POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Poniedzia³ek [15.08.2022, 17:01:45] • ¦winouj¶cie

G³os mieszkañca: Szary blok na Placu S³owiañskim

G³os mieszkañca: Szary blok na Placu S³owiañskim

fot. Mieszkaniec

Otoczenie Placu S³owiañskiego wci±¿ siê zmienia: zosta³y wyburzone stare budynki, w ich miejscu stan±³ apartamentowiec, trwaj± roboty budowlane. Z uwagi na znajduj±ce siê tam secesyjne kamienice, nowe budynki powinny nawi±zywaæ do nich stylem i architektur±. Jednak ten, który wybudowano, znacznie odbiega od reszty, na co zwróci³ uwagê mieszkaniec.

- Gdy kilka lat temu wyburzono barak na Placu S³owiañskim obok secesyjnego budynku, pojawi³a siê nadzieja, ¿e w tak reprezentacyjnym miejscu powstanie nowy budynek o architekturze nawi±zuj±cej do budynku istniej±cego i kolorystyce pastelowej, charakterystycznej dla secesyjnych budynków. Niestety powsta³ szary blok, zbli¿ony do architektury z lat PRL-u. Z daleka wydaje siê, ¿e jest jeszcze w budowie, gdy¿ deski balkonowe przypominaj± deski odbojowe na rusztowaniach. Pamiêtajmy, ¿e jest to miejsce reprezentacyjne, gdy¿ na wprost czo³owej elewacji tego budynku odbywaj± siê ró¿ne uroczysto¶ci patriotyczne . Dobrze by³oby, gdyby uczestnicy uroczysto¶ci zachwycali siê piêkn± architektur± i pastelowymi barwami, tego najm³odszego budynku na Placu S³owiañskim. Niestety, je¿eli pojawiaj± siê emocje, to raczej negatywne. Wiadomo, ¿e teraz ju¿ niewiele mo¿na zmieniæ w bryle budynku, ale mo¿e miejski architekt poleci naniesienie na frontowej ¶cianie odpowiednich ok³adzin w kolorach pastelowych, nawi±zuj±cych do architektury secesyjnej, gdy¿ trzeba przyznaæ, ¿e szara elewacja pasuje do wyrazistych kolorów pastelowych przylegaj±cej kamienicy secesyjnej , jak przys³owiowy "wó³ do karety ".

¼ród³o: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 80, skomentuj, drukuj, udostêpnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodaj±c komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykê prywatno¶ci.

Zauwa¿y³e¶ b³±d lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Ogl±dasz 1-80 z 80

Go¶æ • ¦roda [17.08.2022, 15:02:52] • [IP: 37.47.147.***]

Do IP 178.238.250. Godz. 15.19.57. dnia 16.08.2022. Tak K. J. to arcetekt ze ¦winouj¶cia, ³atwo mo¿na ustaliæ w internecie, ¿eby unikaæ budowy takich piêtrowych obiektów typu bunkier w przysz³o¶ci..

Go¶æ • ¦roda [17.08.2022, 12:22:48] • [IP: 176.221.122.**]

RZECZYWISCIE U NAS W MIESCIE NIE NAWIAZUJE SIE DO NICZEGO. KICZ NA KAZDYM KROKU.

Go¶æ • ¦roda [17.08.2022, 09:34:47] • [IP: 37.47.146.***]

Po tak wielkiej ilo¶ci bardzo krytycznych komentarzy, ten koszmarek musi byæ zmieniony.!! Jak mo¿na organizowaæ zbiórki ludzi na uroczysto¶ciach z ró¿nych okazji, przed takim " badziewiem"? Jezeli obecny kierownik UM z czasów betonowych bloków PRL - u, poprzez architekta miejskiego tego nie zrobi, to na pewno nastêpca tego dokona. A pseudo architekta powinno siê z tego zeszpecenia tak istotnej przestrzeni publicznej srogo rozliczyæ!!

Go¶æ • Wtorek [16.08.2022, 23:44:31] • [IP: 178.238.250.**]

Mo¿e i by³ brzydszy poprzedni ale nie mia³ takich balkonów jak w galeriowcu na których gacie bed± wisia³y w najlepszym przypadku.

Go¶æ • Wtorek [16.08.2022, 21:23:53] • [IP: 78.10.228.**]

Ad Go¶æ • Wtorek [16.08.2022, 14:26:15] • [IP: 176.221.122.**] mniej egzaltacji. Ni dorabiaj teorii. W okolicy jest naprawdê wiele brzydszych. A to co by³o przedtem tym bardziej nie pasowa³o do tego pomnika. O poprzednich pomnikach pisa³ nie bêdê, Zatem proponujê kilka kropli waleriany, bo ani tego nie zmienisz, ani splendoru miejscu nie do³o¿ysz. Tak dla poprawy atmosfery sto lat temu w Pary¿u wie¿ê Eiffla te¿ chcieli zburzyæ z powodu brzydoty. We¼ g³êboki oddech.

Go¶æ • Wtorek [16.08.2022, 17:09:14] • [IP: 84.159.222.***]

Kiedy¶" architekt miasta" toczy³ pianê bo wspólnota sama zdecydowa³a o kolorze fasady budynku i nie zechcia³a koloru pizdacjowego wskazanego przez tamtego osobnika zwanego zabawnie architektem miasta. Nie widzia³ ów problemu totalnego chaosu architektonicznego na promenadzie, ¿eby tylko tê lokalizacjê wymieniæ, ale FARBA NA MURZE powinna byæ wed³ug jego zaleceñ. Oto przyk³ad kabaretu i satyry. To samo dotyczy wielu innych spraw. Np. tzw. ekologii, gdzie Polskie Wody daj± zielone ¶wiat³o na spuszczanie toksycznego syfu do rzek. O tym, ¿e Polak przez d³ugi czas soli³ sobie jedzenie sol± drogow±, to ju¿ nawet szkoda pisaæ... ¦pijcie dalej ludziska.

Go¶æ • Wtorek [16.08.2022, 16:17:39] • [IP: 83.1.102.***]

jaka w³adza taki gust

Go¶æ • Wtorek [16.08.2022, 15:19:57] • [IP: 178.238.250.**]

K.J. czy to ¶winoujski architekt?

Go¶æ • Wtorek [16.08.2022, 14:58:44] • [IP: 79.186.185.***]

Chcia³bym tam mieszkaæ

Go¶æ • Wtorek [16.08.2022, 14:45:56] • [IP: 37.47.146.***]

Kto projektowa³ tego koszmarka, który zainfekowal to reprezentacyjne miejsce? Mieszkañcy musz± to wiedzieæ!!

Go¶æ • Wtorek [16.08.2022, 14:26:15] • [IP: 176.221.122.**]

Do IP 78.10.228. godz. 12.14.33. Ale z ciebie" nieciosany" ! Ten wyj±tkowy, szary koszmarek nawi±zuj±cy do okresu komunizmu z lat PZPR -PRL, stoi twarz± w twarz z lud¼mi zgromadzonymi na placu przed pomnikiem i lud¼mi odpoczywaj±cymi na tym placu. Co innego s± koszmarki stoj±ce na ulicach, gdy¿ na ich " urodê " najczê¶ciej nie zwracaj± uwagi przechodnie, przechodz±c obok nich. Choæ prawd± jest, ¿e tak obrzydliwego koszmarka, nie ma przy ¿adnej ulicy Trzeba trochê my¶leæ jak siê zabiera g³os, a jak my¶lenie boli, to milcz .

Go¶æ • Wtorek [16.08.2022, 13:32:51] • [IP: 178.238.253.***]

Rzeczywi¶cie okropne. Dramat. Podobnie jak wspomniana Galeria Promenada.

Go¶æ • Wtorek [16.08.2022, 12:52:51] • [IP: 88.156.232.***]

Koszmarki architektoniczne na Lechickiej w ramach taniego budownictwa te¿ powinny byæ ¶cigane przez Uchwa³ê Krajobrazow±, ale czy widzieli¶cie kiedy¶ wilka, co swoj± ³apê sam odgryza?! Innym przedsiêbiorcom Uchwa³a Krajobrazowa utrudnia ¿ycie pod pozorem walki o przestrzeñ miejsk±, a potem ci sami urzêdnicy stawiaj± nam takie do niczego pasuj±ce potworki architektoniczne bez ³adu i sk³adu i byle taniej. Oni ju¿ tam w urzêdzie dawno ¿adnego wstydu nie maj±.

Go¶æ • Wtorek [16.08.2022, 12:14:33] • [IP: 78.10.228.**]

Proszê mo¿e z mniejsz± emfaz±. Budynek mo¿e nie pora¿a urod±, mo¿e móg³by byæ lepiej dopasowany do s±siada, ale te¿ nie jest tak brzydki jak kilka innych w otoczeniu - mam na my¶li kilka niezbyt starych budowli na placu Wolno¶ci, tudzie¿ na ul Bohaterów Wrze¶nia, czy te¿ na wybrze¿u W³adys³awa IV. Faktem jest, ¿e ju¿ stoi i jest lepszy ni¿ to co by³o poprzednio. A i nadmiarem urody nie przyæmiewa secesyjnego s±siada. To te¿ zaleta.

Go¶æ • Wtorek [16.08.2022, 11:40:58] • [IP: 37.47.146.***]

Mo¿e ten koszmarek, to jakie¶ dzia³anie zamierzone? Jak mo¿na wyt³umaczyæ balkony z przezroczysta plexi w takim miejscu, gdzie zbieraj± siê weterani i byli cz³onkowie PZPR na uroczysto¶ciach memoria³owych i patrz± na tego koszmarka ? Przecie¿ mog± na tych balkonach swoich apartamentów, siedzieæ legalnie niewiasty w sk±pym stroju, co mo¿e rozpraszaæ uwagê od g³ównego powodu uroczysto¶ci. To trzeba zmieniæ natychmiast, z wykorzystaniem architekta z rozumem.

Go¶æ • Wtorek [16.08.2022, 11:20:08] • [IP: 62.69.252.**]

Koszmar, i kto na to pozwoli³!!

DK • Wtorek [16.08.2022, 10:48:27] • [IP: 217.61.198.***]

Rabunkowa gospodarka. Na przyk³adzie naszego miasta widaæ to doskona³e. Masowe niszczenie drzewostanu a na to miejsce powstaj± super hotele na wydmach i nie tylko. Gdzie jest ochrona lasu? Gdzie jest ochrona wydm? Nie ma nie ma. Liczy siê kasa. I tylko kasa. Dojdzie do tego ¿e te hotele b ¶wieci³y pustkami. Kto¶ chyba posmarowa³ komu¶ du¿e pieni±dze za przymykanie oczu. Oj Prokuratura Pana Ziobry bedzia mia³a pe³ne rêce roboty jak zaczn± sprawdzaæ. Zajêcia bêd± mieli na dziesiêciolecia.

Go¶æ • Wtorek [16.08.2022, 10:12:50] • [IP: 62.69.253.***]

Kto na to w UM pozwala?? tak samo szpeci jak Galeria Promenada ;/

Go¶æ • Wtorek [16.08.2022, 10:12:04] • [IP: 159.69.129.*]

Po prostu koszmar, jak mozna cos takiego budowac w srodku Miasta moze mo¿na to jakos przebudowac albo rozebrac ? Kto to projektowal ?? Ciekawe co wybuduja na pl. Wolno¶ci.

Go¶æ • Wtorek [16.08.2022, 10:08:26] • [IP: 176.221.122.**]

W PRL-u powstawa³y tylko takie szare betonki -bunkrowce, obowi±zkowo bez dachu , ale PZPR nakaza³a, ¿e maj± byæ na balkonach pomalowane p³yty pil¶niowe, które dodawa³y niemno¿ko kolorytu dla bunkra. Tutaj ca³a frontowa szara ¶ciana nie jest zakryta nawet pomalowanymi p³ytami balkonowymi, a deski ¿ó³te rzeczywi¶cie wygl±daj± jak odbojnice na rusztowaniach . W takim miejscu, ten koszmarek nadaje siê tylko do wyburzenia !! Dlatego architekt miejski i kierownik UM musi podj±æ dzia³ania.

Go¶æ • Wtorek [16.08.2022, 09:41:39] • [IP: 31.60.67.***]

Tak to jest jak od wielu lat rz±dzi Kim dzong ¯mur. Miasto wrogie mieszkañcom i lizanie ty³ków turystom szczególnie bezkarnym Niemcom i podejrzanym inwestorom spoza ¦winouj¶cia.

Go¶æ • Wtorek [16.08.2022, 09:36:24] • [IP: 31.60.83.***]

Proszê sobie porównaæ ¦winouj¶cie oraz niemieckie miejscowo¶ci. U nas bylejako¶æ, tandeta, upychanie takie jak na Wyspiañskiego czy Platan Tower. Nic nie dostosowane do architektury. ¦winouj¶cie to ju¿ nie jest uzdrowisko. Urok tego miasta zosta³ zalany betonem. U Niemców stylowe kamieniczki, uliczki. Wszystko piêknie odrestaurowane i pasuj±ce do siebie. Architekt miasta ¦winouj¶cie powinien wylecieæ na kopach razem ze wszystkimi w³odarzami miasta, którzy jak chwasty poza puszczali korzenie i czerpi± soki ze ¦winouj¶cia powoduj±c jego degradacjê.

Mewa • Wtorek [16.08.2022, 09:35:33] • [IP: 37.248.171.**]

Od lat o tym mówiê… W tym mie¶cie panuje totalny brak spójno¶ci, kto¶ wydaje zgodê na budowanie takich budynków, a te fatalne decyzje pozostaj± na lata. Jednym z przyk³adów jest szpetna dobudówka do DW Posejdon. Deptak przy Boh. Wrze¶nia mia³ nawi±zywaæ do retro starówki (stylizowane lampy, kostka brukowa) i nagle kto¶ wpad³ na, , innowacyjny” pomys³, aby Plac Wolno¶ci zrobiæ w nowoczesnym stylu. To miasto traci na takich decyzjach, nie wyró¿ni siê niczym szczególnym, a pla¿a to nie wszystko.

Go¶æ • Wtorek [16.08.2022, 09:35:09] • [IP: 88.218.255.***]

Ten budynek jest koszmarny!

Go¶æ • Wtorek [16.08.2022, 09:32:36] • [IP: 167.114.118.*]

08:17:28 - Ten pseudourzêdniczy mot³och, to nie s± ¿adnymi urzêdnikami, tylko pracownikami amerykañskich korporacji...

Go¶æ • Wtorek [16.08.2022, 09:28:57] • [IP: 31.60.78.**]

Symbol rz±du deweloperów i bandy z nimi powi±zanej. Symbol chciwo¶ci. Symbol braku praworz±dno¶ci. Oby to wszystko leg³o w gruzach lub zosta³o zmyte przez zapowiadan± powód¼.

Go¶æ • Wtorek [16.08.2022, 09:18:45] • [IP: 46.205.150.***]

, 08:21 • [IP: 185.13.106.***] to nie jest tragedia, budynek mo¿na wyremontowaæ. Tragedi± jest NOWY budynek, którego wyburzyæ ani poprawiæ nie mo¿na a przynajmniej nikt raczej nie wyda na to dodatkowych pieniêdzy. Koszmarek z Placu ma niestety przed sob± kilkadziesi±t lat puszczania b±ka w do¶æ ¶wie¿ym na razie klimacie architrktonicznym miasta." Maski w³ó¿!"

Go¶æ • Wtorek [16.08.2022, 09:15:37] • [IP: 37.47.146.***]

Pseudo architekt K. J.

Go¶æ • Wtorek [16.08.2022, 09:15:00] • [IP: 46.205.150.***]

W Wolinie odbudowano od zera kamieniczki z okresu niemieckiego, przy rynku ko³o ko¶cio³a. Odszukano plany, dotarto do zdjêæ, odbudowano piêkne, idealne proporcjami i wielko¶ci± dla mniejszego miasta kamieniczki. W tym samym Wolinie komuna wybudowa³a ¿a³osne betonowisko bloków szpec±ce miasto, odbudowanie kamieniczek pokazuje zupe³nie now± perspektywê powrotu do" starego". To w³a¶nie podoba siê turystom, klimat miasta tworzony przez architekturê, tego te¿ potrzebuje psychika mieszkañców - harmonii i piêkna, a nie wstawianie z³otego zêba obok piêknych bia³ych. - Czy znajdzie siê odwa¿ny dziennikarz i dotrze do decydenta w magistracie, który podpisa³ zgodê na ten koszmarek i czy konserwator zabytków to zatwierdzi³? Jesli tak, to dlaczego? Mo¿e dziennikarze porozmawiaj± z tym konserwatorem, niech uzasadni tê decyzjê, ciekawe jakie salto intekektualne wykona, by nas przekonaæ? Czy s³u¿by skarbowe sprawdzaj± konta i maj±tek decydentów?

Go¶æ • Wtorek [16.08.2022, 09:12:45] • [IP: 37.47.149.***]

Chorzy mieszkañcy tej

turysta • Wtorek [16.08.2022, 08:25:29] • [IP: 94.254.210.***]

Budynek nawi±zuje do centrum betonowego miasta. Jest to wprowadzenie do betonowej promenady i lasu betonowych apartamentowców. Posiadacie najpiêkniejsz± pla¿ê nad Ba³tykiem i tylko tyle w tym mie¶cie urokliwego. Spaceruj±c promenad± w¶ród piêknej stylowej architektury po stronie niemieckiej, bardziej jest klimatycznie i cz³owiek mo¿e odpocz±æ.

Go¶æ • Wtorek [16.08.2022, 08:21:29] • [IP: 185.13.106.***]

Zobaczcie wizytówkê miasta, zdewastowany dom obok biedronki na Chrobrego.To jest dopiero tragedia

Go¶æ • Wtorek [16.08.2022, 08:17:28] • [IP: 46.205.150.***]

Ryba psuje siê od g³owy, warto sprawdziæ stan konta bankowego osób akceptuj±cych tak± zabudowê, konta urzêdników lub co nowego ostatnio kupili.

Go¶æ • Wtorek [16.08.2022, 08:15:32] • [IP: 178.238.252.**]

Nie powinno tak byæ.Ko³o wie¿y ci¶nieñ, te¿ buduje siê" koszmarek"nie pasuj±cy do otoczenia.

Go¶æ • Wtorek [16.08.2022, 07:39:55] • [IP: 37.47.137.***]

W Niemczech burza stare kamienice i powstaja na ich miejsce takie same jak byly.

Go¶æ • Wtorek [16.08.2022, 05:34:30] • [IP: 83.20.216.**]

Ten mieszkaniec niech zajmie siê wa¿niejszymi sprawami, malkontentów ci u nas dostatek.

Go¶æ • Wtorek [16.08.2022, 00:42:00] • [IP: 94.254.237.***]

Ja siê pytam gdzie jest konserwator zabytków. No pytam siê gdzie on jest. No pytam siê

Go¶æ • Wtorek [16.08.2022, 00:38:09] • [IP: 94.254.237.***]

Kto¶ wie kto to?

Go¶æ • Poniedzia³ek [15.08.2022, 23:50:34] • [IP: 5.173.27.***]

Konserwator zabytków te¿ pewnie w ³apê bierze, wydaæ zezwolenie na postawienie takiego obiektu, nie uwzglêdniaj±c architektury miasta..Wspólnota chcia³a ociepliæ budynek od strony ulicy to konserwator nie wyrazi³ zgody, niby mia³ byæ zabytkiem a w dokumentacji nie potwierdzono, to ja siê pytam ? Jak to jest, ¿e jednym wydaje siê zezwolenia a drugim nie !my¶lê kto ma grubszy portfel i uk³ady ten rz±dzi l ! tak by³o !! jest i bêdzie !polskie szambo !

Go¶æ • Poniedzia³ek [15.08.2022, 23:30:19] • [IP: 141.195.67.**]

Wydzia³ architektury jest do granic prze¿arty przez kumoterstwo na czele z pewn± paniusia dwojga imion. Szkoda klawiatury. Jedyny sposób to pogoniæ ca³± sitwe z UM.

Go¶æ • Poniedzia³ek [15.08.2022, 23:11:01] • [IP: 37.248.169.***]

No niezbyt fajne te kolory, szaro¶æ i te balkony szklane nie fajnie

Go¶æ • Poniedzia³ek [15.08.2022, 23:10:30] • [IP: 31.60.117.**]

Wulkanizator to zatwierdzi³ ? hahaha Powinien na górze byæ wielki ludzik MICHELIN.

Go¶æ • Poniedzia³ek [15.08.2022, 23:08:58] • [IP: 31.60.117.**]

U nas groch z kapust±. Chciwcy zatwierdzaj± takie gówniane budowle, które nie pasuj± do otoczenia. U Niemców jest ³adnie i z klas±. U nas byle jak. Liczy siê tylko nawaliæ jak najwiêcej na jak najmniejszym terenie i chapaæ ile tylko siê da bez umiaru. Poje¼dzi³em po kraju i ¦winouj¶cie jest najgorzej zarz±dzanym miastem jakie znam.

Go¶æ • Poniedzia³ek [15.08.2022, 22:46:40] • [IP: 176.221.122.**]

Mo¿e to projektowa³" niewidomy archetekt", to nowa architektka miejska niech stanie na wysoko¶ci zadania i zlikwiduje ten" bunkier", obok tak piêknej secesyjnej kamienicy.

Go¶æ • Poniedzia³ek [15.08.2022, 22:14:38] • [IP: 77.189.125.***]

Tak wybrales, tak masz 🤣

Go¶æ • Poniedzia³ek [15.08.2022, 22:12:06] • [IP: 94.254.168.***]

Proponujê dobudowaæ wie¿ê albo dwie.

Go¶æ • Poniedzia³ek [15.08.2022, 22:01:41] • [IP: 88.218.255.**]

Tylko w ¦winouj¶ciu mo¿na budowaæ takie byle co nie pasuj±ce do pozosta³ych budynków. Ten kto wyda³ zgodê na takie szkaradztwo niech jedzie do Niemiec i zobaczy jak wstawia siê tam plomby budowlane!!

Go¶æ • Poniedzia³ek [15.08.2022, 22:00:30] • [IP: 37.47.146.***]

Sto procent racji czytelnika. To szkaradztwo powinno byæ czym¶ zas³oniête!! Dlaczego w tym mie¶cie powstal taki koszmarek ?? Dlaczego miasto nie weryfikuje takich projektów, wykonanych chyba przez architekta szkolonego w czasie komuny PRL owskiej?? Za takiego koszmarka w tak reprezentacyjnym miejscu, miasto powinno wprowadzic zakaz projektowania przez t± osobê na terenie miasta. Swoj± drog±, mo¿e redakcja iswinoujscie wie kto jest tym " pseudo architektem", to dobrze by³oby podaæ do publicznej wiadomo¶ci, a¿eby zlikwidowaæ zagro¿enie na przysz³o¶æ.

Go¶æ • Poniedzia³ek [15.08.2022, 21:58:23] • [IP: 89.151.32.**]

Dzisiejsi architekci po prostu nie potrafi± projektowaæ piêknej architektury, jedyne co umiej± to stawiaæ proste klocki jak za PRL. Paskudztwo takie samo jak ten szklany dom z drugiej strony gdzie jest apteka. Kto to zatwierdza w Urzêdzie Miasta??

Go¶æ • Poniedzia³ek [15.08.2022, 21:57:00] • [IP: 176.221.122.***]

Jak mamy w urzêdzie takich nieudacznych urzêdników co pozwalaj± na taki misz masz w tym prowincjonalnym miasteczku to siê nie ma co dziwiæ, ¿e takie barach³o na ka¿dym kroku wszystko z dupy...

Go¶æ • Poniedzia³ek [15.08.2022, 21:52:58] • [IP: 94.254.173.***]

architektura ma w dupie za kase pod stolem przyklepie kazdy projekt bohomaz na serwtce narysowany zamiast zadbac o resztki kultury dokladaja gniota a miasto popiera

Go¶æ • Poniedzia³ek [15.08.2022, 21:52:34] • [IP: 167.114.118.*]

¿murku, ile trzeba daæ w kopercie, ¿eby¶ akceptowa³ takie architektoniczne gnioty bezgu¶ciu?

Go¶æ • Poniedzia³ek [15.08.2022, 21:50:56] • [IP: 167.114.118.*]

Budynek nale¿y rozebraæ, albo wysadzi w powietrze.

Go¶æ • Poniedzia³ek [15.08.2022, 21:33:51] • [IP: 185.210.39.**]

g... siê znasz

Go¶æ • Poniedzia³ek [15.08.2022, 21:15:46] • [IP: 176.221.123.***]

Obok tego szarego zaraz bêdzie nastêpny

Go¶æ • Poniedzia³ek [15.08.2022, 20:55:33] • [IP: 46.205.150.***]

20:35:53] • [IP: 176.221.123.**] Tak, mnie siê podoba, ma w sobie co¶ modernistycznego, ale zarazem ¶ci¶le nawi±zuje do stylu starego. Co¶ takiego widzia³em w Holandii, oni tam chroni± harmoniê architektoniczn±. To bloczyd³o tak sie ma do tego domu na naro¿niku, jak klozet do fotelu.

Go¶æ • Poniedzia³ek [15.08.2022, 20:44:03] • [IP: 37.248.174.***]

Mieszkaniec we¼ i wyremontuj bêdzie jednego donosiciela mniej. Jak siê prac± zajmiesz. Ile za donosy portal p³aci, bo ewidentnie oprócz tzw." mieszkañca" nikt nie szuka sensacji...

Go¶æ • Poniedzia³ek [15.08.2022, 20:42:55] • [IP: 83.23.172.**]

Koszmar. Projektant powinien wycofaæ siê z zawodu. Kto wyda³ pozwolenie na budowê? Wstyd, z boku z du¿± stanno¶ci± zosta³ wyremontowany zosta³ piêkny budynek.

Go¶æ • Poniedzia³ek [15.08.2022, 20:41:13] • [IP: 46.205.150.***]

No trafi³o mnie, gdy to przeczyta³em. Przygotowywa³em identyczny w tre¶ci list do redakcji, specjalnie stan±³em w podobnym miejscu co czytelnik i zrobi³em zdjêcie (¶ci¶lej dwa). Ten Czytelnik mnie wyrêczy³ i nawet zaimponowa³ trafno¶ci± ujêcia tematu. Oczywi¶cie, ma racjê. To jest zdumiewaj±ce, ¿e kto¶ dopu¶ci³ taki projekt w tym miejscu. Jaki¶ koszmarek blokowy kto¶ tam wklei³, to bloczyd³o odstaje od ka¿dego innego obiektu przy tym placu, bardzo negatywnie kontrastuje! Bardzo siê zdziwi³em, gdy ujrza³em to-to w tym miejscu, bo dot±d pilnowano odpowiednio wysokiego poziomu architektonicznego tego reprezentacyjnego miejsca w ¦-ciu, a teraz - kompromitacja. My¶la³em, ¿e takie plomby wstawiano, jak z³oty z±b, tylko w PRL-u, podobny" z³oty z±b" razi w oczy na Placu Wolno¶ci zaraz przy wje¼dzie w ulicê Bema. Kto w magistracie ma czkawkê po PRL-u?! -Zgroza!

Go¶æ X • Poniedzia³ek [15.08.2022, 20:35:53] • [IP: 176.221.123.**]

Popatrzcie na przeciwn± stronê tego pacu, ten budynek na naro¿niku wam sie podoba ?!

Go¶æ • Poniedzia³ek [15.08.2022, 20:31:48] • [IP: 37.47.171.**]

A czytelnik zapozna³ siê z uchwa³± krajobrazow± naszego so³ectwa odno¶nie kolrystyki w danym rejonie miasta ??

Go¶æ • Poniedzia³ek [15.08.2022, 20:23:04] • [IP: 178.238.250.**]

Czy konserwator zabytków na to pozwoli³ i kto jest architektem, który to zaprojektowa³. Mo¿e warto siê dowiedzieæ.

Go¶æ • Poniedzia³ek [15.08.2022, 19:51:35] • [IP: 46.205.156.***]

Przecie¿ jest jaki¶ nadzór budowlany odpowiadaj±cy za wygl±d Kto¶ za to odpowiada

Go¶æ • Poniedzia³ek [15.08.2022, 19:22:54] • [IP: 185.210.38.***]

Oprócz tego ¿e nie wspó³gra z reszt± budynków to ciekawe ile miejsc parkingowych zafundowa³ inwestor?

Piotr K • Poniedzia³ek [15.08.2022, 18:54:12] • [IP: 83.185.43.***]

Kto porownal ten budynek do Luwru. Porownywac to COS do Luwru to jak porownac pedzia do pieknej kobiety.

Go¶æ • Poniedzia³ek [15.08.2022, 18:53:59] • [IP: 176.221.123.**]

Taki budynek nie powinien w tym miejscu powstaæ. Taki bajzel w ca³ym mie¶cie, bo w WAiB daj± pozwolenia na budowê jakie kto chce. Samowola urzêdasów jest przera¿aj±ca

Go¶æ • Poniedzia³ek [15.08.2022, 18:51:08] • [IP: 178.235.147.***]

Wczoraj przechodzi³am i o tym samym pomy¶la³am, jak mo¿na by³o na to pozwoliæ, mo¿e i ³adny ale nie pasuje, a nam siê ka¿e banery ¶ci±gaæ, baner mo¿na zmieniæ lub wyrzuciæ a to cudo pozostanie z nami na lata. Wydzia³ architekta miasta WSTYD

Go¶æ • Poniedzia³ek [15.08.2022, 18:49:34] • [IP: 176.221.123.***]

Racja. Tylko kto zatwierdzi³ ten” stylowy” budynek w takim miejscu ?

Kabat • Poniedzia³ek [15.08.2022, 18:41:52] • [IP: 83.185.43.***]

Budynek ³adny ale pasuje do tego miejsca jak sraczka do wigilijnego sto³u. Wystarczy pojechaæ do Ahlbecku i zobaczyæ jak to powinno wygl±daæ...

Go¶æ • Poniedzia³ek [15.08.2022, 18:38:55] • [IP: 176.221.122.***]

kto da³ zgodê na taki koszmarek?

Go¶æ • Poniedzia³ek [15.08.2022, 18:38:27] • [IP: 167.114.118.*]

I¶cie w gu¶cie wie¶niary z pod lubelskiej wsi.

Go¶æ • Poniedzia³ek [15.08.2022, 18:27:01] • [IP: 37.47.150.***]

Komuna r-adzi to jest komuna. O co pretensje?! Na kogo g³osowa³e¶??

Go¶æ • Poniedzia³ek [15.08.2022, 18:23:23] • [IP: 37.248.223.***]

Przeciez w calym miescie nie ma zadnej logiki architektonicznej.Kazdy stawia co i gdzie chce.Bezlad i kicz

Go¶æ • Poniedzia³ek [15.08.2022, 17:42:32] • [IP: 185.210.39.**]

Popisz±, pomarudz± zdjêcie w stawi± i tyle.A niektóre budynki to koszmar.Niedaleko szklana maszkara i te¿ dooko³a stara zabudowa

Go¶æ • Poniedzia³ek [15.08.2022, 17:38:45] • [IP: 95.91.212.***]

Apartament niczego sobie, ale stara architektura jest nie do podrobienia jest piêkna !! mo¿na zmieniæ kolorystycznie. Pozdrawiam.

Go¶æ • Poniedzia³ek [15.08.2022, 17:37:10] • [IP: 195.47.194.**]

Dok³adnie. To jest zasadne. Oczywi¶cie nikt z decyzyjnych nie ³apie tego, w ogóle kultura wy¿sza to dla nich abstrakcja chyba. Rz±dz± nami ludzie, którzy nigdy nie powinni byæ dopuszczeni do rz±dzenia. KATASTROFA. To wasza wina mieszkañcy.

Go¶æ • Poniedzia³ek [15.08.2022, 17:35:17] • [IP: 86.82.84.**]

Prawda, kto to zaakceptowal...brzydactwo.

Go¶æ • Poniedzia³ek [15.08.2022, 17:30:35] • [IP: 94.254.173.***]

milosnik pastelozy sie znalazl

Go¶æ • Poniedzia³ek [15.08.2022, 17:12:07] • [IP: 89.151.33.*]

W Luwrze jest szklana piramida. Po kilku latach krytyki okaza³o siê ¿e tury¶ci z ca³ego ¶wiata polubili j±. Jak widaæ styl i architektura zale¿y od gustu ka¿dego z nas.

Go¶æ • Poniedzia³ek [15.08.2022, 17:11:36] • [IP: 176.221.122.**]

FAKT...TYLE ZE NIEKTORZY MYSLA INACZEJ A I POTEM MAMY ARCHITERKTONICZNY BALAGAN I KICZ

Ogl±dasz 1-80 z 80
■ Wiesz o czym¶ o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wy¶lij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czym¶ o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wy¶lij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czym¶ o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wy¶lij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czym¶ o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wy¶lij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czym¶ o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wy¶lij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czym¶ o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wy¶lij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czym¶ o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wy¶lij mms na numer 602 657 344
■ 2 maja Dniem Flagi Rzeczypospolitej Polskiej. Dzieñ Flagi Rzeczpospolitej Polskiej to ¶wiêto ustanowione w 2004 roku. 2 maja Polki i Polacy maluj± Polskê i ¶wiat na bia³o i czerwono - jest to tak¿e Dzieñ Polonii i Polaków za Granic±. Prosty gest wyeksponowania flagi podkre¶la nasz± narodow± wspólnotê i pozwala ka¿demu byæ ambasadorem polsko¶ci ■ Joanna Agatowska Prezydentem ¦winouj¶cia w I turze! To historyczne zwyciêstwo! Oczywi¶cie musi byæ potwierdzone oficjalnymi danymi z PKW ale na podstawie protoko³ów z 27 komisji wyborczych w ¦winouj¶ciu Joanna Agatowska w mistrzowskim stylu pokona³a trzech swoich konkurentów i w I turze zosta³a prezydentem ¦winouj¶cia! ■ Ostateczne rozliczenie tunelu nie zosta³o jeszcze dokonane. Nast±pi po wydaniu ¦wiadectwa Wykonania, co spodziewane jest ok. wrze¶nia br. Roszczenia obu stron w zwi±zku z prowadzonymi mediacjami s± objête tajemnic± mediacji - t³umaczy Jaros³aw Jaz Rzecznik Prasowy Prezydenta Miasta ¦winouj¶cie ■