Zawarcie aneksu o którym mowa w zdaniu poprzedzającym kończy niemal trzyletnie negocjacje prowadzone przez obydwie spółki. Najważniejszymi skutkami zawarcia aneksu są: zwiększenie bezpieczeństwa prowadzenia działalności gospodarczej przez „BULK CARGO – PORT SZCZECIN” Spółka z o.o. oraz zapewnienie stabilnej sytuacji tej spółki portowej, co polepszy warunki inwestowania w wydzierżawione nieruchomości i umożliwi dalszy rozwój przedsiębiorstwa portowego, ukierunkowany na podniesienie poziomu i jakości świadczonych usług portowych. Zawarcie aneksu o którym mowa powyżej zapewnia również możliwość utrzymania aktualnej ilości miejsc pracy w „BULK CARGO – PORT SZCZECIN” Spółka z o.o., a w dłuższej perspektywie – przy odpowiednim wykorzystaniu możliwości przez spółkę portową – zwiększenie ilości miejsc pracy w porcie morskim w Szczecinie. W treści powyżej przywołanego aneksu znalazły się również postanowienia dostosowujące warunki dzierżawy do aktualnej sytuacji rynkowej i rynkowych stawek czynszu oraz realiów działalności w porcie morskim w Szczecinie oraz zmierzające do lepszego wykorzystania potencjału przeładunkowego nieruchomości wydzierżawionych od ZARZĄD MORSKICH PORTÓW SZCZECIN I ŚWINOUJŚCIE S.A.
Monika Woźniak-Lewandowska
Specjalista ds. komunikacji i PR
Przecież ci ludzie żyją w trzech wymiarach czasowych, widać to jak na dłoni.Zapewne dla tego negocjacje trwały trzy lata.
STARE, GRUBE, LEŚNE DZIADKI... CZAS CHYBA NA MLODYCH MENADŻERÓW :)
A W ANEKSIE ZAWARTO WPIS O ODSZKODOWANIU DLA MIESZKAŃCÓW ŚWINOUJŚCIA Z TYTUŁU UCIĄŻLIWOŚCI EKOLOGICZNEJ, KOMUNIKACYJNEJ I AKUSTYCZNEJ? CZY NADAL LUDZI W TYM KIBUCU TRAKTUJĄ JAK BYDŁO ?
hee hee, trzy lata... Toż, to jakieś tumoki umysłowe. Jakieś downy i wzorowe mongoły umysłowe. Komunikatywni na poziomie naszych betonów. Dogadaliby się.
3 lata negocjacji, ja negocjuje 10 minut, ale 3 lata to jakieś nieporozumienie widać, że jakieś niedouczone te towarzystwo z poleceń partyjnych.
Najpierw niech określa stopień zautomatyzowania w nowoczesne środki portów a nie tylko łopata i miotła a do tego stary wyeksploatowany sprzęt To samo dotyczy kontenerów, ciekawe ilu ludzi planowanych jest do przyjęcia gdyż te dane powinny już być, mało tego to jeszcze z podziałem na zawody aby ludzie mogli się przygotować, chyba że będzie pełna automatyka przeładunku tego miliona kontenerów rocznie co daje ok 120 kontenerów na godzinę przy pracy 24h dobę i to tylko przy jednorazowym ruchu tego kontenera a jak go trzeba przestawić lub coś innego z nim zrobić to zwiększa się ilość nakładu pracy przy jednym pojemniku
..od 20 lat słyszę, że Rynek się kończy. Hmmm to może niech w końcu to zrobi.
A kiedy port kontenerowy? Potrzeba dla młodych pracy. Rynek już się kończy.