.2019, 01:59:20] • [IP: 193.45.39.**]

Prosze bardzo..jestem za tym zeby nauczyciel pracowali po 40 godz w tgodniu...ale!!ZADNYCH wycieczek, wyjazdow, konkursow itp dupereli. WSZYSTKIE ZEBRANIA Z RODZICAMI I RADY PEDAGOGICZNE MAJA sie odybwac w ramach zajec nauczyciela wszkole do godz15:00!! Poza tym nuczyciel MA OBOWIAZEK miec w szkole komputer i drukarke do WLASNEJ dyspozycji. Dodtakowo ZADNYCH telefonow od sluzbowych od rodzciow w weekendy i POZA godzianmi pracy nauczyciela!! Jeszcze jedno...dobrze ktos tu wspomnial..nuczyciel jest od nauki a nie WYCHOWYWANIA!! NAUCZYCIELE JESTESMY Z WAMI!!

Gość • Czwartek [18.04.2019, 01:58:42] • [IP: 31.0.83.**]

A za co? Znowu uprzywilejowani ? Mało mają przywileju: 18 lekcji na tydzień, wiecznie wolne, jakoś inni jak strajkują to nie dostają pieniądze tylko z roboty mogą wylecieć. Tylko sobie zaszkodzą tym strajkiem, bo ludzie się dowiedzieliśmy ile godzin tzn lekcji w tygodniu pracują.

Gość • Czwartek [18.04.2019, 01:34:55] • [IP: 178.238.253.***]

korepetycji*

Gość • Czwartek [18.04.2019, 00:27:37] • [IP: 37.47.136.**]

na tym filmiku ze Szczecinka była nauczycielka która szyderczo uśmiechając się powiedziała maturzystom że pretensje nie do niej tylko do minister Zalewskiej. Tylko że jeśli we wrześniu ta nauczycielka zgodziła się na warunki płacowe i tym samym zgodziła się doprowadzić młodzież do matur więc do czerwca nie ma prawa ich renegocjować. Jeśli nie doprowadza do matur ma obowiązek zwrócić całe wynagrodzenie od września bo nie realizuje umowy zlecenia co więcej ma prawo być pozwana o odszkodowanie za to że to ona zerwała umowę. Nauczyciele nawet nie znają prawa a udają elitę mam nadzieję że ruszą procesy cywilne. Maturzyści przyszli studenci prawa pozywajcie tych" niby" nauczycieli którzy was oszukali.

Gość • Czwartek [18.04.2019, 00:18:49] • [IP: 37.47.165.***]

wyrażanie swoich opinii 5.173.152. nie jest przestępstwem ale właśnie niski poziom edukacji nauczycieli pokazujesz sobą- napisał" jesteście dla mnie" Natomiast bezczelne kłamstwa jak komentarz zwolennika strajków że Solidarność jest bolszewicka to już powinno być ścigane bo to już nie opinia ale zakłamywanie prawdy.

Gość • Czwartek [18.04.2019, 00:16:28] • [IP: 178.238.253.***]

Udzielić korypetycji tym downom a nie uczniom...

Gość • Czwartek [18.04.2019, 00:04:41] • [IP: 37.47.166.***]

ODPOWIEDŹ DLA GOŚCIA ZE ŚRODY Gość • Środa [17.04.2019, 21:37:50] • [IP: 176.221.123.***] (...) Jesteście dla mnie ODPADEM SPOŁECZNYM a nie elitą (...) WIDAĆ, ŻE POZIOM INTELEKTUALNY AUTORA ZBLIŻONY DO WYKŁADZINY... WIDAĆ, NIE UKONCZYŁ ŻADNEJ SZKOŁY

Gość • Środa [17.04.2019, 23:53:40] • [IP: 5.173.152.***]

"Gość • Środa [17.04.2019, 21:37:50] • [IP: 176.221.123.***] Popieram Nauczycieli, którzy opiekowali się dziećmi i sprawili, że egzaminy się odbyły. Reszta do zwolnienia. Nie dość że głupi -dali się zmanipulować politycznie, to jeszcze bez serca -strajk kosztem dzieci, które i tak są zestresowane egzaminami. Jesteście dla mnie ODPADEM SPOŁECZNYM a nie elitą." W normalnym kraju za to co napisałaś byłabyś ścigana z Kodeksu Karnego. Nauczyciel jest funkcjonariuszem publicznym i podlega ochronie.

Gość • Środa [17.04.2019, 23:47:38] • [IP: 77.253.130.**]

Hejterzy odwalcie się od nauczycieli, gdyby nie oni to byście byli ciemnogrodem.

Gość • Środa [17.04.2019, 23:15:43] • [IP: 83.20.239.**]

I okazało się z kim mamy do czynienia. Marni nauczyciele (terroryści) dali się zmanipulować politycznie. Tych marnych pozbyć się bez skrupułów. Dobrych mądrych Nauczycieli - z wynikami (którzy mogą pochwalić się swoimi uczniami absolwentami prestiżowych studiów, naukowcami) premiować nagradzać na równi z lekarzami.

Gość • Środa [17.04.2019, 22:42:29] • [IP: 178.235.146.**]

Niby skończył się komunizm a w dalszym ciągu pewne grupy zawodowe-budżetowe jeszcze głęboko w nim tkwią.

Gość • Środa [17.04.2019, 22:41:29] • [IP: 77.115.21.***]

Mam nadzieję, że za czas strajku nie dostaną ani złotówki, bo niby za co ? przecież nie pracują.

Gość • Środa [17.04.2019, 22:41:13] • [IP: 83.168.86.***]

Do: [IP: 178.238.247.***] Przepraszam do kogo pretensje, kto te" ROZWYDRZONE DZIECIAKI" wychowuje? Szkoła czy RODZICE! Szkoła ma uczyć a RODZICE WYCHOWYWAC dzieci, a nie HODOWAC!

Gość • Środa [17.04.2019, 22:34:20] • [IP: 31.0.70.***]

Zenada ten strajk

Gość • Środa [17.04.2019, 22:28:43] • [IP: 89.64.4.***]

Czytając niektóre komentarze, tracę wiarę w ludzi! To bulwersujące, jak wstrętne opinie wygłaszają. Bez poszanowania niełatwej pracy. Bez poszanowania człowieka. Czego uczą własne dzieci? Oby rykoszetem taki brak szacunku nie wrócił do nich samych. A nauczycielom współczuję, że z takimi Rodzicami muszą współpracować.

Gość • Środa [17.04.2019, 22:27:01] • [IP: 176.221.123.***]

Popieram nauczycieli.

Gość • Środa [17.04.2019, 22:26:04] • [IP: 62.69.231.***]

pieniądze za strajk nie dla nauczycieli, wypłacić rodzicom za urlopy bez płatne będzie sprawiedliwe

Gość • Środa [17.04.2019, 22:22:14] • [IP: 178.235.146.**]

Ciężki orzech do zgryzienia.Ale strajkujący liczyli się z tym że nie dostaną pensji, bo jak to może być w porządku w stosunku do tych co pracują i nie mają możliwości strajkowania.

Gość • Środa [17.04.2019, 21:47:03] • [IP: 95.90.244.**]

"Rząd ma prawo powiedzieć, że nie może podnieść płac o 1000 zł" --- prawo ma, ale nikt w to juz nie wierzy, jezeli przed chwila rzad oglosil wydatki o wiele wieksze (i to nie na tak wazna dziedzine jak edukacja, a na swinie, krowy, blondynki z NBP, rydzyka, misiewiczow, macierewiczow badajacych od 10 lat sztuczna mgle, setki wlasnych wiceministrow, szarancze obsiadajaca spolki skarbu panstwa, itp itd) - nawet nauczyciel ma swoje granice dawania sie robic w balona.

KC • Środa [17.04.2019, 21:45:37] • [IP: 178.238.247.***]

ZA SZKOŁĄ NIE PRZEPADAŁAM ALE POPIERA STRAJK NAUCZYCIELI NIECH NIE ODPUSZCZĄ ANI GROSZA BO UCZYĆ NIE WSZYSTLIE ALE WIĘKSZOŚĆ ROZWYDRZONYCH DZIECIAKÓW TO TRZEBA MIEĆ" ZDROWIE" ".

Gość • Środa [17.04.2019, 21:37:50] • [IP: 176.221.123.***]

Popieram Nauczycieli, którzy opiekowali się dziećmi i sprawili, że egzaminy się odbyły. Reszta do zwolnienia. Nie dość że głupi -dali się zmanipulować politycznie, to jeszcze bez serca -strajk kosztem dzieci, które i tak są zestresowane egzaminami. Jesteście dla mnie ODPADEM SPOŁECZNYM a nie elitą. Na szczęście nie wszyscy. Dziękuję tym, którzy nie dali się zmanipulować. Wiem, że to było trudne.

Gość • Środa [17.04.2019, 21:37:22] • [IP: 95.90.244.**]

"Nikt strajku nie neguje, neguje się czas, w którym on aktualnie jest i sposób przeprowadzenia. Tu dzieci, młodzież i rodzice są zakładnikami czyli krótko mówiąc jest to terror" ----- jasne, powinni strajkowac w wakacje i brac za zakladnikow wlasne zwierzeta domowe, to wtedy rzad by sie napewno pochylil nad ich ciezkim losem. Otoz nie, nauczyciele nie sa idiotami - co za niespodzianka!!

Gość • Środa [17.04.2019, 21:27:49] • [IP: 176.221.122.*]

A JAKIE ATRAKCJE DLA DZIECI MAGISTRAT ZAPEWNIA NA CAS STRAJKU ?? W SZCZECINIE MOZNA ZA 1 ZL ZWIEDZAC MUZEA---A U NAS CO NA CZAS STRAJKU?! TAK JAK NA FERIE NIC?!!

Gość • Środa [17.04.2019, 21:21:58] • [IP: 176.221.122.***]

NO i trzeba w końcu zając się swoją latoroślą. Najlepiej kaskę przytulić. Tu 500+ tam zasiłeczek, a to mamusia samotna przez 4 latka itd.. i jeszcze emeryturkę dostanie, dzieciaki małe po 10 godzin w przedszkolu a mamusia na plaży tyłeczek opala. A wiecie państwo, że gdyby zweryfikować rodziców niepracujących co oddają do przedszkola to skończył by się problem z brakiem miejsc. Jesteście żałośni gdy wylewacie jad na nauczycieli. Każdy ma prawo do godności nawet nauczyciele. A gro rodziców (nie wszyscy oczywiście) jest nieudolne wychowawczo, przestańcie hodować dzieci a zacznijcie wychowywać. Nikt za Was tego nie zrobi.

Gość • Środa [17.04.2019, 21:20:06] • [IP: 176.221.122.*]

CZASAMI MYSLE ZE NAUCZYCIELE UWAZAJA SIE ZA SAMEGO BOGA. SKONCZYLI STUDIA TO SA WAZNIEJSI NIZ SAMI RODZICE, DZIECI KTORYCH UCZA. INNI LUDZIE PRZECIEZ NIE SA GLUPI, KAZDY SKONCZYL SZKOLE, MA STAZ ZAWODOWY, COS W ZYCIU OSIAGNELI, DOROBILI SIE, POZAKLADALI RODZINY------NIE W KAZDYM DOMU JEST PATOLOGIA. I RODZICE UCZA TEZ SWOJE DZIECI KULTURY OSOBISTEJ, ZASAD DOBREGO ZACHOWANIA, TOLERANCJI. SZKOLA POWINNA TE ZASADY ROZWIJAC, W KLASIE DBAC O TO ABY BYLA ZGRANA, ZEBY DZIECI SOBIE WZAJEMNIE POMAGALY I ROBILY COS WSPOLNIE, BEZ PONIZANIA, WYZWISK...NIE TYLKO RODZICE UCZA, SZKOLA TEZ----??

Gość • Środa [17.04.2019, 21:17:01] • [IP: 91.43.176.***]

Do gościa Gość • Środa [17.04.2019, 19:57:00] • [IP: 95.90.244.**] który nic nie rozumie. Gości, poniżej jest piękny i mądry post nauczyciela Gość • Środa [17.04.2019, 20:08:08] • [IP: 88.156.206.***] PRZECZYTAJ ale ze zrozumieniem, mam nadzieję, że potrafisz. Druga sprawa, aktualny strajk nie jest strajkiem tylko metodą do wprowadzenia chaosu i a nawet i przede wszystkim metodą do obalenia legalnie wybranego demokratycznego obecnego rządu!! Nikt strajku nie neguje, neguje się czas, w którym on aktualnie jest i sposób przeprowadzenia. Tu dzieci, młodzież i rodzice są zakładnikami czyli krótko mówiąc jest to terror! Chcą strajkować -maja prawo zatem, niech strajkują w wakacje! Bedzie to legalny strajk bez zakładników!

Gość • Środa [17.04.2019, 21:14:15] • [IP: 178.238.253.***]

To polityka PiSuaru doprowadziła nas do nienawiści, hejtu i obludy. Po śmierci Adamowicza, przyszedł czas na szydzenie z nauczycieli i nazywając nieróbkami. Nie oceniaj książki po okładce, zacznij od siebie, co siejesz, to zbierasz'.

Gość • Środa [17.04.2019, 20:49:32] • [IP: 176.221.123.**]

Kasta nauczycieli z premedytacją domaga sie podwyżek kosztem dzieci-to bandytka!! bezwzględni wrogowie niewinnych dzieci-powinni ponieść karę!!zniszczyli godność i autorytet-stracili rozum.

Gość • Środa [17.04.2019, 20:43:49] • [IP: 176.221.122.*]

ILU NAUCZYCIELI PODCZAS STRAJKU PRZEBYWA W SZKOLE----CO ROBIA ?? SPRAWDZAJA KARTKOWKI CZY PRZYGOTOWYWUJA SIE DO LEKCJI ? ? ?

Gość • Środa [17.04.2019, 20:42:42] • [IP: 109.243.198.*]

19:52 -powtarzam, uczniowie nie sa niczemu winni, a to oni mają czy mieli STRACIĆ ROK wskutek niezdania egz.gimnazjalnych, nieuzyskania promocji klas IV (to jest aktualne w kwietniu, bez rady ped.za tydzień nie beda mieli promocji i matur), wskutek odstąpienia od matur przez nauczycieli.Rząd ma prawo powiedzieć, że nie może podnieść płac o 1000 zł, budżet ma granice- to b.duża podwyżka - ale są w trakcie podwyżki o kilkaset zł. To uczniowie są zagrożeni - tego w historii Polski jeszcze nie było. Gardzę takimi strajującymi. Wg logiki strajkujących i lekarze, i pielęgniarki mogą uczynić to z chorymi - niech cierpią, umierają, to by była wina rządu, gdyby nie doszło w strajku sł.zdrowia do porozumienia. Nauczyciele, hańba tak strajkować! Nie przypadkiem są kraje, gdzie jest zakaz strajku nauczycieli.

Gość • Środa [17.04.2019, 20:20:07] • [IP: 62.69.241.***]

nie pracujmy tylko wszyscy strajkujmy a urząd miasta 5000 złotych nam zapłaci jak ma dla nauczycieli to dla nas też!!

Gość • Środa [17.04.2019, 20:18:36] • [IP: 176.221.122.**]

POPIERAM NAUCZYCIELI!!

Gość • Środa [17.04.2019, 20:16:26] • [IP: 62.69.203.***]

No niestety trzeba dni strajkowe traktować jako urlop bezpłatny!!

Gość • Środa [17.04.2019, 20:09:38] • [IP: 195.181.136.***]

Za strajk nauczyciel nie powinni dostac zapłaty, rodzice musza brać bezpłatne urlopy by być z dziećmi w domu , im nikt niezaplaci za te dni. To sa smiechy. Ludzie pracuje po 40 godzin tygodniowo i mają mniejsze wynagrodzenie jak nauczyciele za 18 godzin.. Dzieci zamiast się uczyć siedzę w domu, może chodzi o to żeby w naszym kraju znowu było więcej analfabetów. Jak nie strajkuja służba zdrowia to teraz nauczyciele. Weźcie się wreszcie do roboty, bo chyba macie za dobrze.

Gość • Środa [17.04.2019, 20:08:08] • [IP: 88.156.206.***]

Każdy chce godnie zarabiać. Nauczyciele też powinni. Sama byłam nauczycielem i przyznaję szczerze, dochód jest żaden ale.. I tu trzeba iść za ciosem - nigdy się nie narobilam. Czas na zmiany. Chcecie godnej PLACY? UCZCIWIE pracujcie. Niemcy maja 40 godzinny tydzień pracy. W szkole są 35 godzin a 5 godzin maja wolne i są one przeznaczone na przygotowanie do zajęć. Uczciwe. I sami przyznajcie, wiecej tygodniowo nie poświęcacie!! Ilu Z Was szanowni Państwo Nauczyciele rejestruje działalność gospodarczą udzielając korepetycji i uczciwie płaci podatki. TO MAŁE MIASTO. Więc uczciwie do pracy i wtedy uczciwy zarobek. Tysiące zawodów wymaga doksztalcania, są stresujące a i wiele z nich wymaga narażania życia. A Wasz PRZEWODNICZĄCY ma całkiem niezły dochód, gra Wami swoją polityczna grę i chyba mało interesuje go czy dostaniecie wynagrodzenia. Obudźcie się!!

Gość • Środa [17.04.2019, 20:02:13] • [IP: 5.173.128.***]

Cały ten strajk ciągnie za sznurek PO

Gość • Środa [17.04.2019, 20:00:50] • [IP: 95.90.244.**]

"Gdyby protestowali również za PO, to jak najbardziej popierałbym ten strajk, a tak?Zwykłe pacynki w rękach opozycji" ---- coz, PO rzadzilo w czasach gdy cala EU byla w kryzysie, a nie jak teraz, ze na kazda swinie i krowe jest kasa, ale na ludzi majacych wychowac przyszlosc Polski juz nie - hanba!

Gość • Środa [17.04.2019, 19:57:00] • [IP: 95.90.244.**]

"DOBRZE ZA CO MAJĄ NIBY DOSTAĆ KASĘ ZA TO ŻE ZA ZAKŁADNIKÓW SŁUŻY IM MŁODZIEŻ LUB DZIECI W ŻYCIU NA ZACHODZIE BYŚCIE JUŻ DAWNO NA ZBITY RYJ POLECIELI DO ROBOTY A NIE GŁUPA PALICIE" ------ chyba masz na mysli Rosje albo Chiny, bo jak jest strajk we Francji albo w Niemczech to WSZYSTKO STOI i nie ma zmiluj, rzad nie ma szansy palic glupa jak nasz w sprawie nauczycieli, a zwiazki zawodowe sa prawdziwa sila i na biezaco dbaja o prawa pracownika, nie to co ta dzisiejsza parodia" PiSsolidarnosci".

Gość • Środa [17.04.2019, 19:52:52] • [IP: 95.90.244.**]

"Strajk jest wielkim błędem, nie wolno brać jako zakładników własnych uczniów.", taaa, jasne, czyli morda w kubel i nie wychylac sie w ogole, bo jakby strajk byl w weekendy albo poza czasem egzaminow, to by sobie mogl byc, i nawet by sie TVPiS nie zajaknal o nim miesiacami, tak jak teraz prezes nawet nie raczyl cokolwiek wspomniec o strajku, tylko wymysla na sile tematy zastepcze typu przyjecie euro, ktorego i tak bez zgody PiS nie bedzie, bo trzeba by zmienic konstytucje. Pozatym to rzad doprowadzil do tej sytuacji dajac propozycje w stylu" pracujcie wiecej, to wam obnizymy stawke za godzine, ale w sumie zarobicie wiecej". No super.

Gość • Środa [17.04.2019, 19:24:03] • [IP: 176.221.122.**]

Ten chory strajk to żenada. Wybierajac ten najgorszy moment kiedy są egzaminy ci sobie strajkuja, gdzie nawet tego u nas w mieście nie widzę. Jest sobie wolne, a ci pracujący nie mają z kim zostawić dzieci. Dzisiaj w pracy byłem świadkiem kiedy to rodzice przychodzili z dzieciakami i musieli pracować. Nauczyciele nie zdają sobie sprawy W jakiej sytuacji postawili innych ludzi którzy ciężko pracują za marne grosze.

Nauczyciel z Niemiec • Środa [17.04.2019, 19:23:05] • [IP: 87.154.82.***]

Zwiazek zawodowy ktory w chodzi w spor ze swoim pracodawca jest zobowiazany do wyplaty wynagrodzenia strajkujacym z wlasnych przeznaczonych na ten cel funduszy. Tak jest na calym swiecie. Tylko Polacy tego nie rozumia.

Gość • Środa [17.04.2019, 19:21:55] • [IP: 37.47.147.***]

Żadnej pensji za czas strajku, rodzice muszą kombinować żeby się zajmować dzieckiem. Chyba wiedzieli na co się piszą. Coś za coś. Chcą zyskać muszą teraz trochę pocierpiec

Gość • Środa [17.04.2019, 19:10:46] • [IP: 5.173.152.***]

Może prokuratura i policja w Świnoujściu wzięłyby się za piszących obraźliwe i wulgarne komentarze na nauczycieli. Nauczyciel na mocy przepisów prawa jest funkcjonariuszem publicznym, którego obrażanie wyczerpuje znamiona przestępstwa na podstawie przepisów Kodeksu Karnego.

Gość • Środa [17.04.2019, 19:05:59] • [IP: 178.238.250.**]

Wiecie, że część nauczycieli strajkuje będąc na zwolnieniach lekarskich związanych z" opieką nad chorym dzieckiem"? W ten sposób chcą zminimalizować niekorzystne dla siebie skutki finansowe strajku. Dobre, co ?

Gość • Środa [17.04.2019, 18:42:21] • [IP: 95.90.244.**]

Nauczyciele strajkujac daja swoim uczniom lekcje o tym jak walczyc o swoja godnosc, wiec JAK NAJBARDZIEJ powinni dostac wynagrodzenia za strajk, a nawet i premie. Sa wazniejsze dla zycia spolecznego lekcje niz alfabet czy matematyka. Solidarnosc, wspolne dzialanie i odwaga cywilna do powiedzenia NIE zgnilej moralnie, skorumpowanej wladzy - to sa wartosci, na ktorych zawsze wygrywalismy jako Narod i tego ucza nas dzisiaj nauczyciele. Material spokojnie odrobia z dziecmi rodzice, a jezeli rodzice nie maja takiej mozliwosci, bo im praca w tym przeszkadza, to jak to ktos nizej o nauczycielach napisal:" mogli wybrac inna prace".

Gość • Środa [17.04.2019, 18:28:16] • [IP: 176.221.123.***]

urząd miasta musi powiększyć parking plac mickiewicza

Gość • Środa [17.04.2019, 18:26:37] • [IP: 176.221.122.***]

DOBRZE ZA CO MAJĄ NIBY DOSTAĆ KASĘ ZA TO ŻE ZA ZAKŁADNIKÓW SŁUŻY IM MŁODZIEŻ LUB DZIECI W ŻYCIU NA ZACHODZIE BYŚCIE JUŻ DAWNO NA ZBITY RYJ POLECIELI DO ROBOTY A NIE GŁUPA PALICIE

Gość • Środa [17.04.2019, 18:24:29] • [IP: 109.196.114.*]

POłowa pedagogów nie potrafi poprawnie wymawiać słowa WZIĄĆ i WYLĄĆZAM o czym świadczą nasze dzieci.Śmiejecie sie z ortografów ludzi nie wykształconych a sami jesteście niczym banda baranów która nie potrafi merytorycznie rozmawiać i przekonywać ludzi.O jakim wy wykształceniu mówicie.MGR to szczyt waszej wiedzy niejednokrotnie kupowanej za łapóki i nabywanej przez odbyt.Co mają powiedzieć profesorowie doktorzy albo ludzie nauki i medycyny którzy tymi waszymi magisterkami mogą sobie pupę podetrzeć.Ja mam wykształcenie średnie i jestem energetykiem.Zarabiam ok 7 tys netto bo pracuję i uczę się cały czas czegoś nowego.Jak wam nie pasuje ta wasza pensja to zmieniać pracę i wykazać się w innym zawodzie.Pieniędzy na rynku jest w brud ale trzeba się po nie schylić.Problem w tym że wy schylać się nie chcecie albo nie potraficie.Połowa nauczycieli to banda komuchów po znajomościach a nie pedagodzy z powołania.Dla was powołaniem była miedzynarodówka sierp imłot.Zero szacunku!!

Gość • Środa [17.04.2019, 18:24:08] • [IP: 178.238.253.***]

Pamiętajcie na zawsze i na wieczność, jaki pan, taki kram.

Gość • Środa [17.04.2019, 18:20:10] • [IP: 109.243.198.*]

Strajk jest wielkim błędem, nie wolno brać jako zakładników własnych uczniów. Honor nauczycieli ocalili ci nauczyciele, którzy nie strajkują.Wśród strajkujących jest duża rozmaitość postaw, od" zawodowych " przeciwników władzy (nauczyciele w większości są lewicowi), po jej zwolenników, ale uwiedzionych wizją końca pauperyzacji zawodu, a są też neutralni politycznie ale i naiwni w odczytywaniu tejże polityki (w tym Broniarza biorący za anioła światłości, kiedy ten jest uśpionym komuchem budzącym się do walki z prawicą, bo zignorował zamach na nauczycieli z czasów rządów PO w postaci odebrania im wcześniejszych emerytur i nałożenia pracy za darmo jako godzin karcianych).Płacenie za strajk byłoby dalszym pogrążaniem nauczycieli.

Gość • Środa [17.04.2019, 17:58:08] • [IP: 176.221.123.**]

w innych miastach podczas egzaminów strajkujący nauczyciele nie mogą przebywać na terenie szkoły ciekawe jak u nas

Gość • Środa [17.04.2019, 17:52:13] • [IP: 77.252.46.**]

Zero pieniędzy - one należą się człowiekowi pracującemu a nie osobą które strajkują na dwie zmiany - dość tej zenady i kpiny z dzieci i ich rodziców.

Gość • Środa [17.04.2019, 17:45:12] • [IP: 178.238.254.***]

To chyba jakiś żart!! Jak zapłacić... Za picie kawy... Rodzice musieli płacić za dodatkowo zatrudnione opiekunki i iść na zwolnienie na opiekę za którą ucieto im pensje (dostali 80 %wynagrodzenia) a oni dostaną kasę... Kpina po porostu kpina

Gość • Środa [17.04.2019, 17:19:51] • [IP: 176.221.123.**]

Nauczyciele dali popis swojej inteligencji wykonując żenujące i gorszące -śpiewające występy.Grając dziećmi w czasie egzaminów skompromitowali się całkowicie.Wstyd!!Zero kasy!!-niech Broniarz da im ze swojego majątku.

Gość • Środa [17.04.2019, 17:19:29] • [IP: 31.0.44.***]

Kto Bedzie nadrabial zaległości z tymi dziecmi, gdy już strajk dobiegnie końca? Czy my rodzice mamy całymi wieczorami (po dniu ciężkiej pracy)siedzieć z dziećmi nad książkami, bo Pani będzie chciała nadrobić materiał? Jak przygotowani pójdą uczniowie klasy trzeciej do klasy czwartej, gdzie jest ogromny skok w poziomie nauczania ? My rodzice będziemy musieli uczyć dzieci za nauczycieli! NIE POPIERAM STRAJKU...już nie

Gość • Środa [17.04.2019, 17:12:52] • [IP: 176.221.123.**]

A przed Krakowskim urzędem miasta stanął automat przyjmujący plastikowe butelki za gotówkę

Gość • Środa [17.04.2019, 17:12:40] • [IP: 37.47.142.***]

Darmozjady to teraz wszyscy niech wyjda na ulice bo chca wiecej !! zadnych pieniedzy dla nie robow jak sie nie podoba do helmuta kible sprzatac !!

Gość • Środa [17.04.2019, 17:11:21] • [IP: 62.69.253.***]

najlepsi są ci pisowscy hejterzy którzy plują na nauczycieli że chcą godnie zarabiać za swoją pracę (nauczyciel nie może zarabiać tyle co ktoś na stanowisku nie wymagającym wykształcenia itp.) ale nie przeszkadza im rozdawnictwo naszych pieniędzy w inny sposób... Przede wszystkim powinny w budżecie znaleźć się pieniądze za pracę a nie tylko za posiadanie dzieci! Zresztą te 500 można jeszcze podzielić...

Gość • Środa [17.04.2019, 17:09:51] • [IP: 176.221.123.**]

P R O S Z Ę NA TERENIE URZĘDU MIASTA DOROBIĆ MIEJSC POSTOJOWYCH DLA PRTENTÓW JEST O DUŻO ZA MAŁO

Gość • Środa [17.04.2019, 17:05:25] • [IP: 176.221.123.**]

ONI CHCĄ 1000ZŁ PODWYŻKI OD PODSTAWY PLUS PODWYŻKĘ ZA POSZCZEGÓLNE DODATKI

Gość • Środa [17.04.2019, 17:02:34] • [IP: 176.221.123.**]

ONI CHCĄ 1000ZŁ PODWYŻKI OD PODSTAWQY PLUS PODWYŻKĘ ZA POSZCZEGÓLNE DODATKI

Gość • Środa [17.04.2019, 16:50:32] • [IP: 62.69.251.***]

strajkują nauczycielki-żony wojskowych i milicjantow, a oni juz przeciez dostali podwyzki !

Gość • Środa [17.04.2019, 16:50:29] • [IP: 80.245.190.***]

Zawiescie strajk na czas matur a większość będzie was szanować i popierać

Gość • Środa [17.04.2019, 16:42:55] • [IP: 37.8.230.***]

Pan S. niech zrobi na siebie konkurs czy mieszkańcy chcą aby tu jeszcze urzędował.Najpierw samemu trzeba żyć w zgodzie z prawdą a dopiero innych oceniac.

Gość • Środa [17.04.2019, 16:42:49] • [IP: 178.235.146.***]

Do IP: 81.97.5. Popieram twoją decyzję!! Po co masz infekować nauczycieli intelektualnym smrodem z twojej ręki!! Z gramatyką też masz problem - kandydacie na przewodniczącego maturalnej komisji!!

Gość • Środa [17.04.2019, 16:40:21] • [IP: 176.221.123.**]

Gdyby protestowali również za PO, to jak najbardziej popierałbym ten strajk, a tak?Zwykłe pacynki w rękach opozycji, dające zły przykład dzieciom.Wstyd.

Gość • Środa [17.04.2019, 16:32:15] • [IP: 178.235.146.***]

Panie Prezydencie, jeżeli jest możliwość finansowej pomocy strajkującym nauczycielom i Rada Miasta taką decyzję podejmie, to naprawdę należy zlekceważyć wpisy prymitywnej szczujni, dla której butelka piwa jest ważniejsza niż dobre wychowanie własnego dziecka. Oczywiście dzieci temu nie są winne!! W takim, na wpół zdegenerowanym domowym ognisku, po prostu żyją! Mam nadzieję, że w końcu wszyscy, którym naprawdę zależy na rozwoju Polski, usiądą i zaczną rozmawiać o prawdziwych reformach w oświacie. Jaskółka optymizmu już się pojawiła, zniknął odpychająco - ironiczny uśmiech pani Minister!! Należy też zapytać centralnych decydentów, do jakich szkół chodzą ich dzieci ?? Prawdopodobnie do prywatnych z dobrze opłacanymi nauczycielami!!

Gość • Środa [17.04.2019, 16:29:42] • [IP: 91.43.176.***]

do Rodzic • Środa [17.04.2019, 15:53:49] • [IP: 81.97.5.***] Brawo i nie mówimy dzień dobry, miłego dnia, do widzenia itd. Niech poczują, że sa marginesem społecznym!

Gość • Środa [17.04.2019, 16:26:17] • [IP: 91.43.176.***]

Do Gość • Środa [17.04.2019, 15:13:43] • [IP: 176.221.122.***] Po 1) Trzeba było uczyć się dobrze i zdać wszystkie egzaminy na najwyższym poziomie to byś dzisiaj nie był/a pseudo nauczycielem. Po 2) Dlaczego siedziałeś/aś cicho i nie strajkowałeś/aś przy rządzie PO-PSL. Odpowiedz na te dwa pytania. My jako normalne społeczeństwo znamy odp. na powyższe ale chcemy usłyszeć od pseudo nauczyciela.

GośćDS • Środa [17.04.2019, 16:18:43] • [IP: 176.221.122.***]

LUDZIE Z MAŁYMI MÓZGAMI CZYLI MAŁO INTELIGENTNI JAK ZWYKLE OBRAŻAJĄ LUDZI KTÓRYM DO PIĘT NIE DORASTAJĄ

Gość • Środa [17.04.2019, 16:08:09] • [IP: 31.11.131.**]

Spoko wodza! Broniarz w najbliższy piątek lub zaraz po świętach pęknie i się podda. Tym bardziej że, jak ćwierkają wiewiórki w parku zdrojowym w Ś-ciu samorządy w całym kraju które zapłacą za strajk nie dostaną subwencji oświatowej za 2019 r od rządu i będzie po ptokach, - czyli po strajku nauczycieli.

Gość • Środa [17.04.2019, 16:03:49] • [IP: 176.221.123.**]

CZY JACYŚ NAUCZYCIELE WYKAZUJĄ POBIERANĄ GOTÓWKĘ ZA KOREPETYCJĘ - KONIECZNIE TRZEBA ICH OFISKALIZOWAĆ

Gość • Środa [17.04.2019, 15:59:10] • [IP: 176.221.123.**]

dlaczego strajkują w szkole - wygonić ich przed szkołę lub wyznaczyć jakieś miejsce najlepiej u tego do którego maja pretensje a nie okopować szkoły- EMERYCI PO TYLU LATACH PRACY DOSTAJAĄ 1000zł emerytury na miesuiąc a oni chcą po 1000zł podwyżki na co miesiąc S K A N D A L - S K A N D A L niech pracują jak inni po 40godzin w tygodniu w SWOIM MIESCU PRACY a nie zasłaniają się bajkami że oni biorą prace do domu TO ZABRONIONE PRZEZ KODEKS PRACY

Rodzic • Środa [17.04.2019, 15:53:49] • [IP: 81.97.5.***]

Od dziś niepodajemy nauczycielą ręki!

Gość • Środa [17.04.2019, 15:52:17] • [IP: 81.97.5.***]

POlityczni nauczyciele na zbity pysk wywalić. Za co wynagrodzenie dajecie nierobą co? Nie ma pracy nie ma płacy!

Gość • Środa [17.04.2019, 15:45:26] • [IP: 178.238.253.**]

dotację na oswiatę pogieło cie chyba, tylko o szmal na pensje, nie pracują nie ma wynagrodzenia!

Gość • Środa [17.04.2019, 15:36:36] • [IP: 37.47.141.***]

Gdyby samorząd chciał coś zapłacić to musi po równo zapłacić i tym co strajkują i tym co nie strajkują czyli ci do nie strajkują będą do przodu. Po drugie wszelkiego rodzaju premie czy nagrody zostaną podważone w stosunku do nauczycieli którzy odeszli od swoich obowiązków. Nie należy się nagroda w tym roku a każda odmowa pracy przez nauczyciela jest odnotowana przez dyrektora i jest dowodem.

Gość • Środa [17.04.2019, 15:32:38] • [IP: 2.108.164.*]

Słuszna decyzja! Nauczyciele walczą o godne zarobki a strajk to jedyne wyjście. Cieszę się że władze miasta wspierają nauczycieli!

Gość • Środa [17.04.2019, 15:32:18] • [IP: 37.47.141.***]

- Tato co będzie z moją maturą? - To nieważne, ważne żeby przez strajk obalić PiS - odpowiada ojciec.

Gość • Środa [17.04.2019, 15:27:20] • [IP: 5.173.136.**]

Jestem mamą dwójki dzieci w tym jednego przedszkolaka i ucznia szkoły podstawowej. Rozumiem postulaty nauczycieli. Jak czytam komentarze na ich temat to mi wstyd za anonimowych hejtrow. Poziom niektórych komentarzy jes tak żenujący że koncze czytać w połowie wypowiedzi. Nauczyciele życzę Wam powodzenia i wytrwałości. W naszym mieście niestety nie jesteście i nie będziecie doceniani.

Gość • Środa [17.04.2019, 15:16:16] • [IP: 188.146.167.***]

DRODZY CZŁONKOWIE ZNP JEŚLI ZAGRACIE KARTĄ LICEALISTÓW W MAJU TO RODZICE Z PEWNOŚCIĄ ZASTOSUJĄ SIĘ DO" Art. 415 Kodeks cywilny (KC). Kto z winy swej wyrządził drugiemu szkodę, obowiązany jest do jej naprawienia." RODZICE PONOSZĄ KOSZTY WASZEJ POLITYCZNEJ ROZGRYWKI.

Gość • Środa [17.04.2019, 15:13:43] • [IP: 176.221.122.***]

Ja zarabiam 1900 u uzersm się z dziećmi które często wyzywają i pyskuja do nauczyciela.O chamstwie rodziców nie wspomnę.Wchodzac do szkoly nawet dzień dobry nie powiedzą.O innym chamstwie nie wspomnę.

Gość • Środa [17.04.2019, 15:08:40] • [IP: 37.248.250.*]

WOLAŁBYM ŻEBY MIASTO ZAŁATAŁO DZIURY NA DROGACH W CENTRUM I DZIELNICY NADMORSKIEJ. Nauczyciele ciężko nie pracują, do tego i wiele mniej godzin pracy mają. Ten strajk to żenada

Gość • Środa [17.04.2019, 15:06:52] • [IP: 176.221.122.**]

jaka praca taka płaca za POlityczne zagrywki dziećmi WSTYD!!

Gość • Środa [17.04.2019, 15:03:12] • [IP: 91.43.176.***]

Teraz każdy uczeń, który pobiera korepetycje niech bierze rachunek i wysyłac do Żmurka o zwrot poniesionych kosztów. Nauczyciele z powołania to byli przed wojna i w czasie wojny. Teraz to pseudo nauczyciele i własnie teraz cała Polska o tym przekonała się. Wszystkich na bruk albo zbierac papierki na chodnikach i trawnikach. Zero tolerancji dla nierobów co zwia sie pseudo nauczycielami!

Gość • Środa [17.04.2019, 15:02:34] • [IP: 176.221.122.***]

Proszę nie posyłać dzieci do szkoły Można uczyć samemu w domu Ja bym nierobom i tym okropnym nauczycielom jak się mówi nie dała dziecka pod opiekę szkoły.Wstyd rodzice dawać dzieci w takie rece.

Gość • Środa [17.04.2019, 14:51:08] • [IP: 176.221.122.***]

Komuszki wspierają komuszków. To zawsze będzie jedna klika !

Gość • Środa [17.04.2019, 14:44:18] • [IP: 193.43.77.***]

Zapłata za niewykonaną Prace to skandal trzeba złożyć doniesienie o możliwości popełnienia przestępstwa na Pana Prezydenta.

Gość • Środa [17.04.2019, 14:38:23] • [IP: 178.238.251.***]

BRAWO!! DLA MIASTA!! TAK TRZYMAĆ!! MUREM ZA NAUCZYCIELAMI !! W KOŃCU WALCZĄ TEŻ ABY SAMORZĄDY DOSTAWAŁY WIĘKSZĄ DOTACJĘ NA OŚWIATĘ!!

Gość • Środa [17.04.2019, 14:36:51] • [IP: 77.115.21.***]

Żadnych pieniędzy za nieróbstwo !! To ja musiałam opłacić opiekunkę, bo nie mam co zrobić z dziećmi. Zapłata jest za wykonywaną pracę a nie siedzenie, picie kawki i latanie po mieście. Wrrr

Gość • Środa [17.04.2019, 14:36:18] • [IP: 92.42.116.***]

Zadnych podwyzek dla nierobow

Gość • Środa [17.04.2019, 14:34:41] • [IP: 157.25.141.**]

Żmurek nawet nie myśl o tym? Nierobom sie nie płaci.Chyba że chcesz mieć problem z Regionalną Izba Obrachunkową.

Gość • Środa [17.04.2019, 14:13:10] • [IP: 62.69.254.**]

Zero kasy za strajk!

Gość • Środa [17.04.2019, 14:10:21] • [IP: 176.221.123.*]

Bardzo dobry temat dla wszystkich frustratów :-) którzy wylewają swoją żółć w poniższych komentarzach. Gdyby to" oni"strajkowali o swoje prawa, na pewno nie pisaliby w tym tonie. Przykra zaściankowa, polska, szlachetna rzeczywistość.

Gość • Środa [17.04.2019, 14:09:55] • [IP: 178.238.246.***]

Jaki to porządek, czy bałagan - SAMORZĄD finansuje strajkujących nauczycieli? SKANDAL, by oficjalnie SAMORZĄD popierał OPOZYCJĘ przeciwko RZĄDOWI. To nie jego rola. Zasada jest taka - KTO NIE PRACUJE, TEN NIE OTRZYMUJE WYNAGRODZENIA...

Gość • Środa [17.04.2019, 13:52:10] • [IP: 94.240.40.**]

To oburzające, mogą sobie strajkować ale dlaczego nie prowadzą lekcji z uczniami ? Czy nauczyciel powinien zarabiać więcej niż pracownik portowy (co ma niebezpieczna pracę), lub pracownik z sektora budowlanego, marynarz, kucharka, kierowca...? Sami sobie odpowiedzcie na pytanie mieszkańcy (ale nie nauczyciele) Każdy z nas ciężko pracuje na wypłatę. Ale my nie mamy przedłużonych świąt, wolnych wakacji, ferii i nie możemy dorabiać na korepetycjach. Nie wszyscy tez mamy wolne weekendy. Więc co ? Naprawdę tacy jesteście pokrzywdzeni ??!!

Gość • Środa [17.04.2019, 13:32:40] • [IP: 188.146.59.***]

Jak nie popieracie to się dorzucajcie nauczyciela do pensji a nie marudzicie!!

Gość • Środa [17.04.2019, 13:21:42] • [IP: 185.210.39.**]

Super! Plażują, leżakują, ogródki kopią - a kasa leci :(

Gość • Środa [17.04.2019, 13:19:18] • [IP: 5.174.88.**]

Nie kosztem dzieci, za dezorganizację i zamęt, nie należy im się wypłata.

Gość • Środa [17.04.2019, 13:17:20] • [IP: 79.140.194.**]

Do roboty sie brac, z nie POpierac, w polityke sie zabawiaja, zamiast dzieci uczyc !! o pensji.

Gość • Środa [17.04.2019, 13:16:45] • [IP: 185.210.36.***]

Najbiedniejsze miasto w Polsce Świnoujście oczywiście się nie będzie solidaryzować z nauczycielami. Biedaczki.

Gość • Środa [17.04.2019, 13:08:37] • [IP: 37.47.170.**]

MY nauczyciele jesteśmy ELITĄ tego miasta! dlatego powinniśmy zarabiać godne pieniądze! tak dziś usłyszałem od strajkującej nauczycielki :)

Gość • Środa [17.04.2019, 13:07:54] • [IP: 188.146.167.***]

PODOBNO STRAJKUJĄCY NAUCZYCIELE SIĘ WYKRUSZAJĄ. ZAPADAJĄ NA DZIWNĄ ODMIANĘ GRYPY I MUSZĄ BRAĆ L4. MAM NADZIEJĘ ŻE ZUS SIĘ TYM ZAINTERESUJE. DRODZY NAUCZYCIELE DALIŚCIE SIĘ WCIĄGNĄĆ W GIERKI POLITYCZNE. RODZICE WAM TWGO NIE ZAPOMNĄ.

Gość • Środa [17.04.2019, 13:05:52] • [IP: 83.11.231.**]

NO TO WSZYSCY STRAJKUJMY, BĘDĄ NAM PŁACIC A ROBOTY ZERO, CO TO ZA PRZYWILEJE, ŁAŻĄ PO MIESCIE JAK SWIETE KROWY, POPIJAJĄ KAWKI A WY ZAPIEPRZACIE I JESZCZE NA NICH IDZIE Z NASZYCH PODATKÓW, BESZCZELNOSC, POWINNO BYC JAK RZĄD ZADECYDOWAŁ A NIE KAŻDY UJ NA SWÓJ STRÓJ,

Gość • Środa [17.04.2019, 13:04:23] • [IP: 37.47.148.**]

Panie Prezydencie... Skoro nauczyciele strajkujący dostaną 100% wynagrodzenia za niewykonywanie swojej pracy to ja się pytam co z pracownikami, którzy sumiennie podchodzą i wykonują swoją pracę... Może nas odpowiednio wynagrodzić bo gdyby nie my to żadne dziecko nie miałoby w czasie strajku opieki i wyżywienia w placówkach oświatowych.

Gość • Środa [17.04.2019, 13:03:19] • [IP: 188.102.41.**]

Nie popieram strajku - Nauczyciel powinien dawać przykład młodzieży. Pozdrawiam prcujących.

Gość • Środa [17.04.2019, 13:01:41] • [IP: 188.146.167.***]

NIE MA MOJEJ ZGODY NA ZAPŁATĘ WYNAGRODZENIA DLA LUDZI STRAJKUJĄCYCH. STRAJK=ZGODA NA BRAK WYNAGRODZENIA.

Gość • Środa [17.04.2019, 12:59:56] • [IP: 188.147.111.***]

Panie Zmurkiewicz nie życzę sobie aby ktokolwiek dostawał jakiekolwiek wynagrodzenie za to ze nie pracował.Nikt nie bedzie kosztem moim czyli podatnika sobie w kulki leciał.Sprawą zajmie się z pewnością RIO.Jaka praca taka płaca.I sekretarz Broniarz niech płaci.

Gość • Środa [17.04.2019, 12:59:29] • [IP: 185.210.39.***]

Skandaliczna odpowiedź wielkiej pani z UM. W innych miasta prezydenci nie boją się powiedziec, że zapłaca nauczycielom za czas strajku. A u nas lanser Sujak w TV mówi że jak dyrektorzy wypłacą swoim nauczycielom kase za strajk to on będzie musiał robić konkursy na ich stanowiska. Jak dla mnie to wprost wskazuje że dyrektorzy nie narażą się magistratowi i nie wypłacą. To nieuczciwe stawianie sprawy. Niech się urząd i prezydent zdecydują czy są za nauczycielami czy też mają ich w. ... bo trochę zaoszczędzą?

Gość • Środa [17.04.2019, 12:54:49] • [IP: 178.238.253.***]

Myślałem że owe zdjęcie wykonane zostało w kierunku północnym (w kierunku morza) a to w zachodnim xD

Gość • Środa [17.04.2019, 12:49:13] • [IP: 172.16.35.*]

STSG GÓRĄ NIE STRAJKUJE

Gość • Środa [17.04.2019, 12:48:53] • [IP: 176.221.122.**]

jaka praca taka placa!!

Gość • Środa [17.04.2019, 12:46:18] • [IP: 109.41.1.**]

Nauczyciele to bardzo zdolni i utalentowani ludzie, widziałem ostatnio jak jeden przegbrał się za krowę, wystarczy przebrać Broniarza za świnie i wszyscy do chlewni, tam już czekają w kolejce do koryta ich najlepsi przyjaciele z PO i innych antypolskich pseudo partyjek

Gość • Środa [17.04.2019, 12:32:09] • [IP: 185.210.37.**]

Super, to kto która grupa zawodowa następna do strajku?? Żyć, nie umierać... Nie pracują, kasę dostają, plan idealny!!

Gość • Środa [17.04.2019, 12:24:59] • [IP: 217.16.192.***]

Po co wogole szkola? Pognac nauczycieli, spalic wszystkie ksiazki, a dzieciaki zagonic do roboty.

Gość • Środa [17.04.2019, 12:19:19] • [IP: 178.238.253.**]

NIE PRACUJESZ, NIE MASZ ZAPŁATY, KONIEC KROPKA, PODATKI POLAKÓW A NIE STRAJKUJĄCYCH ZACHCIAŁO SIE ZADYMY , TO TERAZ KOMBINOWAĆ JAK Z TEGO WYBRNĄC!

Gość • Środa [17.04.2019, 12:06:32] • [IP: 37.47.180.***]

Niech pokażą pit za zeszły rok to wszyscy się zdziwicie. Ale nie pokażą bo wyjdzie na jaw ile tak naprawdę zarabiają.

Gość • Środa [17.04.2019, 12:05:15] • [IP: 31.0.80.**]

Samorząd mnie rozczarował. Placi za co ? Skandal. Cierpią uczniowie !! Skandal !! Do roboty niech sie wezmą nauczyciele a nie głupoty w głowach.

Gość • Środa [17.04.2019, 12:02:50] • [IP: 37.8.231.***]

Zwolnić nauczycieli i wrócić do średniowiecza - cel pisiorów i ich zwolenników. Ludzie opamiętajcie się!

Gość • Środa [17.04.2019, 11:50:14] • [IP: 80.245.190.**]

Nauczyciele nie szanują swojej pracy! U prywaciarza dawno by zostali wyrzuceni na bruk! Jak praca im się nie podoba, niech idą do innej, normalnej pracy. Może wtedy docenią swoją. Każdy z nas zasuwa po 8-12 godzin na dobę za dużo mniejsze pieniądze! Oni pracują jak na pół etatu a dostają wypłatę za cały. Strajk jest strajkiem, za strajk wynagrodzenie nie przysługuje! Jaka rekompensata, za co się pytam?! A kto zrekompensuje rodzicom wolne dni, które byli zmuszeni wziąć z pracy, kto z tymi dziećmi będzie siedział w domu i nadrabiał zaległości?! Przecież nie ten nauczyciel!!

Gość • Środa [17.04.2019, 11:50:03] • [IP: 69.206.175.**]

wyplaca im po dwa baty jak ongis bywalo

Gość • Środa [17.04.2019, 11:47:55] • [IP: 5.173.144.***]

Niech znp płaci , przecież robią zbiórkę pieniędzy a nie wysyłają kod- owcom życzenia świąteczne z podziękowaniami za protest.

Gość • Środa [17.04.2019, 11:47:46] • [IP: 178.238.252.**]

To nic, tylko strajkować...

Gość • Środa [17.04.2019, 11:46:28] • [IP: 185.210.39.***]

pobory dostaje się za prace wykonaną nauczyciele i tak dostają z góry więc juz mają zapłacone za kwiecień, przecież to jest chyba normalne ale pracy nie świadczyli więc należy potrącić za każdą godzinę strajku nauczyciela. w innym zakładzie pracy to by sobie strajkować mogli w domu to są państwowe pieniądze czyli nasze wspólne podatki więc należy bardzo uczciwie nauczycieli, gdyż spowodowali kłopot rodzicom i naciongneli ich na dodatkowe koszty i sters w rodzinach TO NIE NAUCZYCIELE TYLKO GRUPA ROZRABIAJĄCYCH CHULIGANÓW CO BARDZO NIE LUBIĄ PiS GDYŻ DBA O ŚRODOWISKA BIEDNE I JAK BY MOGLI TO BY WSZYSTKIM ZABRALI TO CO RZĄD IM DAŁ HUCPA POLITYCZNA BRONIARZA I ZNP

Gość • Środa [17.04.2019, 11:45:50] • [IP: 95.129.225.***]

Nie pasuje być nauczycielem do zmień robotę na lepiej płatną, załóż własną działalność i pokaż co potrafisz! ZERO wynagrodzenia za strajkowanie!!

komuchyyy • Środa [17.04.2019, 11:43:53] • [IP: 78.133.244.**]

nauczyciele to de.. ile ? że nie wiedzą że mogą zmienić pracę?!

Gość • Środa [17.04.2019, 11:39:04] • [IP: 62.69.251.***]

Dlaczego w lipcu nie strajkujecie?

Gość • Środa [17.04.2019, 11:31:08] • [IP: 37.47.136.**]

62.69.253 a jakie straty ponoszą nauczyciele strajkujac? Bo jakoś nie zauważam żadnych strat, same korzyści. Inna sprawa że również przez takie decyzje o utrzymaniu wypłaty pełnej pensji za czas strajku poparcie dla nich spada. No i nie wiem czy to widać, ale w miarę upływu czasu kwestie związane ze strajkiem nauczycieli spadają na dalszy plan, ciekawa jestem jaki maja kolejny pomysł - z rozmowy ze znajomą nauczycielka wynika, że nie spodziewali się tego, że zostaną tak" olani" przez rząd i pomysłu na dalsze działania nie mają żadnych :)

Gość • Środa [17.04.2019, 11:31:02] • [IP: 37.47.138.**]

znajoma nauczycielka mówiła mi że już ją mdli od jedzenia cały dzień ciastek i picia herbatki.

Gość • Środa [17.04.2019, 11:27:39] • [IP: 82.173.136.**]

Jak przykro czyta się komentarze tych co nie czytają że zrozumieniem. Pieniądze zostały przesłane do szkoły A nie na konta nauczycieli A to jest znaczna różnica. A kolejna sprawa jeśli Państwo macie urlop również pobieracie za ten czas wynagrodzenie. Nauczyciel ma jedynie urlop w wakacje.

Gość • Środa [17.04.2019, 11:20:02] • [IP: 176.221.123.***]

Prezes Komunistycznego ZNP zarabia 12 tys zł a Prezes Katolickiej Oswiatowej Solidarności 8 tys zl a ile Nauczyciele nikt nie wie Będzie zlikwidowana Karta Nauczyciela i będie Ustawa Oswiatowa i Nauczyciele będą zarabiać tak jak Budżetówka i wróci Zawód Przedszkolanki

Gość • Środa [17.04.2019, 11:16:41] • [IP: 83.255.39.**]

Radbi RM macie okazje się teraz wykazać. Wystosujcie teraz apel do Prezydenta aby wypłacił wynagrodzenia ale jestem pewny że wy nic nie zrobicoe bo soę prezydenta boicie

Gość • Środa [17.04.2019, 11:16:22] • [IP: 93.94.188.***]

nie ma pracy nie ma płacy proste

Gość • Środa [17.04.2019, 11:15:13] • [IP: 178.235.146.**]

Chamstwo nauczyło się pisać! Z błędami, a jednak!! W skali kraju zniszczyliście handlowców, służbę zdrowia, etos pracy a teraz niszczycie oświatę. Zabrać się za wychowanie swoich dzieci, bo normalnie już nie potrafią rozmawiać!! Posłuchaj jeden z drugim, jakich słów używają twoje dzieci!! Przecież znają to od was a nie od nauczycieli!! Takiego języka używacie w domu. Także, zacznijcie naprawiać rzeczywistość od siebie, używając argumentów a nie obelg !!

Gość • Środa [17.04.2019, 11:13:38] • [IP: 37.47.148.***]

Jest to legalny strajk nauczyciele przebywają w szkołach. Więc należy się wypłata

Gość • Środa [17.04.2019, 11:06:43] • [IP: 62.69.253.***]

powinni coś wymyślić żeby zrekompensować straty jakie nauczyciele ponoszą strajkując - oni walczą o przyszłość szkoły i statusu nauczyciela! Poza tym dać 250 na pierwsze dziecko (zresztą nie wiadomo za co) a z zaoszczędzonej kasy zrobić podwyżki dla nauczycieli.

Gość • Środa [17.04.2019, 11:02:56] • [IP: 176.221.123.***]

wypas teraz to ten strajk będzie trwał 2 lata jak bedą jeszcze płacić kochani ztyrani nauczyciele podwyżka teraz o 200% a jak nie to i tak płacą

Gość • Środa [17.04.2019, 11:00:16] • [IP: 87.205.238.**]

Wywalić na zbity ryj nierobów nie chcesz pracować się zwolnij a nie szantazuj dziecmi

Gość • Środa [17.04.2019, 10:59:43] • [IP: 95.129.224.**]

To znaczy, że nie dostaną pieniędzy za strajk...

Gość • Środa [17.04.2019, 10:55:12] • [IP: 83.11.75.***]

to moze samorzad da podwyzki nauczyciela miasto jest bogate i moze dac kase dla nauczycieli a nie gierki polityczne. ...

Gość • Środa [17.04.2019, 10:52:00] • [IP: 31.11.130.***]

BĘDĄ MIELI WYNAGRODZENIE W WAKACJE. PRZEZ 2 MIESIĄCE NIE PRACUJĄ A PIENIĄDZE POBIERAJĄ.RESZTA POLAKÓW TEŻ TAK CHCE.

Gość • Środa [17.04.2019, 10:47:50] • [IP: 31.0.82.***]

Wynagrodzenie powinno wynieść okrągłe 0.00 zł.

Gryni • Środa [17.04.2019, 10:47:23] • [IP: 176.221.123.**]

Przykro mi ale nie popieram strajku. Inna forma tak ale nie kosztem uczniów.

Gość • Środa [17.04.2019, 10:24:32] • [IP: 37.47.136.**]

To co się dzieje to jakaś farsa jest, tak to sobie można strajkowac - mieć kolejne w roku wolne dni, zawiesić strajk na czas świat żeby spędzić je w domu no i dostać wypłatę za czas kiedy nie świadczy się pracy. Może od razu zapowiedzi, że dzieci nie wrócą do szkół do wakacji, przynajmniej można by coś zaplanować a nie czekać cholera wie na co

Gość • Środa [17.04.2019, 10:21:58] • [IP: 176.221.104.**]

Nie jestem nauczycielem a zwykłym pracownikiem prywatnego przedsiębiorcy jakbym zaczął strajkować dostałbym wypowiedzenie. Dla mnie jeśli ktoś nie chce być nauczycielem to droga wolna.

Gość • Środa [17.04.2019, 10:15:04] • [IP: 37.248.166.**]

To może pora na żegluge? ;)

Gość • Środa [17.04.2019, 10:12:31] • [IP: 178.238.247.**]

to jest chore nie pracować i dostać wypłatę!!

Gość • Środa [17.04.2019, 10:08:55] • [IP: 95.40.156.***]

A to niby za co?? Strajkując nie pracują to chyba oczywiste, że nie powinni dostawać wynagrodzenia. To my rodzice zajmujemy się naszymi dziećmi podczas gdy oni " przesiadują " bezczynnie w szkołach i przedszkolach.

Gość • Środa [17.04.2019, 10:07:36] • [IP: 176.221.123.***]

to cyrk dlaczego mają dostać jak nie pracują to ich wola iść do pracy i zarabiać albo nie iść i być goły

Gość • Środa [17.04.2019, 10:04:29] • [IP: 178.235.146.***]

Odpowiadam mają 15 %.Więcej pytan ?

Gość • Środa [17.04.2019, 10:02:26] • [IP: 5.60.246.**]

prezydent chyba zartuje robic sie niechce i jeszcze zato kase dostaja to juz przesada

Gość • Środa [17.04.2019, 09:58:56] • [IP: 37.47.135.***]

jedyne czego boją się samorządy to Regionalna Izba Obrachunkowa która za defraudacje może posłać nawet prezydenta miasta do wiezienia a to jest jak zapłata za pustą fakturę czyli niewypełnioną usługę.

Oglądasz 1-195 z 195
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Dargobądz, 18 kwietnia 2024 r. - Wczesnym rankiem o godzinie 6:14 doszło do poważnego wypadku na drodze krajowej numer 3 w miejscowości Dargobądz. Z nieustalonych dotychczas przyczyn zderzyły się dwa pojazdy dostawczy i bus. W wyniku zdarzenia poszkodowane zostały osoby podróżujące tymi pojazdami ■ Joanna Agatowska Prezydentem Świnoujścia w I turze! To historyczne zwycięstwo! Oczywiście musi być potwierdzone oficjalnymi danymi z PKW ale na podstawie protokołów z 27 komisji wyborczych w Świnoujściu Joanna Agatowska w mistrzowskim stylu pokonała trzech swoich konkurentów i w I turze została prezydentem Świnoujścia! ■ Ostateczne rozliczenie tunelu nie zostało jeszcze dokonane. Nastąpi po wydaniu Świadectwa Wykonania, co spodziewane jest ok. września br. Roszczenia obu stron w związku z prowadzonymi mediacjami są objęte tajemnicą mediacji - tłumaczy Jarosław Jaz Rzecznik Prasowy Prezydenta Miasta Świnoujście ■