Środki te podjęte zostały do odwołania.
Wszystkie sprawy prosimy załatwiać w pierwszej kolejności drogą mailową lub telefoniczną. Kontakt bezpośredni w siedzibie ZWiK wyłącznie po wcześniejszej informacji telefonicznej.
Sposoby kontaktu:
Dział Zbytu – tel. 91 506 53 50, 91 506 53 52, e-mail: zbyt@zwik.fn.pl ,
Sekretariat – tel. 91 506 53 30 , e-mail: zwik@zwik.fn.pl
Wydział Sieci – tel. 91 321 59 65 , e-mail: j.chrzastowski@zwik.fn.pl , ragatowski@zwik.fn.pl
Pogotowie wod. – kan - tel. 91 321 59 65
Interwencje w sprawie sieci kanalizacyjnej – tel. 91 321 59 35 , e-mail: mpiszer@zwik.fn.pl
Zawiesza się funkcjonowanie Kasy. Płatności należy dokonywać w formie przelewu bankowego lub za pośrednictwem poczty.
Wszystkie ważne dokumenty i oferty prosimy zostawiać w siedzibie Spółki przy ul. Kołłątaja 4 w Świnoujściu po wcześniejszym umówieniu.
Do rozwiązania spraw pilnych naszych Klientów będziemy starać się podchodzić indywidualnie.
Za niedogodności z tym związane przepraszamy.
Pragniemy również poinformować, że powyższa sytuacja nie wpłynie na zapewnienie ciągłości dostaw wody, a także odbioru ścieków.
Tylko że w całym tekście nie ma nawet wzmianki, że to w związku z epidemią. Należałoby o tym powiedzieć (jeśli tak jest!), bo co jakiś czas jakiś kolejny monopolista, a przynajmniej firma o ważnej na rynku roli, zmniejsza dostępność klientów do swoich kas czy biur - tak uczyniła Enea.