POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Wtorek [16.04.2019, 08:58:43] • Świnoujście

Czytelnik: Do przedszkola przyjmą 50 pierwszych dzieci. A co z resztą?

Czytelnik: Do przedszkola przyjmą 50 pierwszych dzieci. A co z resztą?

fot. iswinoujscie.pl

Strajk w przedszkolu przy ul. Batalionów Chłopskich rozsierdził jednego z rodziców. Powód jest oczywisty: nie ma co zrobić z dzieckiem. Nie każdy pracodawca idzie pracownikom na rękę i na czas protestu nauczycieli zapewnia maluchom opiekę.

Od najbliższego poniedziałku dzieci będą walczyć o miejsca w przedszkolu - pisze rodzic jednego z dzieci uczęszczających do przedszkola przy ul. Batalionów Chłopskich. - Pani dyrektor w rozmowie z rodzicami powiedziała, że 50 pierwszych dzieci będzie mogło pozostać w przedszkolu. A co z resztą? Jesteśmy rodzicami pracującymi. Większość z nas już ten tydzień siedziała z dziećmi w domu. Skoro pan prezydent popiera strajk, to niech resztę dzieci zabierze do siebie do gabinetu. Radisson jako pracodawca dał możliwość przyjścia z dziećmi do pracy i zapewnia opiekę nad nimi. A co z nami? – pyta Czytelnik, zwracając uwagę, że nie wszyscy mają takich pracodawców.

W przedszkolu są dzieci rodziców, którzy pracują w służbach mundurowych i w budżetówce - czytamy dalej w liście - i nie ma możliwości wzięcia kolejnego wolnego, więc rozumiem, że to prezydent dołoży nam do pensji te 20 procent, które stracimy biorąc zasiłek opiekuńczy, i nie każdy jest w stanie go dostać od pracodawcy. Dlaczego na strajku tracą rodzice?

Zdaniem naszego Czytelnika, nauczyciele również powinni ponieść konsekwencje strajku.

I nauczyciele niech stracą - pisze. - Nie płacić im za czas, kiedy strajkują, a może pozew zbiorowy na Pana Broniarza złożyć o odszkodowania – kończy swój list zdenerwowany rodzic przedszkolaka.

- Organizatorem strajku jest Związek Nauczycielstwa Polskiego. Samorządy i dyrektorzy poszczególnych placówek nie mają wpływu na liczbę strajkujących pracowników. Robią natomiast wszystko, aby egzaminy w szkołach mogły odbyć się zgodnie z planem, a placówki przedszkolne mogły przyjąć i zapewnić opiekę wszystkim dzieciom, które tego potrzebują. Za organizację pracy w okresie strajku oraz bezpieczeństwo przyjętych dzieci odpowiadają dyrektorzy placówek.

Do tej pory w Przedszkolu Miejskim nr 3 przy ulicy Batalionów Chłopskich nie odmówiono przyjęcia żadnemu dziecku. Jak poinformowała dyrektorka placówki, w miniony piątek na 50 miejsc zgłosiło się 34 dzieci. W poniedziałek 15 kwietnia przed godziną 9.00 również było jeszcze kilka wolnych miejsc. Należy brać pod uwagę fakt, że sytuacja jest dynamiczna. W zapewnieniu dzieciom opieki na kolejne dni strajku nauczycieli, pomaga lista w przedszkolu, na którą swoje dzieci powinni zapisać rodzice, którzy nie będą w stanie zapewnić opieki kolejnego dnia
- tłumaczy Hanna Lachowska Biuro Informacji i Konsultacji Społecznych Główny Specjalista Urząd Miasta Świnoujście.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 73, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-73 z 73

Gość • Środa [17.04.2019, 08:48:52] • [IP: 31.11.128.***]

Ja chętnie zajmę się swoim dzieckiem nie mam z tym problemu wręcz przeciwnie uwielbiam spędzać z nią czas szkoda że mój pracodawca tego nie rozumie i koło dupy mu lata strajk i nie chce mi dać urlopu może ktoś spojrzy w tą stronę a nie odrazu że ktoś nie chce się zajmować swoim dzieckiem czytam te komatarze i szkoda gadać

Gość • Środa [17.04.2019, 08:44:31] • [IP: 31.11.128.***]

Nie mam 500+ bo mi się nie należy na pierwsze dziecko nic nigdy od nikogo bez pracy nie otrzymałam ale za to mam 24dni urlopu... . A nauczyciele policzone ich pensje z całego roku i ich godz pracy przecież maja wolne weekendy ferie wakacje świeta i roczny urlop rehabilitacyjny czyli źle nie zarabiają zarabiają normalnie jak każdy a to że uczą nasze dzieci to tak samo można napisać o lekarzach pielęgniarkach strażakach ratują życie leczą gasza pożary idźmy dalej sklepikarze sprzedawcy niech oni zastrajkuja to nie będziesz miał co do gara włożyć i tak naprawdę każdy zawód jest tak samo ważny i wiecie co co może wszyscy zastajkujmy będzie wesoło.. Mama

Gość • Środa [17.04.2019, 08:14:30] • [IP: 176.221.123.**]

Nie rozumiem tego wypominania pieniędzy za korepetycje.Pilnujcie swoich dzieci, pomagajcie im w lekcjach to korepetycje nie będą potrzebne.Zwalacie naukę dzieci tylko na nauczycieli, a sami macie to w dupie, więc płaćcie i zamknijcie gęby.

Gość • Środa [17.04.2019, 08:05:32] • [IP: 176.221.123.**]

238. Od wychowywania dzieci są rodzice.Skoro nauczyłeś je, że mogą się szwendać po mieście, to się szwendają, inne w tym czasie uczą się w domu.Nauczyciele ci dzieci nie zrobili, więc sam się nim zajmuj.Popieram żądania nauczycieli, bo dobrze pamiętam, jak jeden z moich nauczycieli zbierał po śmietnikach, mając żebraczą emeryturę.

Gość • Środa [17.04.2019, 07:57:32] • [IP: 185.210.39.**]

Nauczyciel jak sama nazwa wskazuje powinien nauczać. Niestety uzurpują sobie prawo do miana wykładowcy i mają w 4 literach czy to co wyłożyli na lekcji dziecko zrozumiało czy nie

Gość • Środa [17.04.2019, 06:00:59] • [IP: 64.88.232.*]

W przedszkolach jest spora grupa dzieci, ktorych rodzice nie pracują, więc może ONI się powstrzymają z oddawaniem dzieci do" przechowalni" i sami zajmą się swoimi dziećmi...to powinno im wyjść na dobre! A przy okazji odczują co to jest praca z dziecmi..i może wtedy zrewiduja swoją roszczenipwą postawę, że mi się wszystko nalezy..Popieram nauczycieli..rząd miał kilka miesięcy aby przygotować rozsądne propozyje dla pracowników oświaty.Strajk jest wynikiem olewania nauczycieli i udawania, że nie ma problemu w oświacie, oraz pseudoreform pani Z, która udaje z marnym skutkiem ministra. Pani Z to MNIEJ NIŻ ZERO!!

Gość • Wtorek [16.04.2019, 23:01:30] • [IP: 95.211.146.***]

19:09:06] • [IP: 37.8.230.***] wystarczy że państwo zapłaci nauczycielom choćby średnią krajową za ich płacę zamiast rozdawać bezmyślnie wyborczą kiełbasę i problemu nie będzie. No chyba każdy się zgodzi że oszczędzanie na wykształconych ludziach którzy opiekują się i kształcą nasze dzieci to jakaś niezrozumiała głupota

Gość • Wtorek [16.04.2019, 22:32:47] • [IP: 5.172.238.*]

czy naprawdę nauczyciele myślą że naród jest taki ciemny i da sobie wmówić brednie o ich walce bezinteresownej o dobro naszych dzieci? to niech bezinteresownie teraz się zajmą małymi dziećmi prywatnie dla ich dobra, niech się zainteresują młodzieżą która włóczy się po mieście bez opieki bo rodzice pracują a nauczyciele uczą ich jak się walczy o swoje, czyli mając reszte w d..., tego właśnie nauczyciele uczycie nasze dzieci, baa jeszcze chcecie wsparcia i poparcia od rodziców

Gość • Wtorek [16.04.2019, 20:33:34] • [IP: 185.210.38.***]

Kiedyś duże zakłady pracy miały swoje przedszkola

Gość • Wtorek [16.04.2019, 19:09:06] • [IP: 37.8.230.***]

Ja którys raz napiszę że dzieci mają obowiązek przedszkolny i obowiązek szkolny prosze wreszcie zrozumiec ze to Wy jesteście dla dzieci nie dzieci dla Was !!

Gość • Wtorek [16.04.2019, 18:03:52] • [IP: 178.235.146.**]

Któryś raz piszę, że szkoła ma nauczać, a nie spełniać rolę przechowalni. Prze wiele ostatnich dni nauczyciele, są obrzucani najgorszymi obelgami oraz jest im dawana rada " jak się nie podoba to zmienić pracę!" No to ja również radzę wszystkim rodzicom, którzy nie znaleźli miejsca dla dzieci w przedszkolu; " Proszę korzystać z prywatnych opiekunek!". A jeżeli nie macie pieniędzy to:" Proszę zmienić pracę". Można też poradzić się centralnej władzy, jak oni sobie z tym problemem radzą. Pewnie zaproponują wam prywatne przedszkola i szkoły! Prawdopodobnie ich dzieci, mają pełne zajęcia z dobrze opłacanymi nauczycielami!!

Gość • Wtorek [16.04.2019, 17:40:51] • [IP: 83.21.52.**]

Wszystko z dnia na dzień drożeje tylko pensje stoją w miejscu.Popieram nauczycieli! !! A rodzice bierzcie zwolnienia lekarskie

maxx • Wtorek [16.04.2019, 17:35:48] • [IP: 178.238.249.**]

Nie wiem w czym ten rozsierdzony rodzic ma problem. Wystarczy o odpowiedniej porze odprowadzić dziecko do przedszkola i problem zniknie. Ale po co wstawać rano, jak do pracy ma się np. na 10.00. Najlepiej płakać na portalu.

Gość • Wtorek [16.04.2019, 17:13:25] • [IP: 5.172.232.**]

nie ma miejsc w przedszkolu w czasie strajku! to poproście tych niepracujących rodziców by w tym czasie nie przyprowadzali swoich dzieci by dzieci pracujących mogli byc w placówce. pełno jest dzieci ych leniwych rodziców tak je kochają ze od rana przyprowadzają i odbierają jak najpóżniej...zenada wstydu nie mają siedzą w domu z rodzeństwem i to następne tak im w domu przeszkadza ze dalej do przechowalni. Przedszkola mają prawie za darmo dostają 500+ jeszcze im żle nawet na czas strajku nie zrozumieją pracowników jeżeli chodzi o przedszkola ze nie ma wolnego ani w wigilie ani w sylwestra itpa urlop z 35 dni mozna wykorzystac 20-22 dni rodzice leżą na plaży a przedszkola pracują nie opluwajcie nauczycieli bo sami nie chcecie przebywac ze swoimi dziećmi tylko do przedszkola c

Gość • Wtorek [16.04.2019, 16:43:04] • [IP: 37.47.128.***]

a reszta powinna strajkować :D

Gość • Wtorek [16.04.2019, 15:52:46] • [IP: 5.173.136.**]

Stoją całą ciżbą na schodach i kopcą szlugi taki oto obraz edukacyjny

Gość • Wtorek [16.04.2019, 15:15:10] • [IP: 176.221.123.***]

Czy naprawdę nasze Świnoujściu posiada tyle mało inteligentnych ludzi wystarczy posłuchać wiadomości że nauczyciele nie tylko protestują bo chcą podwyżkę jest to tylko jeden z postulatów walczą o przyszłość naszych i waszych dzieci kiedy to zrozumiecie trzymam kciuki za nauczycieli mama chłopca chodzącego do przedszkola. Nie poddajcie się nauczyciele

Gość • Wtorek [16.04.2019, 15:03:52] • [IP: 93.94.190.***]

Niektórzy mają sieczkę zamiast mózgu. Tu nie chodzi o powrót takiego czy innego rządu, tu nie chodzi o protest wobec rządu PISu. Tu chodzi o protest wobec rządu, jaki by on nie był. I proszę nie przytaczać, że za PO-PSL nie było protestów - po prostu sytuacja nie była tak krytyczna. Żądanie podwyżki o 1000 nie daje tej kwoty do ręki, to jest podwyżka o 1000 zł brutto. W tej chwili rząd idzie na pełną konfrontację z nauczycielami, czego świadectwem jest ordynarna propaganda w telewizorze reżimowym obliczona na konfrontację wszystkich z nauczycielami. Czy myślicie, że nauczyciele nie woleliby pracować 40 godzin przy tablicy i niczym więcej się nie zajmować, absolutnie niczym? Proszę popatrzeć na nauczycieli akademickich, ciekawe czy ktoś z was wie jak oni pracują? Strona rządowa ciągle przywołuje wysokość pensum w innych krajach, ale dlaczego nie podają przy okazji warunków pracy i płacy tamtejszych nauczycieli? Bo łatwiej jest tłuc w krajowych nauczycieli aniżeli zapewnić im przyzwoite warunki pracy!

Gość • Wtorek [16.04.2019, 15:02:24] • [IP: 37.47.150.***]

W poniedziałek odbiłem się od drzwi przedszkola, ponieważ limit się wyczerpał. Pracodawca nie chciał dać dnia wolnego i co w takiej sytuacji. Dziecko nie przyjęte nie z mojej winy. Pytanie co z należności ami za pobyt dziecka w przedszkolu, za wyżywienie zostanie odjęte a za pobyt - ciekawe pewnie nie, a powinno jeżeli placówka nie zapewnia opieki to nie powinna rzadać zapłaty. Ot taki nasz kochany kraj wszystko działa w jedną stronę, a z rodzicami nikt się nie liczy.

Gość • Wtorek [16.04.2019, 14:58:16] • [IP: 80.53.105.***]

Do Gościa 12:16:17. A skąd wiesz, że DYROWA umoczona w strajku i ma zboczenia polityczne, trolu. Zna ją. Ma wielki szacunek do Rodziców. I sama zap... z dziećmi. I jeszcze jedno jak juz jest tu napisane. Nauczyciel może pracować z 25 -ką dzieci, jeżeli będzie więcej to może stracić pracę, a jęzeli cos sie stanie to prokurator.

Gość • Wtorek [16.04.2019, 14:57:46] • [IP: 94.254.224.**]

Rozwiązanie jest proste gdyż jak wiadome jest wszystkim że ma strajku nauczycieli się nie skończy, jak ten strajk skończy się obojętnie z jakim rezultatem to następni podejrzany do strajku na zasadzie że jak oni to i my a w szczególności jak nas oderwano to ich też można. Rozwiązaniem jest podniesienie odpowiednio podatków dla zwolenników zmiany władzy a do nich należy 90 procent pracodawców Zawsze można coś wymyśleć gdyż lista tych którzy chcą jest długa a lista tych którzy dają się skraca gdyż ubywa nam pracowników poprzez wyjazdy do krajów gdzie można żyć a nowych nie ma i nie będzie gdyż nie urodzili się jeszcze i nie wykształcili ci co się urodzili z czego i tak większość wyjedzie na saksy gdyż to co oferują im pracodawcy to właśnie wymaga strajku Zasada mało daje dużo wymagam działa, ale to jest inny ustrój i inne czasy niż powojenne gdzie żyło się byle jak i byle gdzie

Gość • Wtorek [16.04.2019, 14:36:02] • [IP: 5.173.137.*]

Do wszystkich mądrali dostaliście 500 na dziecko to nie marudzić macie na opiekę.A jak mało zmienić pracę i wysłać do prywatnego przedszkola.Albo samemu pilnować wtedy wyjdzie wam taniej.Tylko główka będzie musiała bardziej pracować.

Gość • Wtorek [16.04.2019, 14:19:05] • [IP: 178.238.253.***]

W PL widocznie nigdy nie może być dobrze...

Gość • Wtorek [16.04.2019, 14:09:19] • [IP: 46.20.58.*]

ojoj !! widać nauczycielom w d..p.ach się po przewracało. a to prawda że pracują zgodnie z kartą nauczyciela 18 GODZIN

Emeryt • Wtorek [16.04.2019, 14:04:53] • [IP: 37.47.156.**]

FIGE Z MAKIEM BYM IM DAL (Z MAŁYMI WYJĄTKAMI). DAJMY IM 1000 ZL.ALE 8 GODZ.DZIENNIE TAK JAK WSZYSCY.

Gość • Wtorek [16.04.2019, 14:00:06] • [IP: 157.25.141.**]

Gość • Wtorek [16.04.2019, 13:46:50] • [IP: 178.235.147.***] a ty tumanie jesteś taki lub taka odważny/a/ przed klawaiaturą.Zmień pętaku robote jak ci sie ta nie podoba.

Gość • Wtorek [16.04.2019, 13:57:28] • [IP: 62.69.253.***]

Z pretensjami za strajk to do rządu się proszę zwracać. Nauczyciele od dobrych kliku miesięcy domagali się podwyżki pozwalającej na godne życie, prowadzili akcję protestacyjną i ostrzegali przed strajkiem... Słyszeli w odpowiedzi że nie ma już pieniędzy, aż tu nagle z kapelusza znalazło się 40mld na kiełbasę wyborczą - po 500 za bycie posiadaczem dziecka (nawet jak zarabiasz po 10tys. - nieważne), 888 zł jako łapówka dla emerytów (też nieważne jaką masz emeryturę wysoką) i jeszcze parę miliardów na wiejskie autobusy. Ale na zapłatę za pracę nauczycielom figa! Czy wy przeciwni protestującym nauczycielom nie widzicie tej głupoty i skur***a pisowskiego? Naprawdę to dla was normalne żeby nauczyciel nie zarabiał choćby średniej krajowej ?? Wystarczyło żeby rząd był mądrzejszy i nie pchał tak kiełbasy do ryja swojemu suwerenowi tylko mądrzej to podzielił i spokojnie byłaby kasa dla nauczycieli. Dlatego POPIERAM NAUCZYCIELI i życzę im wytrwałości w proteście!!

Gość • Wtorek [16.04.2019, 13:50:58] • [IP: 178.235.147.***]

w walce o pieniazki? to znaczy, ze tylko szydlo sie nalezy?

Gość • Wtorek [16.04.2019, 13:46:50] • [IP: 178.235.147.***]

moj glos do tumanow, ktorzy twierdza, ze nauczyciele pracuja 18 godzin tygodniowo.policzb ile godzin tygodniowo ty jestes ze swoimdzieckiem. durniu i jak wychowane jest twoje dziecko

Gość • Wtorek [16.04.2019, 13:27:41] • [IP: 195.205.242.***]

TO PRAWDA MAMY 500=. SZKODA TYLKO, ŻE PRZEDSZKOLA SĄ PUBLICZNE-PAŃSTWOWE, ALE ZA WSZYSTKO I TAK PŁACA RODZICE, OD ŚRODKÓW HIGIENICZNYCH PRZEZ POMOCE DYDAKTYCZNE, WYCIECZKI (PRZYPOMINAM, ŻE OPIEKUNOWIE WYCIECZEK MAJĄ DARMOSZKĘ), IMPREZY ITD. A NA KONIEC KWIATKI NA DZIEŃ NAUCZYCIELA TRZEBA PRZYNIEŚĆ BO PRZECIEŻ TO TAKA WAŻNA TRADYCJA. W POLSCE ZAWÓD NAUCZYCIELA STAŁ SIĘ ŚWIĘTOŚCIĄ. PIENIĄŻKI Z KOREPETYCJI JAK WPADAJĄ TO WTEDY JAKOŚ NIKT NIE KRZYCZY 500+...

Gość • Wtorek [16.04.2019, 13:25:58] • [IP: 92.42.117.***]

W wakacje lub ferie też problemy mają?

Gość • Wtorek [16.04.2019, 13:23:59] • [IP: 94.254.225.***]

32 ty indyk BEZ JAJ .

Gość • Wtorek [16.04.2019, 13:22:53] • [IP: 80.50.123.***]

Dzień dobry wszystkim niezależnie popierających lub nie strajk nauczycieli. Nie głosowałem nigdy na PIS ale zastanawia mnie amnezja strajkujących co do rzekomej wspaniałości jaka była w ich pracy za czasów rządów PO PSL. Czy aby -proszę mnie poprawić jeśli się mylę-to nie za PO zwolniono ok 40 000 tys.nauczycieli i zamknięto tysiące szkół ? Jakoś wówczas nie było strajków. Czy naprawdę wierzycie że jak wróci PO to wam wszystkim da ? Będę złośliwi i powiem że tak. ..na pewno wam da ale raczej po tyłku:) bo niestety i jedni i drudzy dużo obiecują a i tak zawsze wychodzi jak zwykle:)że my wszyscy za to płacimy. Pis daje 500 na to, siamto sramto ale za to ceny rosną niebotycznie. Zaś za PO ceny były w miarę stabilne ale Państwo nic nie dawało. Wracając do strajku to niestety ale forma protestu jaką przyjęli nauczyciele zniszczyła obraz nauczycieli jako ludzi z misją. Chociaż przepraszam misja jest jedna KASAAAAAAAAAAA !! a po nas choćby i potop. Sorry tak to wygląda niestety dla przeciętnego obywatela. Pozdr.

Gość • Wtorek [16.04.2019, 13:17:07] • [IP: 37.47.177.*]

JA TEGO NIE ROZUMIEM KOMU SIE NIE PODOBA STRAJK NIECH POŚLE DZIECKO DO PRYWATNEGO PRZEDSZKOLA CZY SZKOŁY, NIE STAĆ WAS- TO ZMIEŃCIE PRACĘ!!😁😁

Gość • Wtorek [16.04.2019, 13:12:44] • [IP: 31.0.69.***]

Przyjmują 25 czy też 50 ponieważ jeden nauczyciel może sprawować opiekę nad 25 dzieci. W PM 3 pracuje dyrektorka i zastępca, policzyć łatwo. W PM 10 referendum nie miało odpowiedniej frekwencji stąd i normalnie funkcjonuje. Strajk musi być uciążliwy by ktokolwiek mógł dostrzec problemy. Tak jak ktoś tu wspomniał, rodzic po to ma dzieci by zapewnić mu opiekę i wychowanie. Niestety przedszkola i świetlice stały się przechowalniami i wielu rodziców najchętniej by dzieci z tych miejsc nie odbierały całymi dniami

Gość • Wtorek [16.04.2019, 13:03:37] • [IP: 85.221.130.***]

500 zł jest na potrzeby dziecka, słuszna racja. Nasza niania bierze 1o zł/godz., a babcia akuratnie w szpitalu lezy. Pięćdziesiąt godzin strajku miesięcznie maksimum ! O o ile państwowa placówka oswiatowa ustali wstepnie. ile można zaproponować rodzicom za dodatkowe pomoce do nauki i wycieczki i inne atrakcje od zajączka, mikołajka itd.

Gość • Wtorek [16.04.2019, 12:58:36] • [IP: 31.11.130.***]

To prawda przedszkole nr 10 kolorowy swiat to najlepsze przedszkole w miescie i to pod każdym względem. :)

Gość • Wtorek [16.04.2019, 12:49:33] • [IP: 157.25.141.**]

Gość • Wtorek [16.04.2019, 12:30:17] • [IP: 31.11.128.***]-pewnie napisała to nauczycielka.Co żal 4 litery sciska ze 500+ nie pójdzie na opłatę za korepetycje dla paniusi nauczycielki.Za nauczanie dzieci masz pensję.A jak sie nie podoba to prosze zmienic pracę.A może napuisze pani o płatnych rocznych urlopach na podratowanie zdrowia dla nauczycieli co?A płaci pani podatki do US za udzielanie korepetycji?

Gość • Wtorek [16.04.2019, 12:48:40] • [IP: 46.20.58.*]

nuuczyciele pracują 18 godzin w tygodniu zarabiają tyle co inni za 40 godzin i jeszcze narzekają !! do roboty NIEROBY nauczycielskie do roboty matka

Gość • Wtorek [16.04.2019, 12:30:17] • [IP: 31.11.128.***]

szanowni Rodzice macie 500+ to macie na opłate dla niani, te pieniążki nie są na wódeczke tylko sa na potrzeby dziecka rwniez na te edukacyjne, teraz Państwo macie czsy by docenić rolę Nauczyciela w również w waszym dorosłym życiu.Pozdrawiam.

Gość • Wtorek [16.04.2019, 12:26:11] • [IP: 178.238.253.***]

Łami|strajk

Gość • Wtorek [16.04.2019, 12:22:17] • [IP: 188.146.32.***]

Do pana kaczki pretensje

Gość • Wtorek [16.04.2019, 12:16:17] • [IP: 94.254.224.**]

DYROWA MOCNO UMACZANA W STRAJK ONA MA ZBOCZENIA POLITYCZNE TYPU SLD , PO, KOD I WIELE I JEST DUMNA ŻE RODZICÓW W D... KOPIE.

Gość • Wtorek [16.04.2019, 12:11:19] • [IP: 77.115.125.**]

Państwo w którym policjant zarabia więcej od nauczyciela to państwo POLICYJNE. Wysokiej rangi funkcjonariusz PiS powiedział dzisiaj, że PiS wyczerpał już swoje możliwości. Ma rację. Powinni odejść w niebyt.

Gość • Wtorek [16.04.2019, 12:04:55] • [IP: 37.248.253.**]

Albo strajkują wszyscy albo nikt. Dlaczego 10tka przedszkole oczywiście nie strajkuje? Na Witosa tylko 25 dzieci przyjmują a co z resztą? Bezsensu jest ten strajk. Szkoda że w wakacje nie strajkują skoro podobno nie mają wakacji tylko ciągle są w pracy

Gość • Wtorek [16.04.2019, 11:53:27] • [IP: 62.69.241.***]

Urlop lub opieka nad dzieckiem

Gość • Wtorek [16.04.2019, 11:44:08] • [IP: 176.221.122.**]

Z tego co wiem w tym przedszkolu byly miejsca dla wszystkich dzieci ktore przyszly wiem bo sam mam tam dziecko a co do winy to nauczyciele robia wszystko aby ten strajk trwal bo magly by wyznaczyc po jednej chociaz na wsparcie a ida w zaparte

Gość • Wtorek [16.04.2019, 11:36:45] • [IP: 62.69.231.***]

Jest strajk, muszą być dolegliwości. Zapomnieliście już?

Gość • Wtorek [16.04.2019, 11:35:18] • [IP: 80.245.188.***]

Tragedia. Moje dziecko na cale szczescie chodzi do przedszkola nr 10. Swietna kadra, normalne zajecia sa w przedszkolu, dzieci szczesliwe. A tak co niektorzy pchali sie rekoma I nogami zeby ich dziecko trafilo na batalionow - rzekomo najlepszego przedszkola. To teraz nie narzekac tylko wspierac swoje najlepsze przedszkole. Panie z Przedszka nr 10 to nauczycielki z powolania !

Gość • Wtorek [16.04.2019, 11:34:48] • [IP: 176.221.123.**]

Jak nauczyciel nie potrafi nauczać, to po podwyżce już będzie umiał ?!

Gość • Wtorek [16.04.2019, 11:31:59] • [IP: 176.221.123.***]

Wielka tragedia siedzieć z własnymi dziećmi w domu. To po co sobie robiliście? Większość dzieci siedzi od rana do późnych godzin funkcjonowania placówek. A rodzice sobie zakupy robią i na plaży w lato siedzą. Teraz z placówek się przechowalnie robią bo dzieci całymi dniami tam siedzą żeby tylko ktoś inny się nimi zajmował nie rodzice. I je wychował może jeszcze.

Gość • Wtorek [16.04.2019, 11:28:50] • [IP: 31.0.69.***]

A co ma Prezydent miasta do strajku?? Nauczyciele strajkują, a my mamy ponosić tego koszty i konsekwencje także z naszych podatków?? Wczoraj miałam (nie) przyjemność wejść do jednej ze szkół - perliste śmiechu Pan i panów nauczycieli zasiadających - strajkujących na korytarzu, nawet zacne grono pedagogiczne ciężko strajkujcie nie było w stanie odpowiedzieć dzień dobry, a te ich obrażone miny, że raczył się bezczelnie ktoś przyczłapać ☹️ sami sobie wystawiacie świadectwa drodzy pedagodzy. Wy będziecie wypoczywać w wakacje, bo Wam się należy, a wielu rodziców zwłaszcza młodszych dzieci musi wykorzystać urlop na czas strajku i nam już nie wystarczy urlopu na wyjazd wakacyjny z naszymi dziecmi. A materiał z dziećmi kto nadrobić za stracony czas - pewnie szanowna pani nauczycielka zleci rodzicom w czasie wakacji ☹️

Gość • Wtorek [16.04.2019, 11:27:31] • [IP: 85.221.130.***]

Tylko patrzec, jak zastrajkują wkurzone dzieci. Dostaną wszyskie świnki albo ospy wietrznej mimo że szczepione. Rodzice będą się zgłaszać do lekarzy, ale dla wszystkich nie starczy numerków. Pójdą na SOR, a tam strach dziecko zostawić, bo jakiś mężczyzna z Bronią tam się wdarł. :)))))

Gość • Wtorek [16.04.2019, 11:25:05] • [IP: 176.221.122.***]

to moze Rodzice zaloza sprawe w sadzie komus za takie rozruby niedorzeczne i w nietypowy sposob uprawiana polityka p. Broniarza

Gość • Wtorek [16.04.2019, 11:13:18] • [IP: 94.254.225.**]

Gdybyś gościu nie wiedział co ma prezydent do tego że strajkują przedszkola, to Cię oświece. Przedszkola i szkoły podlegają pod prezydenta bo są publiczne i utrzymywane z naszysz podatków. To niedopuszczalne żeby te kobiety nadal strajkowaly. Czego one niby żądają? Rodzice zbierzcie się pod urzędem miasta ze swoimi dziećmi bo to inaczej się nie skończy, niech w UM zorganizuja dzieciom grupy przedszkolne, a szanowne panie pracownice urzędu zajmą się przedszkolakami i wtedy na drugi dzień wrócą do pracy przedszkolanki tak ciężko zapracowane!!

Gość • Wtorek [16.04.2019, 11:04:47] • [IP: 83.20.245.***]

Skoro ten portal POpiera strajk to niech się zajmie dziećmi

Gość • Wtorek [16.04.2019, 10:54:26] • [IP: 23.226.237.*]

A reszta się nie liczy...

Gość • Wtorek [16.04.2019, 10:50:58] • [IP: 176.221.122.***]

Na Witosa przyjmują tylko 25 dzieci.Po godzinie 6-tej rano jest już komplet. Jakaś masakra!

Gość • Wtorek [16.04.2019, 10:18:25] • [IP: 178.238.252.**]

No i rodzic ma racje...

Gość • Wtorek [16.04.2019, 10:16:54] • [IP: 195.205.242.***]

DZIECI I RODZICÓW WZIĘCI ZA ZAKŁADNIKÓW W WALCE O PIENIĄŻKI...

Gość • Wtorek [16.04.2019, 09:51:49] • [IP: 176.221.123.***]

sprawdziliśmy Przedszkole Miejskie pracuje nie strajkuje Dzieci chodza do Przedszkola nr 10

Gość • Wtorek [16.04.2019, 09:41:48] • [IP: 37.47.156.**]

Hehe fajne przedszkole.inne pracują

Gość • Wtorek [16.04.2019, 09:41:48] • [IP: 178.238.252.**]

Nauczyciele apel . ...nie . ...do w.. aby poszli po rozum do tak zwanej głowy do której trzeba dolać OLEUM itd...---A CO BY BYŁO GDY WSZYSCY ZASTRAJKOWALI TO BY BYŁA RADOCHA DLA ZACHODU I WSCHODU . ... Przyjmowaliśmy ICH WSZYSTKICH N..F. itd... a teraz się nam odpłacają . ... to jest test DOMYŚLNY. ...

Gość • Wtorek [16.04.2019, 09:37:10] • [IP: 178.238.253.***]

Nie denerwój się facet tylko poprzyj strajk.

Gość • Wtorek [16.04.2019, 09:32:58] • [IP: 62.69.253.***]

zdenerwowany rodzicu - nauczyciele tak naprawdę strajkują też za nas wszystkich z cynizmem pisowskiego rządu, z bolszewickim opluwaniem tych którzy myślą i chcą żyć inaczej niż życzy sobie tego partia, być może za wolność w naszym kraju, a Ty nie potrafisz zorganizować opieki dla swojego dziecka i robisz z tego lament?? Za komuny ludzie nie takie problemy mieli i sobie radzili. A teraz beneficjenci 500+ dawanego bezmyślnie każdemu jako wyborcza kiełbasa nawet prawa do strajku odmówią w ramach lojalności dla partii.. Polski naród jest co najmniej chory i może lepiej byłoby podzielić się tak jak zrobiła Czechosłowacja.

Gość • Wtorek [16.04.2019, 09:31:39] • [IP: 83.11.158.***]

Strajk to forma lenistwa nauczycieli.

Gość • Wtorek [16.04.2019, 09:27:43] • [IP: 5.173.144.**]

Niech się rząd dogadać to nie jest wina tylko nauczycieli to pracodawcy nie zależy na zakończeniu protestu

Gość • Wtorek [16.04.2019, 09:26:20] • [IP: 5.173.153.**]

Bürde robić maja przyjąć wszystkich

Gość • Wtorek [16.04.2019, 09:17:53] • [IP: 195.94.214.***]

a pan wojskowy mało zarabia, nie stać go na opiekunke.on nie musi strajkować.ma przecież fuul dodatkow i 13 pensje mundorowke.wyliczac dalej

Gość • Wtorek [16.04.2019, 09:13:22] • [IP: 176.221.123.***]

A może wysłać dziecko do prywatnego przedszkola ?

JUST ACT 447 • Wtorek [16.04.2019, 09:12:02] • [IP: 31.0.126.**]

PASKUDNIE ICH poPAPRAŃCE URZĄDZIŁY.

Gość • Wtorek [16.04.2019, 09:11:35] • [IP: 31.1.118.**]

A ta 10-ka to strajkuje, czy nie ?

Gość • Wtorek [16.04.2019, 09:04:13] • [IP: 212.109.132.***]

Co ma do cholery prezydent miasta do tego ?! Skoro czytelnik taki waleczny to niech swoje dziecko zabierze ze sobą do pracy jak tak wciska je innym.

Oglądasz 1-73 z 73
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Dzisiaj Nadzwyczajna sesja starej Rady Miasta 29 kwietnia 2024 r. (poniedziałek) godz. 13:00, która odbędzie się w Miejskim Domu Kultury w Świnoujściu sala 315, II piętro budynek przy ul. Wojska Polskiego 1/1. Porządek obrad: 1. Otwarcie sesji. 2. Podsumowanie VIII kadencji Rady Miasta Świnoujście. 3. Zamknięcie sesji. Przewodnicząca Rady Miasta Elżbieta Jabłońska ■ Dargobądz, 18 kwietnia 2024 r. - Wczesnym rankiem o godzinie 6:14 doszło do poważnego wypadku na drodze krajowej numer 3 w miejscowości Dargobądz. Z nieustalonych dotychczas przyczyn zderzyły się dwa pojazdy dostawczy i bus. W wyniku zdarzenia poszkodowane zostały osoby podróżujące tymi pojazdami ■ Joanna Agatowska Prezydentem Świnoujścia w I turze! To historyczne zwycięstwo! Oczywiście musi być potwierdzone oficjalnymi danymi z PKW ale na podstawie protokołów z 27 komisji wyborczych w Świnoujściu Joanna Agatowska w mistrzowskim stylu pokonała trzech swoich konkurentów i w I turze została prezydentem Świnoujścia! ■ Ostateczne rozliczenie tunelu nie zostało jeszcze dokonane. Nastąpi po wydaniu Świadectwa Wykonania, co spodziewane jest ok. września br. Roszczenia obu stron w związku z prowadzonymi mediacjami są objęte tajemnicą mediacji - tłumaczy Jarosław Jaz Rzecznik Prasowy Prezydenta Miasta Świnoujście ■