Z początkiem listopada zmienił się sposób obsługi klientów z zadłużeniem w ZUS. Teraz przypominać będzie bezpośrednią obsługę klienta firmowego w banku. Zadłużonemu płatnikowi składek na każdym etapie rozpatrzenia sprawy będzie pomagać ten sam pracownik Zakładu. Doradzi przy kompletowaniu dokumentów i składaniu wniosku oraz poprowadzi krok po kroku przez wszystkie inne formalności. Ta sama osoba skontaktuje się na każdym etapie sprawy, dlatego będzie znała wszystkie szczegóły związane z danym przypadkiem. To na pewno pozytywnie wpłynie na współpracę pomiędzy doradcą ZUS a przedsiębiorcą i pomoże dobrać najlepszą formę pomocy.
Usługa doradcy do spraw ulg i umorzeń realizowana jest w szczecińskiej siedzibie przy ul. Matejki 22, w Inspektoracie ZUS w Stargardzie przy ul. Składowej 2 i w Świnoujściu przy ul. Piastowskiej 63.
Karol Jagielski
regionalny rzecznik prasowy ZUS
województwa zachodniopomorskiego
Oddział w Szczecinie
mozna, stare sprawy
Jak można być zadłużonym 2 zusie?
To się ku...a zmieniło, czyżby nowa kierowniczka? Nic nie potrafiły załatwić, pisarki je...ne- tak Derdziuk ich blędy tłumaczył. Wredne bab..tyle, bez wiedzy i kompetencji. Drożdżówki i herbatka - taka praca:)
Nie wierzcie w to. Jakiś czas temu, podobną" usługę" wprowadzili w urzędach skarbowych. Nazywało sięto" dział pomocy podatnikowi", a służyło jedynie wyłudzaniu informacji o rachunkach bankowych i zasobach finansowych podatników. Tu jest dokładnie tak samo. Wypytają was o oszczędności, konta bankowe i o wszystko, o co tylko mogą, a potem nie pomogą, tylko zabiorą wam wszystko co znajdą przy współpracy z US. NIE DAJCIE SIĘ NABRAĆ !!