Z początkiem listopada zmienił się sposób obsługi klientów z zadłużeniem w ZUS. Teraz przypominać będzie bezpośrednią obsługę klienta firmowego w banku. Zadłużonemu płatnikowi składek na każdym etapie rozpatrzenia sprawy będzie pomagać ten sam pracownik Zakładu. Doradzi przy kompletowaniu dokumentów i składaniu wniosku oraz poprowadzi krok po kroku przez wszystkie inne formalności. Ta sama osoba skontaktuje się na każdym etapie sprawy, dlatego będzie znała wszystkie szczegóły związane z danym przypadkiem. To na pewno pozytywnie wpłynie na współpracę pomiędzy doradcą ZUS a przedsiębiorcą i pomoże dobrać najlepszą formę pomocy.
Usługa doradcy do spraw ulg i umorzeń realizowana jest w szczecińskiej siedzibie przy ul. Matejki 22, w Inspektoracie ZUS w Stargardzie przy ul. Składowej 2 i w Świnoujściu przy ul. Piastowskiej 63.
Karol Jagielski
regionalny rzecznik prasowy ZUS
województwa zachodniopomorskiego
Oddział w Szczecinie